september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja die donkere natuurlijk. das echt een mooie kleur

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik denk het wel.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha muts:p:D

4. Alita

Alita Niet meer actief

hahah is toch te gek voor woorden he hahahahaha

5. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    `hahaha vind beide een mooie kleur en donker vind ik dan wel lekker spontaan en gewaagd als je normaal meer van het blond bent. maaruh of het je staat ja dat kan ik natuurlijk zo lastig beoordelen hahaha weet niet hoe je eruit ziet. hihih.

6. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    liam had altijd een enorme hekel aan tandenpoetsen en dat werd een hele drama en gedoe. hij werd dan zo overstuur dat er niks meer met hem te beginnen was en hij ook daarna niet meer in slaap kwam zo overstuur. we hebben het daardoor heel slecht ik weet het een tijdje zo gelaten en als ik dan smiddags beneden mijn tanden stont te poetsen deed ik die van hem ook wel eens stiekem en snel tegelijk met mij poetsen.

maar vandaag heb ik het opnieuw weer eens geprobeerd en ja hoor ging heel goed, liet alles rustig toe, bleef op aankleed kussen liggen en we hadden de grootste lol.
    maar zie ik ook gelijk tot mijn verbazing dat 1 kies al helemaal door is en de andere 2 bijna helemaal. en dat er links en rechts boven de puntjes van de hoektanden er al door komen. dat zal dan denk ik samen met nog 1 kies beneden die nog niet door is de reden zijn geweest van de verhoging van vanochtend en waarom hij nu niet in slaap komt en nog af en toe wat huilt.

dus ga nu maar heen en geef hem even van die tandendruppels zodat hij in slaap kan vallen.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wauw wat een hoop tegelijk zeg. dat kan ik geloven dat hij dan veel moet huilen

8. Alita

Alita Niet meer actief

haha denise....geen hyves?
    Ja dat tandenpoetsen vinden ze hier geweldig maar de tandapsta heeft dan ook een lekker smaakje hahaha.. ik poets altijd en laat ze dan nog even wat spelen met de tandenborstel..

NOu ik had zoiets van ik ga voor blond en nu zegt weer iedereen dat de foto op hyves ook mooi is en blond meer voor de zomer is....aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Maar ja ik heb nog tot 16uur hahahah..
    Maar wat een weer vannacht! Ik heb zo vaak wakker gelegen want wat een kabaal buiten! We hebben ook een half vrijstaand huis dus dan hoor je het nog beter die wind!

9. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ik heb wel hyves hihih.
    ja hier is het tandenpoetsen nu ook leuk gelukkig.

ja donker pas wel meer bij de winter is wat warmere kleur hiihh.
    succes met je keuze vanmiddag

heb er weinig van gemerkt vannacht lag diep ik coma.

vandaag een slechte dag hier vanwege problemen van vriend daar aan boord. schipper dacht dat hij tot de kerst daar aan boord zou blijven. :$

totale mis communicatie dus. want wie gaat er nou gratis en voor niks zo lang aan boord voor een proefvaart.
    wij gaan dat financieel niet trekken en vrouw is met de auto in nederland en hun zitten vast op het schip. ze liggen al dagen stil wegens wachten tot ze kunnen lossen. vrouw heeft geen zin om dat eind te rijden dus laat haar man daar mooi zitten terwijl man wel bij de kinderen wil zijn. vriend wil ook naar mij en liam. fijn. schipper heeft een hekel aan de trein dus optie uitgesloten.
    wij hebben geen geld om dat treinkaartje te betalen dus probleem.
    nu dus bezig met bellen naar uwv en re-integratie en leraar die deze proefvaart voor hem geregeld heeft om te kijken naar een oplossing en een reiskosten vergoeding van het uwv. lukt dat niet zit hij tot kerst vast op dat schip.

erg leuk want intussen kan ik niet werken zit hij daar zijn tijd te verdoen omdat daar aangenomen toch niks gaat worden nu bekend is dat de schipper het niet zo nauw neemt met afspraken en aantal weken varen. normaal heeft schipper ook vrijgezellen aan boord dus snap ook niet waarom hij rick als nog mee wou toen hij hoorde dat hij een gezin had.

met andere woorden dit word niks. ik kan hem ook niet zo even ophalen het is minstens 6 uur rijden en geen auto die winterbanden heeft die ik kan lenen en geen geld voor benzine.

normaal gesproken kunnen we een aanvulling op uitkering aanvragen maar doordat dit maar 2 weken zou moeten gaan duren hadden we het nog niet gedaan omdat we het zo lang wel uit kunnen houden.
    en hij daarna gewoon een betaalde baan zou hebben of ik kon weer gaan werken en was er geen probleem. nu dus wel want hij moet die papieren van uwv zelf ondertekenen en dat is zo goed als onmogelijk waar hij nu zit.

pfff last van min schouder werd net gebelt door rick en hij heeft contact gehad met zijn school die dus deze vaart regelt en er waren van te voren dingen afgesproken waar wij geen weet van hadden.

zo zou de schipper hem op de trein zetten als het niet ging werken en krijgt de schipper de kosten terug van het uwv. en er is een matroos als backup aanwezig die rick dan per direct kan vervangen. dus geen problemen voor de schipper maar we denken dat de schipper dit allemaal een beetje tegen houd vanwege persoonlijke problemen. de schipper wil eigenlijk dichterbij huis varen vanwege hun oudste dochter die zins de zomer op het internaat zit want ze zien dochter dan heel weinig. maar varen in nederland zelf en meer in de buurt is voor zo'n groot schip veel te duur. vrouw vind het heel moeilijk dat oudste dochter niet aan boord is en is vorig weekend van boord gegaan wegens sinterklaas maar bij thuiskomst realiseert ze zich dat het veel fijner is om thuis te zijn met beide kinderen om haar heen. de schipper wil natuurlijk ook naar huis maar kan dat niet omdat vrouw hun niet op wil halen vanwege de lange afstand. daardoor is hij denk ik ook zo stil en afwezig en niet echt bezig met rick en zijn opleiding hij mist denk ik gewoon zijn vrouw en kinderen en zit vast op een schip en liggen stil voor nog wel een week misschien.
    denk ook dat rick op dit moment de enige 'afleiding' zo'n beetje is en als die weg is dan is hij alleen daar. andere matroos nu al laten komen heeft ook weinig zin als ze nog zeker een hele tijd stil liggen.

10. fafje

fafje Niet meer actief

Cindy, bewaar blond dan voor de zomer en pak nu die warme kleur, ook gaaf!

denise, jeeeetje wat een gedoe!!! meen je niet, wat een domper zeg...pffff en het kut dat het zo financieel niet lekker loopt...dna blijven er wienig opties over!!! sterkte meid..komt vast wel goed hoor!

@hier, heb heeeeerlijk genoten van mn mamafiets vanochtend...10u de deur uit gegaan en 13 terug gekomen, overal en nergens geweest...lekker joh...rijdt supe ren ziet er ehct top uit! en dat voor 200 euro via mp!!! heb 2 stoeltjes, windscherm bijpasende fiettassen...mooie zwarte sparta ehct geweldig!

ff huishouden doen, later kotm mn nichtje eten gezellig met mn neefje van 19 mnd

11. Alita

Alita Niet meer actief

Maar Denise het is dan nu dus opgelost?

@Fafje lekker he!! Volgens mij heb ik ook een sparta!
    En ik zit nog te twijfelen maar ga denk ik toch voor die kleur op hyves!

12. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ja het is nu helemaal opgelost schoonbroer van de schipper haalt ze op.
    hij kon dan blijkbaar toch nog iets regelen. dus rick zie ik morgen middag rond 2 uur weer. gelukkig weer thuis en dan opzoek naar ander schip.

13. Alita

Alita Niet meer actief

fijn denise!!

Nou ik ben terug van de kapper!! AAhhhhh het is toch net iets anders geworden maar wel mooi!

14. fafje

fafje Niet meer actief

FOTO! :d

15. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    helemaal mee eens ben nou wel nieuwsgierig hahaha.
    maar goed weet niet hoe anoniem je hier bent en wil blijven hihih.

16. fafje

fafje Niet meer actief

ahahha oh sorry ik bedoeld eop hyves :p:p...mag hier ook hoor CIN ahahhaha

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat erg zeg, wat een rotsituatie. maar eigenlijk kan de schipper er dan ook niet echt wat aan doen, maar is het meer de schuld van school die valse afspraken heeft gemaakt. vreslijk zeg

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat fijn dat hij zo goed bevalt. en je hebt er vandaag dus al goed gebruik van gemaakt. het was er ook best goed weer voor vandaag he

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he gelukkig komt ie morgen weer thuis. hopelijk heeft ie snel wat nieuws gevonden

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny is nog steeds wakker

Deel Deze Pagina