ga er idd maar van uit dat het goed zit. rick stuurde me gisteren ook nog een sms en aan het einde sorry als het chaotisch is maar heb een liter bier op. smste hem al slimpie je hebt de hele week heel hard gewerkt en je drinkt haast nooit hihiih. dus kreeg sms terug met: ja was gezellig met het eten. hij at samen met de schipper en schipper zou vandaag voor hun koken hahaha. dus die liggen elkaar wel. alles gaat ook goed en hij doet zijn werk goed. dus daar ligt het probleem niet. het zal dan wel vreemd op mijn dak vallen als hij zegt dat het niks word met rick. dus nee ik moet het nog even zonder rick doen en dat gaat wel lukken. hoop alleen dat hij optijd terug is de 19e want moet met liam naar het ziekenhuis. moet naar de uroloog voor controle van zijn niet ingedaalde bal die in de buurt van zijn lies vast zit. in ieder geval ze dachten hem daar te voelen zitten maar konden het niet met zekerheid zeggen omdat ze hem met de echo niet zagen. ze hopen hem nu wel goed te kunnen zien en dat de bal wat gegroeid is. en als hij daar nog vast zit word hij met 1,5 jaar geopereerd.
ze heeft altijd het idee te moeten strijden met mijn ouders, mijn ouders kopen zo nu en dan ook weleens wat voor de kids, maar zijn meer van het, blijven slapen, middagje oppassen, en steeds tussen het spelen bijv< hee van wie zijn die billen.... daar komt de krokodil even in happen hoor ! En dan het liedje van de krokodil in het water, of zo even een kus en knuffel en zeggen, oma's lieve vriendinnetje hé of oma's grote vent ik vind jou zooo lief, ben stapel gek met jou, daar houden onze kids van, die vinden de liefde heerlijk, en sm is zo helemaal niet, dus onze kinderen hebben voorkeur voor mijn moeder, en dat laten ze beide ook duidelijk merken, vooral de oudste, die zegt ook rustig, mama ik wil nu graag naar de leuke/lieve oma, ja kan me voorstellen dat het sm even flink steekt, maar dat wil niet zeggen dat ze de kinderen steeds moeten lopen opfocken over wat ze allemaal wel niet doet voor hun, daar hebben ze toch geen besef van ! Daar gaat het ze niet eens om.
ik denk over ziek zijn het zelfde als jou, maar goed waar er mensen zijn ... zijn er ook meningen kan niet allemaal op elkaar aansluiten hé ik baal er ook van dat J nog steeds geen pokken heeft gehad, zodra iemand in de omgeving pokken krijgt laat ik mooi J ermee spelen
Nou je moet je abboneren op de nieuwsbrief en dan gelijk gaan kijken...maar er is idd vaal al een hoop weg helaas....maar het is zo leuk en goedkoop hahahaha...ook bij C&A is het wel leuk de kleding maar niet alles. Ik moet daarheen voor mijn smalle meiden want andere broeken passen nooit goed
Doe het even zo is makkelijker Jij schrijft .ziek zijn vind ik niet erg, maar dat voordurend ziek zijn vind ik compleet nutteloos. Heb ik ook nergens gezegd toch? klopt, maar ze zullen geen belangrijk proefwerk missen op de kleuterschool en nogmaals houdt ik hem niet zomaar thuis als hij verkouden is. Je kinderen volgend dan toch al een systeem en dus is het dan erger dat je iets mist dan op een psz denny komt met zeer grote regelmaat bij vriendjes en neefjes en nichtjes, dus die komt aan ervaringen niks te kort Tuurlijk maar is toch anders niet? bij die verkoudheid ligt dat anders. ze kunnen 100 keer op een jaar verkouden zijn. als ze daarna weer in aanraking komen met een verkouden kindje worden ze toch echt weer net zo verkouden hoor. dat imuunsysteem werkt wat verkoudheden betreft net ff anders dan met de ziektes waarvoor ze inentingen krijgen Ik heb het echt over ziek zijn en niet verkouden snappie? Maar zullen we er maar over ophouden dan we hebben gewoon een andere mening En ach discussieëren mag he blinky hahahahaha Weet niet of jullie iets hebben gezien over winkelcentrum Het Loon jeetje dat is dus niet ver van mij vandaan! Ik heb er zelfs nog gewerkt en kwam er vaak .ik kan ook iemand die daar een kapsalon heeft en nu heeft ze dus niks meer!!! Erg je zou er maar iets opgebouwd hebben en de laatste jaren flink gezwoegd om het hoofd boven water te kunnen houden en dan nu is het gewoon weg!
hoiiiii @ziek zijn, hele jaar verkouden is ook niks nee...maar vaak is daar ween oorzak voor, alelrgie oid...en vaak ziek zijn helpt wel het immuunsysteem...maar dan dnek ik...jeetje wanneer is zo kindje es resistent!...mn neefj eis namelijk om de haveklap ziek ( ehct met koorts enz)...zit op een kdv...heeft wel koemelkallergie ( dus dat is vast een oorzak) vaak oor onstekingen enz..maar ook wel heel snel verkouden... lijtk me eerdre vervelen dvoor het kindje! @shoppen, ik ben ook altijd te laat...ik shop altijd op het verkeerde moment, Cindy, mn mamaliciousbroek en nog een truitje heb ik via wehkamp...maar was gelukkgi niet zo old fashion, lekker hip H&m is kinderen ehct bagger vind ik..! en vaak kleine maatjes op..jammmmergenoeg @schoonmoeder, ja netals Mejojo mijn familie is onwijs van het knuffelen en liefde in lichamleijke uiting...mn schoonmoeder durft het niet echt...en is het ook nie ehct gewend vanuit haar opvoeding, (cultuurverschil denk ik)...maar mn zoonte trekt ook veel mee rnaar mn moede,r hij is zo'n knuffelkont! @HIER jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh het wordt een J O N G E N !!!!!!! Super goed en leuke echo gehad joh, zo uitgebreid voor zo'n geslachtsbepaling, ze kent mn vk ook goe.d.en deed allerlei metingen, kindje groeit helemaal perfect op termijn...alles zag e heel mooi uit...en overduidelijk 2 balletjes met een piemeltje :...zal later fotootje proberen te uploaden!
vaak ziek zijn zie je vaker bij kinderen met een allergie. ook kindjes met koemelkallergie kunnen hier sneller last van hebben. had een jongentje bij de opvang waar ik stage liep ook die loopt eigenlijk bijna altijd wel met een verkoudheid en als het erger is met oorpijn. leuk een jongen!!!
dat hebben we hier ook tijdens mijn zwangerschap maakte mijn moeder alles van dichtbij mee. mocht mee naar de 20 weken echo en was ook bij de bevalling. had en heb nog steeds het idee dat dit schoonmoeder een beetje steekt. toen we dat door kregen hebben we haar meegevraagd naar de 3d echo. vond ze echt geweldig en stopte ze weer even met van alles voor de baby te kopen. vond het wel heel lief en was er ook heel erg blij mee want we hadden toen ook niet zoveel te besteden. toen liam geboren werd kreeg ik echter al snel weer het gevoel dat schoonmoeder dingen probeerde te compenseren met leuke cadeaus. mijn moeder was bij de bevalling, heeft ons thuis gebracht en het eerste uurtje zonder kraamzorg voor liam gezorgd en dat alles in huis klaar kwam. mijn schoonouders waren er savonds voor het eerst omdat ze uit groningen moesten komen en het wel een eindje rijden is en schoonvader was gewoon aan het werk. mijn moeder ging net weg toen hun binnen kwamen aangezien ze wou blijven omdat liam te lage temp had van de rit naar huis ondanks het dik ingepakt zijn en de warmte buiten. ze maakte zich wat ongerust net als de kraamzorg en lag hij dik ingepakt met 2 kruiken en met als isolatie een onderlegger voor in bed. ik zag de blik van schoonmoeder al en toen kwam ze binnen en zei ze heb nog niks kunnen kopen maar dat krijg je de volgende keer. en keek een beetje moeilijk toen rick zei dat we een 10 dagen pakket van mijn moeder hadden gekregen. de dagen erop kwam mijn moeder elke middag na haar werk als de kraamzorg al weg was want dan hielp ze mij even tijdens liam zijn voeding. ik gaf toen nog borstvoeding en hij moest tussentijds verschoont worden dus dan deed zij dat aangezien ik blij was een goede houding gevonden te hebben vanwege de hechtingen. rick ging dan intussen koken. schoonmoeder vroeg dus ook is denise der moeder nog geweest als ze om de dag belde hoe het ging. gingen er maar niet te veel op in. intussen stroomde de cadeaus binnen. ook ging liam eerder uit logeren bij mijn ouders als bij hun. ook wel logisch want hun wonen ongeveer 1,5 uur rijden hier vandaan. toen liam oud genoeg was ging hij daar een weekendje heen vanwege de reistijd. hun vonden dat geweldig en wij ook. hun hebben dus wel een goede band met liam en ook close alleen hun balen dan van de afstand en dat mijn moeder er meer bij is geweest. echter is dat nu ook over met mijn moeder en is haar nieuwe kleinzoon de plaatsvervanger van liam. liam behandeld ze nog wel hetzelfde het is alleen een stuk minder intensief en moet het van mijn kant komen willen die 2 elkaar zien. en schoonouders komen 1x in de zoveel tijd nog lang en hij gaat daar af en toe nog wel eens een weekendje heen. dus nee nu is gelukkig iedereen tevreden. maar jou situatie is dan ook wel lastig denk met name ook meer voor je man of maakt hij zich daar niet zo druk om. tsja en sm is de enige die dit probleem kan doorbreken door echt interesse en tijd in de kleinkinderen te steken. want met de gulle sinterklaas bereikt ze natuurlijk helemaal niks want de kinderen gaan haar daardoor echt niet anders zien of aardiger vinden. dat bereikt ze alleen door actief en leuk met de kinderen samen de cadeaus te bekijken, bespreken en vragen wat ze er mee gaan doen en wat je zoon gaat maken van het foam en de scharen om maar even een voorbeeld te noemen.
oh dat is wel spannend bij de uroloog. ik hoop dat een operatie niet nodig blijkt te zijn. wel een goed teken dat ze zo klikt tussen Rick en de schipper
ja ach laten we er gewoon over ophouden. ik moest bij het zien van het nieuws toen wel gelijk aan jou denken. jij verkoopt toch ook spullen vanuit een winkel? ik moest er gelijk aan denken of jij niet de dupe ervan was. wat erg van dat kapsalon. zou dat niet vergoed worden door een verzekering?
joehoe gefeliciteerd meid, nog een jongetje. wat fijn dat alles goed gaat met de kleine in je buik. met jou zelf ook alles goed? mijn moeder is ook veel knuffeliger dan mijn sm en ook hier trekt denny veel meer naar de knuffeloma
uroloog gaf vorige keer al aan dat de kans klein zou zijn dat de bal uit zichzelf in zou dalen. met name omdat ze hem daar ergens in de buurt van de lies dachten te voelen en dat er geen beweeglijkheid in zat dus ze hem dus ook niet de goede weg op konden drukken. als zijn balletje er 19 december nog niet is dan zouden ze kijken of hij niet nog te klein is om te opereren en anders wachten ze nog even. ze durfde het ongeveer een half jaar geleden nog niet aan om al te opereren aangezien alles nog zo klein is en als ze dan de zaadleider of een bloedvat beschadigen kunnen ze dat niet maken als het zo klein is en dan zouden ze die bal er helemaal uit moeten halen met alle gevolgen van dien. dus we wachten geduldig af en intussen hoop ik stiekem dat hij alsnog in daalt en dat ik ineens geen platte rechter zakje aantref bij het verschonen
goeiemorgen hier kindjes weer vroeg wakker, ik ben er maar uitgegaan dan kan manlief lekker doorslapen straks even met de kids naar het dorp ofzo,
straks weer EMDR. denny is gisteravond goed ziek geweest. hij ging om 18.00 zijn bed in en werd gillend wakker om 18.15. daarna alleen maar huilen en nog eens huilen. dus heb ik met hem zitten wiegen op de bank en geen eten kunnen maken. lefert kwam om 18.45 thuis en heeft het overgenomen. toen nog eens geprobeerd met zijn avondeten, maar na 2 happen was het weer gillen, dus ik denk dat hij keelpijn had. na 5 minuten werkelijk krijsen is hij bij lefert op schoot in slaap gevallen voor een kwartier. toen weer huilend wakker en hij had duidelijk erge hoofdpijn. temp was 38.7 dus pcm gegeven. intussen was ik alsnog eten aan het koken. na verschonen en pcm viel hij binnen 2 minuten tegen me aan in slaap. lefert heeft koken overgenomen en ik heb half uur met denny op de arm gezeten. daarna denny op bed gelegd en 15 minuten later was hij weer aan het huilen. met denny op schoot ons eten naar binnen gewerkt om 20.30. daarna temp nog 38.5 dus nog een pcm gegeven (tis maar 120 mg) en om 21.30 ging hij dan eindelijk slapen. en nu........ hij slaapt nog ahhhhhhhhhhh heerlijk