september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

2. fafje

fafje Niet meer actief

morning!

ik wil de deur uit, maar het is ehct slechhhhtt weer

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hee meiden

Ik Zit nu in de trein richting Schiphol

Vanochtend om 8 uur afscheid genomen van de kindjes
    De jongste vond het wel prima maar de oudste bleek er op het moment zelf toch moeite mee te hebben hij moest huilen en ik ook dus hèt viel ons Zwaarder dan verwacht

Ik moet eerlijk Zeggen dat ik net zo lief weer rechts omkeerd maak en hup na huis maar ik kan niet meer terug hè hahah

Nee ik ga er een mooie week van maken anders ben ik voor niets weggeweest

Xxx

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja die wind is echt niet normaal. ben er vannacht wakker van geworden, doordat de rolluiken aan het klapperen waren

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh dat lijkt me zo moeilijk als je kindje dan moet huilen. ik wil je toch heel veel plezier en ontspanning en mooi weer toewensen

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny had gisteren echt een zeur en huildag. hij wilde alleen maar stappen, maar durft dat nog niet alleen. dus is het aan mij om de godsganse dag met hem rondjes door het huis te lopen. daar had mama even geen zin meer in. oooooohhhhhh paniek, huilen, gillen, krijsen, zichzelf op de grond smijten. en de rest van de dag kon ik hem niet loslaten. hij moest minstens 1 vinger van mama vasthebben. anders was het gelijk paniek. oeioei wat we nou weer ineens hebben?

7. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, aaaahhh komt wel goed! have fun!

blinky, ahw...m heeftd at dus nooit gehad, die gign steeds proberen, dus lopen is ehct met vallen en opstaan gegaan...echt om de 5 sec vallen hahaha...maar hij vond het niet erg..

wilt denny niet achter iets lopen?...ik doe het altijd heel overdreven voor met rare geluiden..en dna moet M altijd zo erg lachen en gaat ie het samen doen met mij..en ook alleen!

Tis sowieso een fase, totdat ie zelf durft te oefenen...hihih 15 mnd sprong kotm er ook aan...

ik checkte buienradar...en vanaf 0945 waait alles over DH...dus dan ga ik weg...ga maar met de tram :p

ik zie de takken amper no bewegen van de wind, dus tis hier al over dnek ik!

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hallo meiden,

Lange tijd niet geweest he...
    Mejojo, veel plezier meid, geniet er lekker van en is logisch dat je het moeilijk vind om je gezinnetje achter te laten.
    Cindy, sterkte met je sm. Als ik jouw verhalen zo lees heeft zij geen TIA (want dan is er geen sprake van een bloeding) maar een hersenbloeding gehad. Dat verklaart ook het feit dat ze weinig gevoel heeft aan 1 kant van haar lichaam. Sterkte en hopelijk komt ze er snel bovenop.
    Fafje, het schiet echt lekker op nu he, het gaat echt snel zie ik... Alles verder goed?
    Blinky, ja lastig dat ze zo huilerig kunnen zijn he. Olliver loopt allang los en kan zelfs redelijk "rennen" door het huis en vliegensvlug de trap naar boven opklimmen... Maar hopelijk is het maar even en gaat hij nu snel zelfstandig lopen. Zou fijn zijn voor jou en hem!

Hier: Olliver is vliegensvlug momenteel... maar ook erg ondernemend. Hij trekt alle kasten open en haalt alles eruit, hij zit overal aan en alles moet ik wegleggen. het woord "nee" kent hij wel, maar hij lacht er om, harde aanpak, zachte aanpak. het helpt niet en ik wordt er gek van momenteel. huilen, drammen, zeuren, hangen en niet met zijn speelgoed willen spelen, alleen maar dingen willen doen die niet mogen. Daarbij ook nog slecht eten en drinken, gewoon omdat meneer geen zin heeft. Last van zwaar ochtendhumeur pfffff. Babbelen kan hij ook heel goed, hele verhalen heeft hij te vertellen. Hij weet ook heel goed wat hij wilt. Als ik hem iets te eten geef en dat bevalt hem niet, zegt hij uhh en draait zijn hoofd weg... een duidelijke nee dus. Of hij schud nee met zijn hoofd... En dan krijg ik het er ook echt niet in hoor.... Nu ligt hij op zijn bed te brullen. Ik merk dat ik er echt even niet meer tegen kan allemaal... pfff..

Vorige week thuisgekomen uit mijn werk met pijnklachten op mijn borst en benauwd gevoel, dinsdag naar school geweest maar daar weer die pijn gekregen en op bed gelegd op school en later thuisgebracht. Ik zit er ff goed doorheen, pfff ik voel me niet fijn en ben erg moe. Ik heb het gelukkig niet aan mijn hart, maar die "hartklachten" komen door stress en hyperventilatie volgens de arts.

Op school van mijn dochtertje gaat het niet goed, wel met haar leerprestaties, maar ze wordt veelvuldig gepest door een meisje die adhd heeft en jaloers op mijn dochter is. En dit is al jaren het geval, nu kan mijn dochter het allemaal niet meer aan en zit ze vaak huilend bij mij. Gesprekken op school gehad, maar ach het helpt niet. Misschien halen we haar daar van school af, maar leuk is het echt niet.

Pfff sorry hoor, maar ik moest het ff kwijt allemaal en dan maar even in een notedop. Het jaargetij zit ook niet mee weet ik. Mijn man zit nu in Abu Dhabi (Verenigde Arabische Emiraten) nabij Dubai. Hij hoopt vrijdag weer thuis te komen gelukkig...

Sorry dat ik hier niet vaak ben, ik lees regelmatig even bij hier, maar ik heb gewoon geen tijd met mijn drukke studie, afstudeerperiode die aangebroken is, mijn vele werken en mijn gezin en huishouding en de opvang die wij momenteel ook doen. Ik heb geen tijd voor wat dan ook en merk dat het me nu echt neckt.

Groetjes,

Hadassa

9. Alita

Alita Niet meer actief

Morgen!!!

@Mejojo meid heel veel plezier en rust maar lekker uit hoor......!!!!! Snap dat je je kindjes mist...opfff... maar pas wel een beetje op daar he in Egypte....met 2 vrouwen op stap...doe maar rustig aan!

Hier ook veel wind!! Niet normaal..........

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja wij hebben een loopkarretje van vrienden te leen, maar we hebben een hele kleine woonkamer, dus ver komt ie dan niet. dan staat ie bij de muur en dan is het weer een hoop gemopper, omdat hij hem niet zelf kan omdraaien. tis me der eentje hoor haha. oh jee alweer een sprongetje? heeft ie er net een achter de rug kunnen we weer opnieuw beginnen;). het is nu ook elke avond op zijn vroegst half 10 voor hij gaat slapen, dat begin ik ook wel een klein beetje zat te raken. hij zit tussen 1 en 2 slaapjes in. hij pakt dus rond de middag en slaapje en dan rond half 7 is hij echt doodop. maar dan slaapt ie niet door voor de nacht, dus dan zit ie weer beneden tot minstens half 10, maar meestal tot 11 uur

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh jee hadassa kijk je wel uit meid? je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor.
    leuk dat Olliver zo snel is en ondernemend, maar ook vreselijk vermoeiend en irritant soms lijkt me;). wat sneu voor je meisje dat ze zo gepest wordt en dat er niet echt werk van wordt gemaakt op de school. zielig als ze dan van school zou moeten veranderen, maar ja wat is dan het beste he? dat is een lastige beslissing. lieverd volgens mij heb jij het veel te druk. als ik lees wat jij allemaal doet wordt ik al moe;). denk aan jezelf, dat is ook het beste voor je kindjes. ff een dikke knuffel

12. fafje

fafje Niet meer actief

is het ehct niet mogelijk hem gewoon echt boven te laten, desnoods daar in zn kame rin het donker met hem blijven...zodat hij weet dat na dat "dutje" het niet öpostaan is en naar beneden "maar ehct Bedtijd!...

Ja dat sturen met loopkaretjes duurd ehie rook even hahaha..vaak als hij in het begin ergens tegen aan botst dacht ie nou laat maar en was er klaar mee..nu pas denkt ie oh gewoo ff naar acheter en opnieuw haha

13. fafje

fafje Niet meer actief

Hadassa, aaaahw wat zielig voor je dohctertje zeg...en heb je ook al vaak met die ouders gesproken..is toch niet de bedoelign at zij van school moet, arm meissie... :( dikke knuffel voor haar!

Jaa het worden nu ehcte peuters heh...hier is het luisteren gelukkgi heel goed...maar zodra hem iets niet lukt of hij iets niet mag, is het ook gillen hoor..maar goed ik reageer er niet op ..moet er om lachen ahahha...kan me voostellen hoe druk je het hebt...heb je meerdere kindjes in huis nu?

Verder gaa het hier goed!! ;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Hadassa idd is een hersenbloeding! Ze is nu naar een andere afd en morgen om 13uur hebben de artsen een gesprek over haar hoe het nu verder moet....mag ze naar huis of moet ze naar een vk...jeetje stel je voor ze mag niet thuis blijven dat wordt nog wat!

Maar hij is ondernemend he die kleine hahahaha...ach het is soms zwaar maar ook wel leuk toch?

En wat erg voor je dochter! Dan zou je dat kind zelf eens willen vertellen hoe het zit he! Maar waarom doet de school niks aan haar? Moet jouw`n dochter nu van school af terwijl dat andere meisje de boosdoener is?

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee helaas dat werkt niet. dan raakt ie helemaal overstuur en begint zo hard te huilen en te snikken dat ie zich verslikt en dat hebben we er niet voor over. hij is ook gewoon heel bang om alleen gelaten te worden. hangt echt als een klit aan me nu. het zal idd wel ff een fase zijn, want als hij echt heel moe is lukt het hem gelukkig wel om te slapen.

dat draaien probeer ik hem ook uit te leggen door het voor te doen, maar hij snapt er geen bal van en dat wordt ie boos omdat het niet lukt haha, klein driftkikkertje is ie aan het worden

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    so eeee wat is het stil hier. alvast weltrusten

17. Alita

Alita Niet meer actief

18. fafje

fafje Niet meer actief

good morning

relax dagje

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

vanmorgen om 7.15 2 ambulances bij ons voor de deur. buren van 3 deuren verder. nog geheel onduidelijk wat er aan de hand was. zeer ws wel een hartstilstand, want ik hoorde een van de broeders roepen om een aed. ze zijn er 1,5 uur geweest en toen zonder patient vertrokken. ik weet dus niet of het een koppige buur betreft die niet meewilde naar het ziekenhuis of een overlijden. best akelig vind ik dat.

20. fafje

fafje Niet meer actief

zeker akelig!

hoe is het met denny?

Deel Deze Pagina