september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hallo...

haha hoef je geen sorry voor te zeggen lieverd!!!!
    Ja de wind is zooooooooo koudddddddd......aaaahhhhhhh..
    Maar zolang het maar niet sneeuwt!

Vanavond gaan we heerlijk gourmetten!!!!! Opzich vindt ik het lekker gewoon met ons viertjes...maar toch vindt ik het wel eens jammer dat we niet zo`n grote vriendengroep hebben he!
    Is toch leuk als we allemaal samen kunnen zijn met nieuwjaar....maar als je eenmaal kids krijgt een een bepaalde leeftijd hebt is het zo anders! Hebben jullei dat nu ook?

Laatst waren die vrienden vab ons hier op 1ste kerstdag...heel leuk...maar wat ik niet vindt kunnen is dat ze niet eens vroegen hoe het met sm was? Ook toen mijn vriend het vertelde hebben ze helemaal niet gebeld om te vragen hoe het was? Zij zijn zo egoistisch niet normaal!!!!
    En ja hoor .. we hadden het over een eventuele 2de voor hun en een 3de voor ons...nou daar kwam de beroemde zin weer...."ja jij bent thuis he cindy" aaaaaahhhh maar het ergste is...
    Zij werkt 4 dagen per week, dit hoeft zij helemaal niet want haar vriend is zelfstandige dakdekker en verdient genoeg...zij kon makkelijk 2 dagen werken. Maar nee ze vindt het wel lekker zo! Hun zoon gaat naar de bso voor en na school! Hij zit van 7:30 tot 17:00 op bso en school! En nu heeft zij 2 weken vakantie en wat denk je...ze brengt hem toch gewoon 4 hele dagen naar de bso, want ja ze wilt wel iets leuks doen voor zichzelf (niet dat ze mij even vraagt of we samen iets gaan doen maar goed)
    Ik snap dat niet?! Volgend jaar willen ze even lekker naar een resort...zonder zoon...want ja dan kunnen ze even ontspannen!!!!!

Nee eigenlijk snap ik niet waarom ze vrienden zijn!

2. fafje

fafje Niet meer actief

hadassa, spannend meid! ben beneiuwd en succes bij de gyn!

blinky, aahhh wat een gedoe nu steeds heh, hopelijk brengt het binnekort een btj duidleijkheid, hoe is het nu?!

mejojo, vandaag blijf ik binnen, heir is het vuurwerk al volop aan de gang en idd super koud!!

sjan, welkom (terug!)

cindy, aaahrgg daar kan ik heeel slecht tegen....vindt hetd an ook moeilijk om nog steeds leuk verder te kunne babbelen..als dat soort visie-verschillen er zijn..ik bedoel in combinatie met de desinteresse van je vriend ook enz...dna lijtk het eigenlijk alsof ze helemala niet zulke goed evrienden zijn...
    Kijk dat je andere ideeen hebt over wat goe dis voor je kids, tot daar aan toe...maar dit maakt het zo dubbel...zeker jammer is dat heh..

Wat betreft met oud&nieuw, ben ik altijd uit gegaan, naar grote feesten, daarvoor gewoon altijd met familie, alle tantes en oma enz wonen op loopafstand ( toen ik nog bij mn moeder woonde dan) dus altijd na 00u lekker bij mn oma nog iederene gelukkig niuew jaar wensen, meestal kwma iederene van de fam dan even langs
    En ik was om het jaar bij mn vader..en daar is ook een grote fam ( nu helemala geen contact meer mee) maar dna wa shet altijd bij 1 zus van mn vader waar heel de familie dan kwam, en mochten alle nichtjes en neefjes lekker buiten vuurwerk kijken/afsteken...

Dus ik mis in feite niks.. of uitgaan of toen kind wa smet familie...ik ben er eerlijk gezeg dzoooo aan toe om ff ene paar jaar gewoon thuis te zijn en te genieten van ons gezin, tis nog zo kersvers allemaal..om het zo maar te zeggen hahaha

Heb trouwens alle afgelopen jaren met oud&nieuw moeten werken idme als 1 januari...dus heeerlijk eindelijk mn 2e jaar helemala niks!

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemiddag

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he sjan

alles goed. ik moet even diep nadenken hoor haha.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou dat verklaart dan een hoop he, zo´n kiesje. wat goed dat ze zo lekker loopt al. dat eigenwijze mannetje van ons vindt het nog veel te fijn om mama´s vingertop vast te houden haha. hij gaat wel al heel veel zelf staan, dus het begin is er nu wel.

ik ben 2 dagen een stuk beter geweest, maar sinds vanmorgen weer aan de poeperitis. en lefert is nu ook aan het overgeven en een de racepoep. denny ook nog steeds, maar die hoeft gelukkig niet te spugen.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat viel zeker niet tegen, maar ik heb wel mijn sm aangestoken met de buikgriep;)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik heb dat ook cindy. ik vind het altijd super gezellig met vrienden, maar je denkt nu toch allereerst aan je kids he? wij vieren ook nooit kerst of oud en nieuw met vrienden, maar altijd met familie.
    ik vind dat ook niet kunnen dat ze niet naar je sm vragen hoor. is ten eerste goed fatsoen om ernaar te vragen, maar als vrienden vind je dat toch ook zelf belangrijk?
    ja altijd diezelfde gedachte he? als je thuis bent heb je het toch zo makkelijk. en dan maakt het niks uit waarom je thuis zit natuurlijk.
    joh 4 volle dagen wegbrengen, das wel erg veel als het niet nodig is en helemaal als ze gewoon thuis is. nee daar zou ik ook niet mee om kunnen hoor

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij vieren het dit jaar bij mijn schoonouders. doen we om en om bij onze ouders. zijn we daar lekker met zijn allen niet lekker haha

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje lekker hoor zo`n grote familie.....weet wat je hebt meid en geniet ervan!

@Blinky balen nog steeds ziek....beterschap hoor..

@De zogenaamde goede vrienden....ja het is gewoon zo dat het geen goede vrienden zijn hoor! Dit hoort toch niet!
    @Kind wegbrengen...ik vindt het maar vreemd dat je als ouder een hoop dingen zonder je kind doet? Hun vieren ook oud en nieuw zonder hem? Dan gaan ze lekekr zuipen bij vrienden...je snapt me wel....en hun zoontje is dan bij oma? Nee dat zijn juist de momenten dat je samen betn toch?

Ach ze zijn ook zo aan het dubben over nog een kind...zij zijn gewoon hele andere ouders dan ons. Zij kan het helemaal niet aan 2 kids dan wordt ze gek hahah

10. Alita

Alita Niet meer actief

Heb vandaag ook nog een e-mail gestuurd naar mijn broertje! Ik heb hem al niet meer gezien sinds de geboorte van mijn jongste...geen ruzie gehad niks gewoon niks meer gehoord...belachelijk maar goed...nu nodigden ze mij uit voor facebook. Ik dacht nou misschien willen ze praten...maar nee hooer er komt niks...nou dus nu heb ik een bericht gestuurd met de vraag wat nu de bedoeling is? Ik bedoel waarom uitnodigen en niks zeggen?

Nee ik ben er zo klaar mee al die zeik!!! Sorry meiden ik zit echt te zeuren maar ik ben er zo klaar mee! Of wel of niet in ons leven maar niet zo op deze manier...

Ik moet echt keuzes gaan maken want ik maar me er veel te druk om...kijk mijn moeder en wij komt nooit meer goed dat is afgesloten....maar nu nog mijn broer. Ik wil best contact maar dan wel fastoendelijk contact...

Bah wat is het soms moeilijk om te leven en ik kan hier niet tegen dus ik vraag mensen gewoon op de man af wat ze nu willen.....willen ze niks..nou dan *** een einde op!

Zo hahaha ik klink erg depri he hahahahaha.....maar het is de leeftijd ofzo denk ik hahahaah

11. Alita

Alita Niet meer actief

allemaal een happy newyear en mogen al onze dromen uitkomen meiden!!!!!!!

12. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, ik begrijp je wel hoor...ik bedoel waar slaat het op, wel fb, maar niet gewoon ff een normaal gesprekje...oude koeien hoeven er nie bijgehaald te wordne maar dit is wel heel raar....

vaak voelen mensne zich ook te trots om zich te "verantwoorden" ...of uit te leggen hoe of wat...waarschijnlijk heeft je moeder toch wel invloed op je broer?

@hier, nouu mirza lag om 1230 al in zn bed...kon steeds niet slapen, heeft een slijmhoestje...wat loopneusje...dus gaat wel ziekjes worden dnek ik..ademt met een ruis zo af en toe..

ben ik heel de tijd bezig met he,, wilt alleen maar in mn armen slapen, nou oke is goe.d.omdat hij btj grieperig begint te wordne, valt eindelijk in slaapt om 14u....20 min later wakker van al dat vuurwerk en van zn hoest...nu over zn slaap heen..arm kind..

opzich is zijn kamer achter in het huis, waar de tuinen aangrenzen en daar wordt geen vuurwerk afgestoken, maar nu hoor je het wel heel hard daar...en als je daar dan in slaap moet vallen, lijkt me ook nie prettig./..ben beneiuwd vanavond, hij zal wel kapot zijn.

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Fafje hij is een schijterd en durft niet te bellen....maar hij was ook nooit geinteresseerd in zijn nichtjes...
    Schijnt dat hij geen contact meer heeft met mijn moeder...ja hij ook al! Nu heeft ze niemand meer maar houdt nog steeds vol dat het aan iedereen ligt behalve haar...

Ik hoor alleen maar vuuwerk maar besteed er geen aandacht aan de meiden kijken er ook niet van op hier..

Wat gaan jullie doen vanavond? De oudste haal ik wel uit bed maar de jongste laat ik gewoon liggen

14. fafje

fafje Niet meer actief

hmm, ook nie ehct fijne instellign dan, ik bedoel het moet ook wel van zijn kant komen!

@hier,M kijkt ook nie ehct op van de knallen hier aan de voorkant van het huis....ik haaaat vuurwerk wat dat betreft hoor...vooral nutteloos vuruwerk dus rotjes ed

Hier haal ik hem er alleen uit als hij ook echt echt wakker wordt, meestal is dat echt een tijd dat hij in zn diepe slaap zit, dus bene beneiuwd...

15. Alita

Alita Niet meer actief

hier hebben we het bij beide zo gedaan dat we ze lieten liggen aleen de oudste dus vorig jaar voor het eerst even wakker gemaakt...

Moet zeggen dat ik net al bij de oudste was want ze was bang voor het vuurwerk...arme schat...maar ze maakt het nu echt mee he..

Zo ik kwam nog even hier kijken en nu ga ik heerlijk op de bank liggen en hoop dat ik wakker blijf tot middernacht hahaha

16. fafje

fafje Niet meer actief

Lieverds, ik wen sjullie allemaal al het goeds in het nieuwe jaar!!!!

en dat jullei maar flink kunen genieten van je gezinnetje!!!

veel gelukkkkk en muchos gezondheid!

dikek knuffel!

(cindy, Ahh arme schat, M heeft hele dag maar 20 min geslapen, ben blijd at ie nu slaapt...maar er wordt hier al vuurwerk afgestoken alsof het 00u is...pfff wordt echt gek)

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

meiden, ik zeg nu alvast een heel gelukkig nieuwjaar en heeeel veel gezondheid en geluk toegewenst,

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Allemaal de allerbeste wensen voor 2012. Ga thuis straks bijlezen. Zit nu op smartphone van lefert. Nu zijn we allemaal ziek hier. Lekker dan.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar. Dat het maar een mooi jaar mag worden.
    Hier een prutbegin. Zen ligt ziek op bed en zit zelf ook niet helemaal lekker en rillerig op de bank. Goed begin is het halve werk, haha

20. Alita

Alita Niet meer actief

balen iedereen ziek!!!!

NOu de oudste is gelukkig gaan slapen nog! We hebben haar 10 minuten voor middernacht wakker gemaakt maar ze wilde alleen maar weer gaan slapen hahahahaha....ze vondt het wel leuk !
    De jongste sliep er gewoon doorheen...

Maar wat een vies weer! Bah je kunt helemaal niks zo op deze manier alleen maar weer binnenzitten aaaaahhhhh...

Nou ik ben eens benieuwd wat het jaar 2012 ons gaat brengen!

Deel Deze Pagina