@Mejojo wat een sm zeg! Moet ze erknenning omdat ze geld uitgeeft aan haar kleinkinderen of wat?! zoooo herkenbaar!!
Cindy, jaa helaa sniet in mijn maat! steeds de dingen die ik leuk vindt zijn uitverkocht! Ja daarom ik blijf het proberen...lijkt me wel zo fijn als ie het er in houdt ...gelukkgi slaapt ie nu ook gewoon, maar ikd ahct heh waar kotm dat ineens vandaan!!!...nougoed aankijken dus Mejojo, idd zeg die sm van jou, ook ehct dat zeggen, alsof de kinderen daar wat meekunnen...alsof het om het geld gaat, stom hoor...lijtk me echt irriterend...zget jowu man er dan niets van!? of viel het hem nie zo op!?
ellendig als de drukte je dan zo overdonderd. wat fijn dat je het ff lekker vond om op je werk te zijn en dat er geen druk op wordt gelegd. dat helpt wel vind ik
irritant idd maar ook wel een beetje grappig als ze er zo de nadruk op legt. ik zou er wel om moeten lachen denk ik
het zal zeker heel leuk zijn. en je hebt je rust en ontspanning hard nodig hoor na alles wat er is gebeurt en nog steeds sleept
ja maar je kindje hoeft bij een verkoudheid toch geen school te missen? en de kleuterschool is een dagje niet komen is geen ramp hoor. ik zeg niet dat denny nooit naar een psz zal gaan hoor, daar zijn we nog niet uit. maar dat ziek zijn is voor mij wel een struikelblok. en we hebben voor denny veel leeftijdgenootjes in onze vriendenkring. daardoor komt hij ook in aanraking met bacillen, dus hij leeft echt niet in een plastic bubbel hoor. en daar kan hij mooi mee leren samen spelen. geen probleem en sociale vaardigheden kan hij prima thuis leren. inentingen werken dan toch weer net ff anders, want daar worden ze meestal niet ziek van
Ja dat klopt wel idd...je moet snel zijn he! Bij wehkamp hebben ze ook een hoop alleen vaak wat ouderwets
Maar ik bergijp niet zo goed waarom dat ziek zijn zo erg is Het hoort er gewoon bij of jij het nu leuk vindt of niet En een dagje school missen is erger dan psz...op school leren ze al hoor Tuurlijk hier zijn er ook vriendjes en neefjes maar dat is toch anders. Ook is het eens goed om niet thuis te zijn Inentingen werken toch zo.... Nadat iemand is gevaccineerd tegen dit soort ziekten is men beschermd, ook al zou men daarna nog eens met de natuurlijke ziekten in aanraking komen. Vaccineren helpt het immuunsysteem en zorgt ervoor dat het lichaam op gecontroleerde wijze antistoffen aanmaakt tegen de ziekmakers. Er gebeurt in het lichaam hetzelfde als wanneer een kind de echte ziekte krijgt. Het kind wordt nu echter niet ziek, maar maakt wel antistoffen aan en is daardoor beschermd tegen de infectieziekten en tegen de ernstige complicaties waarmee deze ziekten gepaard gaan.. Maar zeker hoeft een kind niet naar een psz om ziek te worden...maar eens ziek worden doen ze toch niet? Hier heeft ze dus ook nog geen waterpokken gehad en dat vindt ik ook niks......nu is het nog veilig om het te krijgen op latere leeftijd is het levensbedreigend zelfs!
er is inderdaad niks mis met ziek zijn. doordat je ziek word word je er juist resistent voor en krijg je het niet nog en keer. op die manier word langzamerhand je afweer systeem versterkt. dus af en toe eens verkouden of ziek zijn is niet erg. dat zal voor mij dus ook geen reden zijn om mijn kind van de opvang, peuter te houden. mocht liam ineens heel gevoelig zijn en alles oppakken wat hem ziek maakt en er heel erg ziek en ellendig er onder is ja dan zou ik misschien denken is het niet verstandig om hem er af te halen. maar goed dat zou wel mee vallen tenzij hij een afweersysteem probleem heeft en dan zit ik denk ik bij de HA ipv KDV,PSZ enzo.
vind dat het vaak uitverkocht is bij de h&m, de baby/kinder kleding is helemaal een drama. zie je wat leuks op de site uitverkocht en ga je naar de winkel is het er niet te krijgen en alleen op de site of al uitverkocht in de winkel. pfff kijk dus ook maar niet meer op de site en ga wel gelijk naar de winkel hangt er dan wat leuks kan ik het gelijk meenemen.
Oh ik shop vaker en scoor best goed en gooi er nog een paar codes in en heb het bijna voor niks hahahahaha... Ja mijn dochter is gewoon vaker ziek nu maar die kids steken elkaar ook aan en dat is helemaal niet erg! Ik zie wel hoe ziek ze is of ze wel of niet gaat natuurlijk.....maar voelt ze zich goed gaat ze gewoon hoor!
ja waterpokken zijn idd gevaarlijk op latere leeftijd, maar als een ander kindje dat krijgt is het net zo vlug gedaan om daar even een middagje te gaan spelen, toch? je ziet, zoveel mensen zoveel verschillende meningen
oei zou me daar ook aan ergeren. lijkt wel alsof ze jullie wel even moet melden dat het veel geld gekost heeft. pffff alsof het daar om draait. het draait toch om die blij en vrolijke gezichtjes als ze hun cadeautje uitpakken. maar goed idd ene oor in andere uit. heel vies weer. moest er nog uit ook dus maar snel tussen de buien door met liam naar de winkel gefietst. waren net bij de winkel begon het te regenen en toen we klaar waren was het weer droog en stap daarna bij thuiskomst binnen en het begint weer.
haha we kunnen wel bezig blijven natuurlijk maar sommige dingen zijn gewoon zo omdat het zo is he blinky hahahaha... En ik zie dat je dingen schrijft die ik helemaal niet gezegd heb Maar goed we doen allemaal wat wij het beste vinden voor onze kids
hihih ik ben dan denk ik gewoon altijd te laat hahaha. ga dus vaak langs de winkel als ik in de buurt ben maar ook daar uitverkocht dat ene shirtje. hmmm handig. dus paar dagen later waren we in den helder en toen daar ook even gekeken maar ook uitverkocht en ook nog eens een kleine winkel met alles erin gepropt kon over de hele baby afdeling maar langs 2 gangen. pfff. niks voor mij ben al geen shopper. moet dus toch maar meer het internet shoppen ontdekken en uitvinden. hihihi moet voor volgend jaar juli als ik het goed heb nog een pak voor liam zien te vinden. ga ik nu alleen nog niet doen want hij groeit zo snel en dan past het niet meer tegen die tijd of koop het dan te groot hihihi.
officieel zijn die proefweken voor rick om te kijken of het beroep hem bevalt en niet voor de schipper om te kijken of hij geschikt is voor het schip. in dit geval zoekt die man wel iemand en is het voor de schipper dus heel handig. echter die proefvaart is bedoelt voor rick om te kijken of het hem bevalt en dan begint ook zijn opleiding dus het is eigenlijk meer een onderdeel van de opleiding. maar ja nu gaat alles veel langer duren en daar ben ik dus voor een proefvaart niet zo blij mee. rick weet nu al wel zeker dat dit is wat hij wil. dus daarom gaat hij vanavond bij het eten ook vragen hoe de zaken er voor staan. als die man nu al zegt het word niks ja dan heeft het ook geen zin om zo lang aan boord te blijven.