ja dat is het erge aan zwijgen, beter alles open en eerlijk zeggend an weet iedereen waar hij of zij aan toe is, vaak wordt een drempel te hoog heh..nou ben blij voor je dat je antwoord hebt! toch fijn! en hopelijk snel gezellig afspreken!
haha wat schattig!! hier komt ie ineens altijd naar me toe...dat ik denk, jeetje wta nu weer hahahaha en dan ruik ik hem, en zeg ik heb jij gepoept/poepie gedaan/bah gedaan whatever...en dna gaat ie altijd lachen en wegrennen ahahha.. Maar ook vaak dat ie dan al naar de deur loopt om te gaan verschonen, hij benoemt het nog niet
haha jij blij wel gaaf allemaal meiden, toch het leukst denk ik dan, voor "de laatste" ...maarja ergens ook weer zo leuk een jongetje, dat is dan jouw troetelbeertje hahahaha of papa's beste vriendje wat zelig, ja waarschijnlijk dormen, nu ze ouder wordt dnekt ze ook mss meer na ofzo heh ik bedoel in be dmss nog, of mss die feestdagen veel indrukken enz
Teddy, ach meid maak je nie druk....hmm krijg je er hoofdpijn van, heb je al een bril?? ik heb er namelijk 1 nodig, en krijg ook hoofdpijn van teveel naar schermen kijken, zoals laptip of telefoon Idd even alles weer laten checken, ijzer, bloeddruk....raar hoor dat ze je niet ff hielpen daar pff...
@cindy, thnx!ja maar vind zelf ook niet leuk.maar is kan er nix aan doen.helaas! @fafje,hoe gaat met je zws meid?alles goed? Leuk he dat dansen. Hier danst lizzie al paar maand.ze hoeft maar muziek te horen en ze danst al. Heb wel bril ooit gekregen voor me hoofdpijn.maar is al zoveel jaar geleden.dus ja..... Qua teddyman, hij blijft door gaan.hij kan eind maart pas in nijmegen terecht. Hebben geprobeerd om eerder voor elkaar te krijgen VIA ziekefonds.maar dit was echt top arts en kon gewoon niet eerder. Nou ja afwachten dan maar! Sorry ga er vandoor.kleine meid huilt.weet niet wat ze heeft.erg overstuur! Daarna duik ik lkkr trug me bed in.
@ cindy: ja we hebben elkaar aangestoken idd, wel sneu, maar gelukkig heeft ie vannacht niet gepoept dus lekker geslapen. ja is niet erg handig als er een misverstand is dan he, met je broer? hopelijk kunnen jullie weer een leuk contact opbouwen. denny lijkt ook nachtmerries te hebben, maar gelukkig wordt ie meestal dan niet helemaal wakker. een aai over zijn bolletje en zijn tutje geven is dan vaak al genoeg voor hem. en je meisje danst met haar heupjes en kontje hihi, tis nu al een echte latina @ teddybeer: hee daar is ze weer hoor. wij missen jou hier ook hoor. maar we weten dat het niet handig is voor je om via de foon te komen gluren, dus we snappen het wel hoor. ik zou wel ff mijn bloeddruk en ijzer in de gaten houden als ik jou was. maar wat schandalig dat ze je gewoon daar lieten liggen. lekkere zaak is dat zeg @ fafje: oh wat schattig dat ie dan zo verlegen wordt
goede morgen! @teddy, ja heir gaat het heel goed! voel me op zich heel lekker, wel dat ik ineens een offday heb en dna zooo moe ben...nahja kan me rust altijd wel eventjes pakken.. Mss moet je je ogen es opnieuw laten meten, zou kunnen toch! @blinky, hoe is het nu met denny's eczeem eigenlijk? en wa sje nou naar de ha geweets voro zn diarree enz?!
morgen!! @Fafje haha leuk he hoe slim die kleintjes toch al zijn! @Blinky ja precies een echte latina! @Teddy hoe het maar in de gaten he meid! Balen dat je man nog moet wachten maar dat is altijd zo dom in de medici he! @Mijn broer....ja ach waarom zo moeilijk doen...leven is veels te kort voor al dat gedoe bah!
Goedemiddag ladies, @cindy, Haha leuk zo kleine Latino. Lizzie is ook zo dol op muziek en gaat dan altijd dansen. Zo lief om te zien. Weet niet wat er was tutten je broer en Jou.maar hopelijk is de lucht snel geklaard.idd leven is al te kort. @fafje,.fijn dat jij je goed voelt. Off day hoort er ook wel eens bij. Helaas is hier de zin/fut ver te zoeken.energie is snel op. @blinky, idd een associale zaak. Maar is de enigste hier in dorp dus vóór kleine vergeten boodschappen wel handig helaas. En had op dat moment lizzie ook nog bij me.gelukkig wel in wandelwagen. Maar toch!mocht eigenlijk in eerste instantie flesje drinken niet open maken. Want voelde me al niet lekker dus had al flesje vóór zekerheid in wagen gegooid om buiten op te drinken.maar was noodgedwongen al eerder. Maar goed. Laat volgende week effe goed nakijken. Hoe gaat met denny vandaag. Gister was hij toch aan diarree? @all. wou vandaag benedenverdieping schoon maken.gister boven al gedaan. Tijdens kerstboom weg halen zakte puf al weg.....zo @%#%&. Manlief was na 2 uur werken al weer thuis.niersteenaanval gehad en er 1 uitgeplast. Auw!!!! Gelukkig mocht hij naar huis,is toch rustig momenteel.hij gaat dan niet meer ladder op.begreep werk ook goed.hij heeft nu lekker lang weekend.hij zou morgen,vrijdag en zaterdag toch al vrij zijn ivm dat rustig is. Hij heeft me effe geholpen met kerstapullen. En vóór rest nix meer gedaan. Fut zakt weg.baal er goed van. Kleintjes vreten echt aan me. Snel dizzy en licht in me hoofd. Gelukkig snapt manlief me en.vind niet erg.maar ik wel!normaal is huis niet zo (niet dat extreem erg is,maar vind zelf snel een zooi) . Manlief moet ook aan zichzelf denken. We hebben ondertussen ook andere auto gekocht. Kunnen tenminste 3 stoeltjes op achterbank. We hebben citroën berlingo. En gister VIA mp mooie duo kinderwagen gekocht. Een mooie rode. Fijne dag ladies. @mejojo en sann, ook alled goed met jullie dames?en mejojo jij bent toch al op vakantie geweest zonder man en kids?was het leuk/gezellig? Liefs
met zijn eczeem is het nog steeds niet best. zijn beentje en knie zijn nu dicht sinds 2 dagen, maar daar zitten nu dus grote paarse littekens. zijn knieholtes en zijn enkels en voeten en handen zijn helemaal kapot. vooral zijn enkels en voeten. maar hij is er niet minder vrolijk door hoor. ik ben na de 1e keer ha niet meer teruggegaan, want zijn diarree is grootendeels over. alleen ´s morgens nog regelmatig dat het erlangs is gegaan in de nacht
Hallo dames, Ben pas sinds kort op dit forum en dankzij Cindy kom ik hier ook gezellig kletsen! Onze zoon is geboren op 7 sept 2010...een ondeugend aapje is het
Hallo......welkom hier! Het is hier eg leuk en gezellig maar niet zo druk maar wij vinde het wel fijn... Nou als iedereen zich even voorstelt misschien...ik begin hahaah Ik heet Cindy (ja duh) en ik heb 2 meiden van 3 en 1 jaar.....en idd ze is ook erg ondeugend hahahahaha... @Mam (zo noem ik je maar want je naam...uhhhh hahaha) Jullie gaan nu voor de tweede lees ik?!
als je me te bezorgd vindt ofzo moet je het zeggen, maar ergens heb ik steeds het geveol dat denny toch nog ergns allergisch voor is....vind het vrij "hardnekkig" overkomen...maar mss haal ik alelrlei dingen door elkaar? tijdje terug zei je toch ook dat hij ineeens spuugde enz? of was dat doordat hij ziek was? En dan zn diarree, dna ga ik gewoon denken...ook omdat het ineens op is gehouden, mss heeft ie wel een tijdje een bpaalde voedingsstof binnen gekregen wara hij niet tegen kan? Klinkt zo sneu, eczeem is zooooo'n rot iets...ik ha dhet vroeger ook heel erg, maar als het heel erg was, kwam het ehct door iets...bijv een bepaald wasmiddel, of wol of katten of huismijt/stof of kou of door iets wat ik gegeten had..zalfjes helpen opd en duur niet meer heh...smeer je nog dat ene, dat hielp wel redelijk toch!?