september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    pff denny heeft geslapen van 1.15 tot 7.50. daarna van 13.15 tot 14.45 en nu is ie nog steeds wakker. helemaal in paniek aan het huilen steeds als we bij hem weglopen. we weten het ff niet meer nu hoor

2. fafje

fafje Niet meer actief

bliny, ach meid wat erg....dnek je dat ie pijn heeft??? wat zielig...ook voor jullie :(

mejojo, hoop toch dat je kerstdagje gezellig was!

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hij is nu net bij lefert op schoot in slaap gevallen. nu maar hopen dat hij lekker doorslaapt als we hem zo in zijn bedje leggen. is voor ons vermoeiend, maar voor hem vind ik het echt zielig. hij was helemaal de kluts kwijt, maar was panisch om in slaap te vallen. zal wel door zijn ontwikkeling komen weer. hij zegt steeds meer woordjes. hij zegt nu ook kerst, keuken, stap en nijn. en sommige woordjes spreekt hij zelfs zo duidelijk uit dat anderen hem meteen verstaan. kleine wijsneus haha. vrijdag is hij voor het eerst eindelijk zelf gaan staan, vanuit zitten. met stappen laat hij nogal eens mijn vinger los, maar dan gaat ie wel zitten. alleen deze week zette hij een keer 2 stappen. morgen weer een overvolle dag met ´s morgens naar mijn oma en voor in de middag al naar mijn schoonouders. maar eerst maar eens hard hopen dat denny een beetje uitslaapt morgen en dan evt maar een dag later naar mijn oma

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goedemorgen :)

5. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!!

blinky, ho is et gegaan!?

@iedereen, wat zijn de plannnnnen!?

@hier, merk wel dat deze 2 drukke avonden M wel eventjes 1x wakker schrikt rond een uur of 22/23....volgens mij echt vsn het verwerken van alles drukte en aadacht...vandaga leker bij ons thusi kaasfonduen, met mn moeder erbij

Kleine is helemaal blij met zn nieuwe speelgoed, die heeft het er maar druk mee dez eochtend!

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hey meiden , leuke kerst gehad?

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    tsjonge tis idd niet zo heel druk meer hier ...

8. fafje

fafje Niet meer actief

hoi meiden!

hebbben julliet het leuk gehad!? hier alle avonden super geslaagd! was vandaag wel erg brak..moest echt ff bijkomen, die kleine ook...

morgen 20wkn echo!

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    fafje spannend meid!! veel plezier bij de echo morgen

10. fafje

fafje Niet meer actief

thanks!! idd echt spannend zo'n medische echo weer...!

heb je leuke dagen gehad!?

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heb zaterdagavond gegourmet met mn vriendin en daarna flink gestapt met als gevolg 1e kerstdag tot 17u geslapen haha... heerlijk!!
    half 6 kwamen de kids thuis en heb die avond niet zoveel gedaan
    2e kerstdag hebben we ook een lekkere pyamadag gehouden, en heb ik met de kindjes gegrild

een hele geslaagde kerst!

alleen ik , en ik met mijn kids! heerlijk!!

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh ja en gisteravond bij de overburen hapje en drankje gedaan

13. fafje

fafje Niet meer actief

annekulpe, oh super relax dus...lekker toch!

nou fijne avond ik ga nu een film kijken op sbs6, Hachi, super mooie film! zo'n hond hebben wij!

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja was echt fijn, een jaar kerst zonder verplichtingen!

ga op tijd mn bed in, morgen drukke werkdag van 11uur lang en 6kids!

filmkijkse

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goede morgen meiden,

fafje, succes met de echo vandaag !

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he meiden, hoe gaat het hier? Heb een beetje gelezen maar stond niet veel.

@Mejojo: las dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Maar kan me voorstellen dat je niet meer zo lang bij je kleintjes weg wil. Lijkt me zo moeilijk.
    @Fafje: succes vandaag met de echo. Gaat het allemaal goed?
    @Anne: lekker hoor zo'n geslaagde kerst samen met je kids. Dan heb je ook alles wat telt bij je he.
    @Cindy: hoe is het daar?
    @Blinky: lees ik het nou goed dat Lefert gaat proberen te luisteren en te begrijpen? Dat zou fijn zijn zeg als dat lukt.

Hier alles zn gangetje. Ben bij manlief aan boord geweest met de kerst. Eerste kerstdag ging wel maar tweede zat ik in een flinke dip dus dat was minder. Ben helaas een beetje in die dip blijven hangen. Word doodmoe van mezelf.
    Ga zo de meiden in bad doen en dan hopen dat Aelinn wil slapen want vanmiddag moet ik eerst manlief ophalen en daarna door naar verjaardag. Druk druk druk.

17. Alita

Alita Niet meer actief

hey meiden!!!

Ik had gewoon geen zin om te komen erg he hahahaha..

Maar was wel leuk ! Kerstavond een heerlijk biefstuk gegeten hmmm..vriend is slager geweest dus dan krijg je zo`n lekker stuk hahahaha...maar dus gewoon gezellie met ons 4tjes! Eerste kerstdag met vrienden gegeten .... ook leuk! Tweede kerstdag bij broer en schoonzus geweest..ook leuk!

Voor de rest niet veel bijzonders hier!

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje aaaaah ik ben benieuwd naar je echo!
    @Sann kan ik me voorstellen dat je gek kan worden van jezelf meid.....werk je nu nog?

19. Alita

Alita Niet meer actief

er wilt een sarah2011 bij ons clubje komen trouwens? Geen idee wie dat is...

20. fafje

fafje Niet meer actief

nou die ken ik ook niet! :)
    mss haar eerst verwijzen naar hier...voordta ze in een prive clubje komt!?

Cindy, haha ja ik miste je al! ik was ook een btj lui met die drukte om ehct te gaan schrijven, heb wel gelezen :D

Sann, jeetje wat flink balen zo'n dip weer heh..oh ik vind het ehct zo rot voor jeee een dikke knuffel!

@hier, ehco was super goed@ lekker bewegelijk jongetje ( nogmaals bevestigd dus :D)

ik ga ff proberme een dutje te doen, gik dat mn ijzer weer te laag is, ben erg moe laatste tijd...dinsdga weer naar de vk, dus gelijk dan laten prikken

Deel Deze Pagina