september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ken ik niet ! laat haar indd eerst maar hier komen :p

2. Popkoorn

hahahaha

3. Alita

Alita Niet meer actief

@FafjeNou ze heeft een kindje van dit jaar sept?

Ach dan moet ze maar hierheen komen hihi...

Fijn dat alles goed was met je mannetje!!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

hhhhhaaaaahhhhha erg he:p

5. Popkoorn

haha ach soms heb je van die dagen hé

@ fafje, hoe was de echo ?

6. Popkoorn

Ah overheen gelezen,

ik lees al dat je vanmiddag al zei dat de echo super was :p

fijn dat de echo helemaal goed was :D en nog ene keer bevestigd dat jullie een jongetje krijgen :p altijd leuk

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hoi meiden.
    @ cindy: schandalig haha

@ fafje: wat fijn dat de echo goed was. ja dan moet je maar ff je ijzer laten prikken he? en ff iets bijpakken.

@ sann: rot dat je zo'n dip had. hopelijk kom je daar snel weer uit.

hier: sinds vrijdag buikloop gehad. en sinds 2e kerstdag hondsberoerd. zeer waarschijnlijk buikgriep. elke 10 minuten met spoed naar de wc, ook 's nachts. en flink overgegeven. gisteren ook helemaal niks meer gegeten. vandaag weer een klein beetje, want ik was te draaierig om op mijn benen te staan. nu lijkt het weer wat beter te worden gelukkig. balen van onze vakantie

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja en ik had de tip van die vrouw die de pretecho deed, om tijdens de 20 wkn echo te doen alsof ik het nog niet wist..

zij doet zelf ook nog altijd medische echo''s...en ze legde uit dat het juist een dingetje is voor echoscopistes is, dat ze heel leuk vinden..en dat ze kunnen vertellen aan ouders..

dus ik vond hetw e spannend, want wij keken verkeerd..ik dahct neee is het dan toch een meisje hahaha

maar was duidelijk een piemeltje hahahaha

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ annekulpe: lekkere kerst gehad dus. mooi zo.

@ mejojo: hoi, jij ook een goeie kerst gehad?

verder was onze kerst trouwens wel gewoon geslaagd hoor

10. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, ook gezlelig met sm?

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja boven verwachting eigenlijk. en ik heb daar gisteren een hele dag op bed gelegen, omdat we zijn blijven slapen de dag ervoor.

12. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, hihi nou dat valt dan weer mee :p

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Meiden, fijn dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben gehad. Ik heb met Kerst gewerkt en dat was ook gezellig. Vandaag nog even een avonddienst en dan heb ik ook weekend en lekker 3 dagen vrij. We gaan bij mijn familie oud en nieuw vieren, wel gezellig.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne, gezellige, veilige en lekkere oudejaarsavond toe en een heel gezegend en gelukkig 2012!

Hadasha

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ohww, ik heb trouwens gedroomd vannacht dat ik een keizersnede kreeg en er een meisje werd geboren.... oeiiii, zou me toch leuk zijn! In januari moet ik naar de gynaecoloog, ben benieuwd wat we gaan doen...

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oeh leuke droom joh:D. jij ook een fijne jaarwisseling en een goed 2012

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedemiddag dames!

Hoe is het met jullie allemaal????

Eindelijk dit topic kunnen vinden ben namelijk al een tijdje niet meer actief geweest!

Groetjes,

Sjan

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    tjonge wat een stilte hier.

met denny´s slaapjes is het hopeloos. vaak wil hij overdag niet meer gaan slapen en ´s nachts slaapt hij nu ook maar heel weinig. gisteravond pas om 21.15 naar bed en om 0.45 was hij alweer wakker. om 3.45 heeft hij zich weer in slaap gehuild en om 8.45 was hij weer klaarwakker. hij blijft zich ook helemaal onderpoepen al 2,5 week

18. Alita

Alita Niet meer actief

hallo meiden !!!!!!!

Nou hier gebeurt er gewoon niet zoveel ik kan niks komen melden hahahaha....
    Alleen zag ik gister opeens dat er gewoon een kiesje is doorgekomen bij mijn dochter!!!! Laatst had ze idd opeens koorts dus nu weet ik waarvan ze dit had....ook vaker dat ze s`nachts huilde...dus zal wel daarvan zijn...en dat terwijl er onder 3 tandjes zitten...normaal komt er dan eerst die vierde zeg maar..
    Maar ach wat maakt het uit hahahahaha..

Het lopen gaat zo goed hier dat is niet normaal! Ook klimt ze de bank op en gaat dan lekker naast me zitten....vindt ze superleuk hahahahha....

@Mejojo waar blijven de vakantiekiekjes!!!! Hoe is het trouwens met je zoontje en zijn been, heeft hij nog last? En je meisje...nog steeds huilerig? Moet zeggen dat de jongste ook echt zo`n dramaqueen is ahahhahha...moet er wel om lachen eigenlijk hihi..

@Blinky voel je je al beter nu?

@Anne weer druk zoals altijd hahahha..

@Sann hoe gaat het lieverd.....

@Sjan hey meid!!! Hoe gaat het nu met jou?

@Hadassa uhhhh hoe en wat gyn???

19. Popkoorn

@ Blinky, hoe gaat het met je ? fijn dat kerst ondanks de buikloop toch nog geslaagd was, en een verrassende wending dat het nog best gzellig was met sm ;)

@fafje, haha ja deden wij ook bij beide, alsof we niet wisten wat het was :p

@ sjan... een tijdje... noem het maar gerust ruim 1,5 jaar hahaha hoe is het met je ?

@ cindy, duurt nog even meid, sorry, wij hebben een K*T laptop, ons hele geheugen is vol, dus ik moet eerst fotoboeken van de kinderen maken, dan de foto's verwijderen en dan pas kan ik nieuwe erop zetten :( ik doe het zosnel mogelijk !!

20. Popkoorn

goede morgen :)

hier vies weer, regen regen regen,

ik vind kou opzich niet eens zo heel erg, daar is de lucht vaak zo lekker helder van, maar dit... blegh !

Deel Deze Pagina