Maar vindt ook dat je gewoon zondag naar je ouders gaat om daar lekker te eten! Gsiter hoorde ik nog een vrouwtje op tv zeggen...dan komen alle kinderen tenminste nog eens bij elkaar en kunnen ze nog eens met elkaar praten.....ik denk...is toch stom dat dit alleen met kerst gebeurt?!
ja nee idd!...nou vindt ik een zondags-bezoek wel altijd zo verplichtend voelen...mn ouders eten vaak hier of andersom..maar gewoon op een willekeurige dag.. naar mn schoonouders gaan wel wel vaak op een zondag, omdat er nou eenmaal geen andere dag is.. maar idd het moet gewoon altijd gezellig zijn..en met kerst pak je een btj uit...wat iedereen lekker vindt en wat speciaals...
ja maar het moet dan ook gezellig zijn en wanneer kun je dan hahahaha... Zondag is toch meestal de dag dat iederen vrij heeft... maar ik moet me eens gaan aankleden en ik ga wat wandelen denk ik!! Fijne dag meiden!
ik ook hoor, maar ik kan wel verschil merken nu de kat niet meer boven komt. ik ben er ook resistent voor geworden net als voor mijn honden allergie. ik houd wel goed in de gaten of denny niet benauwd wordt, want dat mag niet gebeuren hoeveel ik ook van mijn beestjes houd
wij vieren de kerstavond normaal bij mijn ouders, maar daar wordt het inmiddels wat te klein, dus dit jaar voor het eerst bij mijn broer. 1e kerstdag ´s morgens cadeautjes uitpakken en daarna brunch bij mijn ouders. verder lekker met ons eigen gezinnetje thuis. 2e kerstdag vanaf de middag bij mijn schoonouders. ik denk als denny wat groter is dat de brunch op 1e kerstdag en de middag van 2e kerstdag ook wegvallen, want dan zullen we wat meer tijd met ons eigen gezin willen. oud en nieuw vieren we om en om bij de ouders en dit jaar dus bij schoonouders. dan blijven we slapen, zodat denny er niet ´s nachts uit hoeft en ik laat denny niet achter
oei wat een stilte hier. hier heeft het vanavond tussen 6 en 7 voor het eerst echt gesneeuwd, maar blijft natuurlijk niet liggen. hopelijk krijgen we in de kerstvakantie nog wat sneeuw.
nee oke maar ik zeg het toch maar, namelijk toen ik klein was...werd ik al eczeem geboren, maar woonde wel met 2 katten...hierdoor ben ik er nooit overheen gegroeid...aangezien het getriggerd bleef..en dus astmatische bronchitus erbij kreeg..ik was toen 1+ Pa ver daarna gingen de katten weg, maar zat ik met al mn allergieen!
ja idd, daarom doen wij voor het eerst 2e kerstdag bij ons thuis, odmat M het nu zo bewuster meemaakt...en dus niet meer bij mijn moede,r maar zij komt nu bij ons.. Wel handig dat jullie dara dan blijven slapen! scheelt idd met die kleine!
bleeeeehhh meiden ik heb vreselijke keelpijn! Bah begon gister en ik kan niet praten en niet slikken doet zo`n pijn..... Ben ik ook zelf schuld met mijn grote mond ik wordt niet ziek! Maar heb wel een idee dat die kindervirussen enz zo heftig zijn dat je wel ziek moet worden! Bah!
bij mij was dat met de haonden van mijn ouders. ik weet alleen niet of het minder zou zijn geweest als ik geen honden om mij heen had gehad. ik ben namelijk heel erg allergisch voor huisstofmijt en een hele hoop andere dingen. ik ben getest op allergien en daar kwam heel duidelijk voor honden uit. maar heb er pas meer last van gekregen toen ik uit huis ging en terug op visite kwam. toen was ik niet meer zo resistent ervoor. naturlijk houd ik denny goed in de gaten, maar ik neem geen overhaaste beslissingen
he bah beterschap. oh joh nog 5,5 dag voor kerstavond, dus mss ben je er dan weer goed vanaf. ik zal voor je duimen, want het is niks om met de kerst beroerd te voelen. meiden ik voel weer een migraine opkomen, dus heb mijn vriendin weer af moeten bellen. we zouden met de kindjes naar de intratuin gaan vandaag. nu ff bijgelezen en dan maar weer kijken hoe de dag gaat zijn. dag 12 aanval 7
oh wat klote zeg!!! nou probeer wat dingetjes e nemen om het te verzachten en te verhelpen!!! en slik iets voor het voorkomen van griep! beterschap!
ook niet normaal heh zoveel migraine...mss toch nog even je bloed laten prikken? wat neem je tegen je migraine, is er nog iets dat je helpt?! laat je anders even flink masseren, soms kunnen spanningen in de nek/rug ook die dingen veroorzaken...en soms wilt ene voetenmassage ook helpen..die drukt ook op bepaalde punten! beterschap ook!
ach het gaat wel weer....na wat te drinken en gegeten te hebben.... zal wel loslopen.. Zometeen naar de woningvereniging voor mijn schoonouders!
medicijnen mag ik niet nemen ivm bv, maar pak wel na de 1e voeding een ibuprofen en verder leef ik op paracetamol. andere medicatie heb ik er al zoveel van gehad, ik weet niet eens meer hoeveel. preventieve medicijnen had ik alle soorten al van gebruikt en overal imuun voor geworden. ik heb 2 jaar wekelijks massages gehad, maar die hielpen niet echt. ja wel voor de spierspanningshoofdpijn die ik er naast ook heb. voetmassage nog nooit geprobeerd, maar ik kan er niet tegen als iemand mijn voeten aanraakt, dus dat zal niet erg ontspannend werken voor mij. helaas dus eigenlijk geen opties meer. normaal wordt iemand ook niet afgekeurd vanwege migraine. ze zeiden me ook toen dat ik 100 % goedgekeurd bleef. een dag later werd ik gebeld dat ik bij nader inzien absoluut niet in staat was om voor een baas te werken en voor 100 % afgekeurd werd. ik ben al naar een hoofdpijnpoli geweest en na vele gesprekken en onderzoeken hebben ze me verteld dat ik er mee zal moeten leren leven. en tja daar moetik het dan maar mee doen. het enige wat een wondermiddel bleek voor mij: ZWANGER ZIJN. ik heb de gehele zwangerschap 4 aanvallen gehad
joh ...jeetje blinky, wat lijkt dat vreselijk..sorry maar ik heb dus nooit hoofdpijn..en tijdens zwnagerschappen wel..nou vindt het ehct verschrikkelijk!!! poeh mee leren leven, sjongejonge zeg...acupunctuur ed ook al allemala geprobeerd!?
ja dat heb ik ook geprobeerd en in het begin werkte dat supergoed. ik werd er ook heel ontspannen van. toen gingen de aanvallen van een paar per week naar eens per 3 weken. dat was groot feest. maar na een paar maanden zakte dat effect weer weg en toen werd ik er nog wel lekker ontspannen van, maar hielp het niet meer met de migraine. tja het is idd goed k**te, maar het enige wat ik nu nog kan doen ( en waar ik dus mee bezig ben) is trauma verwerking.
zou natuurlijk best kunnen dat het daar al een hele hoop mee kan opgelost worden.. mss omdta je nu daar middne in zit, heb je weer zoveel last...kan dat!?