september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wauw wat goed. denny lijkt ook zijn eigen naam te gaan zeggen, maar het lukt nog niet hoor. klinkt nu een beetje als ennieeeeee haha. en voor kerstboom gebruikt ie kekko:D

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat super schattig!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    op mn hyves staat een filmpje. Gelijk in het begin zegt ze het en later nog 2 keer wat zachter.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    konijntje is van de poep aan zijn kontje af geholpen. maar zijn kontje is helemaal kapot. de dierenarts heeft zelfs overwogen om te hechten. lieve arme blinky. ze heeft het niet gedaan, omdat hij al bijna 5 jaar is en dus de narcose gevaarlijk kan zijn (is toch al best gevaarlijk voor konijntjes). nu moeten we hem 14 dagen 2 maal daags antibiotica geven en elke avond zijn huid reinigen met betadine. elke 2 dagen zijn hokje helemaal verschonen, zodat hij niet in vuil kan zitten. goed zijn huidje in de gaten houden en als het lijkt te ontsteken moet hij alsnog geopereerd worden. de arme schat.

5. fafje

fafje Niet meer actief

Blinky, ah wat leuk ook al dat gepraat !

ohja die kleine hier doet ehct heel de dag een leeuw na...en hij vind het helemaal leuk als je erop reageert...dan "schrik"ik bijv en zeg dna "oehhh"...gaat ie het nog harder doen..haha maar ook midden ind e winkels..mensen kijken me aan zo van, wat heeft die..hahhahard gegrom!

ohja en ik vind het dus leuk " andere" dingen te leren..dus duim weet hij en wimpers hahaha..zo funny joh om te zien..

hond en poes doet ie ehct niet na...maar vraag vis, konijn en slang...ja hoor doet ie zo op commando hahaha

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga gelijk ff kijken:D

7. fafje

fafje Niet meer actief

jeetje wat een werk, wat sneu zeg!!!! arm ding!

oh ik moet echt even nie denken aan huisdieren..
    trouwens kan het zijn dat denny er allergisch voor is?! en zn eczeem kan blijven triggeren ..

beterschap voor het nijntje!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat kan, ik ben er zelf ook allergisch voor. maar sinds denny er is komt blinky niet meer in huis. dat doet soms nog wel een beetje zeer, maar ik wil geen risico's nemen.

9. fafje

fafje Niet meer actief

ohh okee...ja vervelend heh...zo ben ik sinds de bevalling ehct allergisch geworden voor mn hond..ik word er gek van...komt en gaat...
    voor mn zwnagerschap van M had ik het niet zo extreem, en leek ik er tegen te kunnen paar jaar...toen woonden we veeel kleiner...en had amper last...nu lijf ik last hebben..

maarja ik kan haar niet weg doen hoor...ja sorry alleen als mn volgende kindje allergisch bijkt...gelukkig M neit...maar dat was ook ff spannend..

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ach jee arm beestje. Dat zal wel zeer doen

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    er is een kleine kans dat Denny allergisch is voor onze poes, maar die is bijna altijd buiten. komt iig nooit meer boven sinds helft van mijn zwangerschap

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja is echt super zielig. we hebben nu een mandje in de schuur met zachte doeken waar hij in kan liggen, want met open wonden op stro lijkt me geen pretje. hopelijk kunnen we zelf een ontsteking voorkomen. arme beestje zal nu ook wel een heel koud kontje hebben:(

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje hahah ik vindt het een stom programma hahaha..die lampjes zijn wel gezellig toch?
    Wat leuk van je zoontje met het aanwijzen! Hier wijst ze mijn neus aan als ik vraag "waar is de neus" zo lief!

@Sann idd gelukkig is er altijd wat te regelen bij de bd....
    Aha dacht al zou niet eerlijk zijn he als hij altijd moet werken....

@Blinky hahaha ja is gewoon dat hij bang is he....
    Nou ja het zijn juist toeristen die overvallen worden maar dat gebeurt vaak als ze naar die piramides gaan kijken enz...

Ah wat zieig voor je konijntje!

Zo weer eens wat meer moeten bijlezen hahahaha...

Nou hier gaat het nu we beter met iedereen! Wel fijn dat het nu is dat iedereen ziek was want volgende week is het al kerst!!!
    Niet normaal hoe snel dat gaat!

14. fafje

fafje Niet meer actief

ik krijg al last van mn katten allergie als de kat er woont..

dus ogeacht of deze buiten is...of alleen beneden komt...zelfs in kamers waar de kat nog nooit is geweest krijg ik last van eczeem en benauwdheid...

15. fafje

fafje Niet meer actief

Cindy, oh gelukkgi al weer beter, en nu niet jij ineens ziek worden ehh...hebben jullei plannen met kerst!?

16. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ja plannen.....een dag bij mijn broer gaan eten en een dag hier met vrienden....dus niet veel bijnzonders....gelukkig...

Hou niet van dat verplichte gedoe.....

17. fafje

fafje Niet meer actief

nee nou gezellig toch..

wij doen ook niets verplicht hoor..maar het "plan" is wel elk jaar onwijs gezlelig met heel de familie bij mn tante thuis eten...met een super lange tafel..allemaal lekkere hapjes :D:D...dus 1e kerstdag daar, vanaf een uur of 15u...heerijke tijd, zijn we optijd terug...
    2e kerstdag gewoon thuis eten...en komt mn moeder thats it...

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat is wel leuk maar bij mijn gezin was het altijd zo`n moeten en helemaal niet gezellig...zou willen dat wel allemaal lekker gezellig om een grote tafel konden zitten maar helaas...
    Mijn moeder vondt zo`n gelegenheden altijd heerlijk om zielig te doen......

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik begrijp je...dat is ehct irritant...leuke is,d at je nu zelf ene gezin hebt..en het dus wel hee leuk kan maken voor je gezin en voor later....

lijkt me alleen maar leuk dat mn kids later graag met hun gezin ook bij ons willen komen enz..

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik kan niet wachten!
    Nu is het nog anders omdat ze klein zijn maar lijkt me heerlijk als ze ouder zijn of zelfs kinderen hebben!

Deel Deze Pagina