september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hey welkom terug

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen.
    om 11 uur ga ik naar de kapper en om 12.45 nar de psych voor de EMDR. daarna nog ff cadeautjes halen voor kerst en voor een kinderverjaardag. drukdrukdruk

3. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

blinky, lekker naar de kapper, veel plezier met shoppenm en verjaardag! en succe smet emdr

@hier, moet er vandaag ook nog uit voor wat kleine dingetjes...gelukkgi avondeten al in huis en vers brood enz..
    en ECHT de kerstkaartjes vandaag op de bus doen!! pff had toch nog meer zegels nodig..en had nog kaartje sover dus dacht, nahja maak ze dan maar op haha..

even in twijfel of ik voor of na M's dutje zal gaan..

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen meiden,

wij lagen gister tegelijk in bed met de kids, poehh wat waren we moe, manlief moest mij en mijn zusje ophalen op het vliegveld om 2 uur in de nacht dus hij moest ook 12 uur al op de weg zitten, dus die is ook de hele nacht wakker geweest,

gister overdag moest ik naar het ziekenhuis voor controle,
    ze wouden dat ik ging minderen met prednison de vorige keer maar nu blijkt dat dat nog niet mogelijk is omdat de klachten dan erger worden.

verder ook verwijzing gehad naar kno arts voor mijn kaak, kijken of die iets kan vinden.

zo en dan even over egypte: het was heel erg leuk, het weer was heerlijk de eerste dagen rond de 23 graden maar de laatste dagen echt wel rond de 27 graden, echt heerlijk dus !

we hebben leuke mensen leren kennen in het hotel, wel van oudere leeftijd maar dat maakt ons niet uit haha, gezellig is gezellig :p
    daar hebben we in de avond weleens fijn wat mee gedronken :p

verder hebben we eigenlijk maar 1 excursie gedaan en die is echt vies tegen gevallen, werd zo mooi "verkocht" maar toen we de excursie werkelijk deden was het echt bagger !

we zouden een uur door de woestijn gaan met een jeep,
    nou dat was 10 minuten, daarna een half uur LOPEN door de woestijn met al die steentjes en rotsen waar we overheen moesten klimmen,

na de woestijn zouden we naar de bedoeienen mensen gaan om hun thee te drinken en te kijken hoe hun leefstijl is dit zijn mensen die in de woestijn leven en de vrouwen niet gezien mogen worden door andere mannen en ook boerka's aan moeten

om hier te komen gingen we weer 5 minuutjes met de jeep door de woestijn, we reden LANGS zo'n dorpje waar de bedoeienen wonen en gingen ergens achteraf in een eigen gebouwd hutje thee drinken, niets niet bij de echte bedoeienen dus, achteraf denk ik oko ja logische als die mensen zo gesloten leven laten ze echt geen toeristen in hun woning, maar de reisleider van corendon zei wel dat we bij de ECHTE mochten drinken alleen dat de vrouwen dan niet aanwezig mochten zijn.
    maar dat was tijdens de excursie dus niet zo.

daarna zouden we een half uur rijden over de weg om bij de kamelen aan te komen en 40 minuten kameelrijden, dit was nog geen 15 minuten, na de kamelen gingen we snorkelen op het "mooiste" stukje waar je kunt snorkelen,

NOT ! de kamelen brachten ons bij het stukje waar we gingen snorkelen, * trouwens, ze zeiden ook voor 4 euro kun je alles huren wat je nodig hebt voor het snorkelen, wij hebben zelf snorkelset meegenomen dus hadden dat niet nodig, blijkt het bij het snorkelen zelf pas dat het VERPLICHT is dat je een wetsuite aan hebt dus dat koste weer 15 euro om te huren *

goed, bij het snorkelen aangekomen zagen we alleen van die goudvisachtige vissen terwijl we voor ons hotel de mooiste vissen zagen die je maar kon bedenken, groen geel roze zwart met witte strepen die net glow in the dark leken, echt super gaaf, maar dit was dan wel echt een domper,

goed, daarna zouden we naar laguna beach gaan, maar hier wouden ze je alleen paardrijden aansmeren, toen niemand wou paardrijden ( tegen betaling) gingen we weer weg.
    weer ik weet niet hoelang in de auto de zitten,

we zouden op het laatst naar een winkelcentrum gaan om te zwemmen, wat een reden was voor mij om GEEN geld mee te nemen, ze trekken daar maar aan je en ik ben dan slecht in nee zeggen, dus ik dacht mooi geen geld mee nemen je hebt alles al voor de kids gekocht dus niets meer nodig, dus ik nam niets mee, wat dus wel klote was dat ze niet zeiden dat we een wetsuite moesten huren maargoed dat kon ik gelukkig in het hotel nog betalen.

bleek het een winkelcentrum te zijn van toch wel 5 winkels !! en daar hadden we dan 1,5 de tijd voor ! en deze werd uitgezeten ook ppfff,

niet dat het niet leuk was ofzo hoor, maar ze "verkochten"het zo leuk, zeg gewoon dat we een half uur door de woestijn moeten lopen, want ik kan dat niet zo lang, ik stond gewoon bijna te hypertentileren omdat ik zoveel moest klimmen, met mijn slippers aan, en al die steentjes die erin kwamen, zeg dat je goede schoenen mee moet nemen ofzo, wees eerlijk,
    ook met geld mee nemen omdat je een pak moet huren voor snorkelen, en dat het centrum maar 5 winkels heeft !
    of niet naar de echte bedoeienen gaat, dan weet iemand tenminste waar ze aan toe zijn.

verder is het wel zo dat ik heb genoten hoor, ik vond het een fijne vakantie, maar ik doe het nooit weer, ik heb mijn man zo erg gemist, en mijn kindjes nog erger ! ik ga echt niet meer zonder hun weg haha, in ieder geval geen 8 dagen,
    misschien een keer een weekend, maar daar wil ik nu niet over nadenken hahaha :p

5. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, nouuu zeg wat een verlakkerij! klinkt ehct als een super leuke excursie, en dan krigj je dat...stom hoor en dan het enige dat klopt is het 1,5 kunnen winklen haha ...pff zonde...en zou me ook interessant lijken bij die mensen in de woestijn. maar wees dan idd eerlijk..en zeg we gaan zo dicht mogelijk langs o whatever!

En heb je leuke dingetjes voor de kids kunne kopen!?
    Jaaa ah wat zal je ze gemist hebben heh..heo hebben zij het gedaan/gehad alleen met papa en opa&oma!?

6. Popkoorn

ja maar ik ga corendon ook een brief/mail sturen hoor, ik bedoel, ik zit toch met mijn ziekte, als ik had geweten dat ik eerst een stuk door de woestijn moet lopen had ik OF niet gegaan, of extra medicijnen ingenomen. het was namelijk geen excursie van de mensen daar laat maar zeggen maar echt van corendon zelf.

de kinderen hebben het goed gedaan, onze dochter leek er geen last van te hebben de hele week maar die kan zich nog niet goed uitdrukken hé haha, onze zoon heeft er wat meer last van gehad, was de nachtjes aan het af tellen haha, maar ik had een kaartje laten sturen via greetz met mijn stem, dat het kaartje zei : hee lieffies hoe gaat het bij jullie, zijn jullie wel een beetje lief voor papa, over een paar nachtjes komt mama weer thuis en dan gaan we weer heel veel knuffelen en ik wil heel veel kusjes van jullie,

geven jullie papa ook een dikke kus van mij en zeg maar dat mama hem ook heel erg mist,

hou van jullie dikke kus mama.

dus die wouden ze de hele week keer op keer luisteren zei manlief haha :p

maar J is een echte mama's kindje dus die had het er wel wat moeilijk mee, maar dan alleen op momenten dat hij rust had laat maar zeggen, als hij echt druk bezig was dan had hij afleiding :p

maar N lijkt toch mama gemist te hebben haha, dat is nu een echte zwaan kleefaan :p die hangt nu enorm aan mama :p

7. Popkoorn

o je vraag over cadeau's vergeten,

tja het is daar eigenlijk allemaal "pruttel" echt is kopen kan niet ,

dus heb ik voor beide kinderen een snowglobe van typische egypte gekocht die ook licht kan geven maar die van dochterlief is helaas kapot gegaan in de koffer.... maarja verder ook nog een knuffelkameel gekocht voor beide kids, als je er in drukt komt er typische egyptische muziek uit.

voor mijn man heb ik een paar biertjes meegenomen uit egypte hahah :p

nee ik kan hem toch niet blij maken met een souveniertje :p

8. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, Nou idd zeg....zal idd ene klacht indienen...vanwege je ziekte helemaal!

Ja J is ook bewuster heh...leuk zo'n ingesporken kaart...moet ik onthouden...!

Oh dat zijn wel de leuke souveniertjes idd...meer heb ej toch niet ehct...gewoon iets typisch wat met het land te maken heeft is leuk!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Nou lekker dan Mejojo doe bezeikte boel daar!
    Maar de rest was gewoon leuk......gelukkig!

@Blinky geniet ervan meid!

Hier zijn alle kado`s binnen......

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    Hoi meisjes!

11. Alita

Alita Niet meer actief

whahahahah jij bent me er eentje!:D

Luister zoals ik al zei op hyves.....vindt je het gewoon niet meer leuk en je hebt geen zin meer...gewoon zeggen he!

Maar ik zou het jammer vinden hoor:(

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    Jazeker vind ik t wel leuk rn denk vaak aan jullie hoor :) ben gewoon wel heel erg druk. werk 3 dagen 11uut en 2 van 10uur. kids vaak ziek. moet echt tijd voor mezelf maken. kids gaan dit weekend voor t eerst met zn 2 logeren bij hun vader.
    gister hebben ze buisjes gehad. zelf voor allerlei testen ook veel in zkh geweest. heb thuis ook best veel projecten lopen waar ik bijna niet aan toe kom.heb ook nog weer bijgeleerd en diplomatje erbij gehaald. ben nu erkend leerbedrijf en heb een aantal stagaires lopen hier.
    Moet nog veel regelen mbt de vader en mn bedrijfhe. heb me ook ingeschreven bij kvk...

Mis jullie geklets heus wel hoor! :)

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik kan het wel bergijpen hoor...is ook geen verwijt lieverd maar ik vindt het gewoon jammer:(

Las het allemaal! Maar ja als je het allemaal op hyves en facebook zet kun je hier ook nog even komen he:p hahaha..

Hoe gaat het met de kindjes nu dan?

En met de papa idd.....hoop gedoe nu zeker he? Is de verstandhouding nog goed?

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    Mn laptop doet steeds vaag en mobiel is niet zo fijn op t forum...

Met de papa gaat t met vlagen... best irri en helemaal als je allerlei verhalen hoort..maar ben bljj dat we niet meer samen zijn

kindjes zijn ok..

Madelief huilt..sorry!

15. Alita

Alita Niet meer actief

maakt niks uit...maar wil wel eens weten wat die verhalen zijn dus als je weer eens tijd hebt?!!!

Hoe is het met de rest>>

Hier ligt de oudste ook even in bed...ze wilt geen middagdutjes meer doen maar zo af en toe gooi ik haar erin hahahaha

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    De vrouw van zn broer zit op zp en heb niet zon zin in dat zij bepaalde vrrhalen mee krijgt... ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

ah ja...maar we hebben een priveclubje he!!

Kijk maar eens bij de clubjes dan doe ik je accepteren!
    het septmama`s clubje...

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    Oh ok...

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid