september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    das balen dat het bij jullie voor zo´n bende is. hopelijk zijn ze niet al te lang bezig. heel veel succes en plezier morgen bij de 20 weken echo

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lekker zo´n relaced middagje shoppen. nog iets leuks gekocht?

wel lief dat jullie je zorgen maken hoor over mijn mannetje, maar is niet nodig hoor. ik maak mezelf niet ongerust. het is naar mijn idee gewoon even een moeilijke periode waar hij nu mee worstelt. als ik me zelf zorgen maak, sta ik ook meteen bij de ha hoor;)

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny ligt sinds 20.00 heerlijk te slapen, maar ik juich nog niet te vroeg. gisteren heeft hij ook heerlijk geslapen vanaf 20.15. maar zodra ik boven kwam was het klaar. ik zie wel wat de nacht weer brengt.

4. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, nee ik begrijp je...en wij lezen natuurlijk al die dingen zo bij elkaar opgeteld...maargoed komt omdat mijn zoontje vrijwel nooit wat heeft...dus dan denk je gelijk zo..:)

heb nieuw douchegordijn, antislipmat, nieuwe houten puzzel met geluid vor M, lamp voor babykamer, luiers en mascara :d en verder allemaal eten hahahaha

5. Alita

Alita Niet meer actief

helluw...

Ja en dan ben ik du een vreemd persoon omdat mijn kids dit niet mogen Fafje erg he hahahaha...ik pb je zo effe!
    Welke telefoon krijg je?!

@Blinky idd het klinkt gewoon zo vreemd hahahaha...en dan maak je je toch zorgen..

Nou hier is de oudste ziek! Gister klaagde ze opeens over oorpijn en de hele tijd aan het huilen! Bij ons in bed gepakt....en toch geprobeerd in haar eigen bedje te leggen...maar lukte niet..
    Opeens begint ze te spugen bij ons in bed...aaaahhhhh....nou gelukig alleen een kussen wat vies en natuurlijk de matrashoes...

NOu toen ging ze toh maar in haar eigen bed want ons bed was toch wel vies...hahaha...maar toch de hele nacht gehuild ... heb net niks geslapen en zij ook niet natuurlijk..
    Vandaag zou ze weer eindelijk naar de psz gaan maar helaas....ze lag al op de bank te slapen vanmorgen en dat heeft ze nog NOOIT gedaan! Nu ligt ze in bed....

Morgen zouden we eigenlijk naar die nicht van mijn vriend gaan om weer op de kids te passen zodat zij naar het zk kan maar weet niet of we nu kunnen gaan...

Ook heb ik vanmorgen de gemeente opgebeld om een klacht in te dienen! Onze overburen stoken alleen maar en hebben geen verwarming, maar dat stinkt zo ontzettend erg! Nu ook weer ... ik ruik het overal in huis! Daarbij doen ze het ook s`nachts! En ik weet niet wat zij stoken maar ik vindt het absoluut ongezond voor mijn meiden..
    Ze zijn er al eens over aangesproken maar toen zeiden ze dat de buurvrouw (die hun erover aansprak) er niks mee te maken had...nu heeft zij al gebeld ik vanmorgen en een oud vriendinnetje van mij wat achter mij woont! Zij heeft mij ook al een gevraagd op hyves wie er in godsnaam zo`n stankt maakt!

Nou ik ben eens benieuwd wat ze gaan doen want ik ben het hartstikke zat!!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh geen kleding dus. bij ons is er ook altijd iets voor denny bij en vooral ook altijd eten haha

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ach beterschap voor je meisje. dat is minder he als je dan een vies bed hebt ´s nachts. hopelijk is ze er snel vanaf, want tis heel pijnlijk.
    verelend dat het zo gaat stinken dan bij jullie. onze overburen stoken ook rotzooi. volgens mij voornamelijk verlijmd hout en dat ruikt zo scherp. maar gelukkig valt het bij on binnen dan nog wel mee en is het alleen in de avond. ik ben ook eens benieuwd of ze er bij de gemeente uberhaupt iets aan zullen doen

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny heeft geslapen van 20.00 tot 8.00. jeeeeeehhhhhhh

10. Alita

Alita Niet meer actief

goedzo Blinky!!

Ja was even minder maar gelukkig de deken kunnen redden!!!

NOu als er meerdere klagen moeten ze wel iets doen!

11. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, oh heerlijk zeg!

cindy, jeetje wat zielig zeg!! arm meisje en dna sochtend sopd e bank slapen, dan zie je echt hoe rot ze zich voelt heh!
    En nouuu wat goor zeg van die stookgeur, kan nooit goed zijn idd...snap dat ze het koud hebben, maar dan maar een elektrisch kacheltje en elek dekens ofzo haha..maar niet zulke stank!! bah!

@hier, heb veel gedana in huis en jeeeeh hebben een wiegje_matrasje via mp op de kop getikt 50 euriesss...helemaal mooi en weinig gebruikt...het staat zooo lief echt zo ini mini heh hihi

12. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ze is al wat beter gelukkig....

Nou dat ze stoken geen probleem moeten ze zelf weten ... maar as ze dingen gaan opstoken die er niet inhoren ja dan vindt ik het niet meer goed.

Dat je hele huis stinkt van hun stokerij....nee dat wil ik niet...

Ik wordt aangsproken door buren 2 straten verder....dat zegt genoeg denk ik zo!

Lief zo`n wiegje!! Misschien komt die hier ook ooit eens hihihihi....

13. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, oh gelukkig voelt ze zich beter, kan het zijn dat ze iets heeft gegetenw at niet goe dgevallen is mss?

Ja lief joh dat wiegje...zo'n schommelwiegje...! ik wilde het bij M al, maarja nooit van gekomen...hij sliep steeds in zn kinderwagenbak, snhacts dan

14. Alita

Alita Niet meer actief

oh nee zo`n bak vindt ik niks hahahahaha..hier gewoon met bedje bij ons op de slaapkamer

Ja iets beter.....maar kan straks weer gewoon minder zijn weer...nu ligt ze in bed even...

15. fafje

fafje Niet meer actief

ja de wagen stond zeg maar gewoon naast ons bed dan...ik was te gierig om alsnog een wiegje te kopen hahahah...maar toen al voorgenomen er wel 1 voor de andere baby aan te schaffen! :p

sinds wnaneer slaapt jouw oudste in een peuterbedje!?

16. Alita

Alita Niet meer actief

hahah ach slaapt prima toch!
    Nou ze was al 2,5 !! Ze vondt het wel lekker in het ledikantje...dus lekker laten liggen

17. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @cindy,Ahhh effe balen dat je bed onder zat.maar ja ze kan er nix aan doen toch.gelukkig gaat het nu wat beterder met der.
    Hopelijk kan de gemeente wat betekenen als er al zoveel last hebben van hun gestook.
    @blinky, fijn dat denny zo goed geslapen heeft.
    @fafje, Ahhh lief een wiegje.wij hadden er ook een bij lizzie.nu moeten we er nog een op de kop tikken.ga effe vragen of we hem van vrienden mogen lenen.om 2 erbij te kopen vind ik weer zo wat.kijk wel.

@all, echo was weer goed.om 2 wk controle nu. Dit ivm kans op tts. Een van de 2 boys is gedraaid.nu liggen ze beide in stuit.Haha maar goed ze hebben nog ruimte zat om te draaien. Krijg extra foliumzuur tabletten.hogere dosering dan je in begin moet slikken. Aan duizelingen kon hij niets doen.

Liefs

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ cindy, hoe gaat het met je meisje ?

@prik, hier mag de oudste het wel, hij drinkt soms bij oma een bekertje kindercola, maar hij krijgt het niet standaard, 1 keer in de week ofzo een bekertje volgens mij ben ik eerder "gek" in heel veel mensen ogen omdat ik het wel goed vind :p

zo vind ik het ook niet erg als mijn kinderen snoep getrakteerd krijgen op school, prima toch, op school een snoepje gehad, thuis een snoepje minder bijv, maar zo ben ik haha :p

@ teddy, fijn dat de echo goed was ! tijd om te draaien hebben ze idd nog even ! wel balen dat hij niets aan de duizelingen kon doen, is je bloeddruk wel goed dan ? vaak word je juist duizelig van een lage bloeddruk en dan is drop eten heel goed.

@ Hier, vandaag cakes gebakken met de kids, en met zoonlief naar de kapper geweest, hij had al behoorlijk lang haar ( lang als in tot over de oren, nu heeft hij weer stekels, jeeetje wat een ander koppie krijgt ie dan opeens weer :p

de hoofdpijn die ik nu al sinds zaterdag heb gaat ook maar niet weg, het blijft een bonkende koppijn en als ik buk ofzo is het net of ik een plank tegen het hoofd krijg, nouja, morgen maar even goed rusten.

19. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, nee idd snoep op school, ach je houdt het niet tegen...zou ik ook niet erg vinden...zakje hoeft niet in 1 x op, en idd dan thuis niets of minder...
    beterschap, klinkt nie goed! drink je wel genoeg water meid?

teddy, ohh fijn dat het zo'n goede echo was! ik zag ook tweeling wiegjes nou ook zo lieeef :D

cindy, jaa ik wil idd als de jogste uit het wiegje gegroeid is, ook nog tijdelijk een ledikantje kopen...opzich zijn ze ook nie duur via mp...of toch een peuterbedje proberen,, ff aankijken!

@hier, nou kleine lag van 1315u tot 1515u te slapen, werd hullend wakker, dus tilde em uit bed, ging ie gelijk wee rop mn schoude rmet zn hofodje..heb wel 20 min zo in zn kamertje gestaan, hij wilde blijkbaar nog ff door pitten..
    Toen naar de woonkamer gegaan en heeft ie zich ehct als een aapje om me heen geklemt, en wel tot 1615u zo op de bank bij me gezeten..ehct moe ofzo!! haha

zo man staat te koken, heerlijk pasta met saus van parmezaanse kaas, room, pesto enz...dan met wilde spinazie en tomaat en een zalmmoot, echt trek in!!!!!!!1

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik denk dat ik wel genoeg drink, hou het niet precies bij maar kom wel aan de 1,5 a 2 liter,

hoesten doet ook zeer in mijn hoofd, of niezen, denk dat ik voorhoofdholteontsteking ofzo heb, heb het wel vaker gehad en dit lijkt er erg op, nog even aankijken of het zo weg gaat en anders maar eens naar de dokter,

voor 35 euro heb je trouwens bij de ikea gewoon een simpel ledikantje ! ook geen geld al zeg ik het zelf.

Deel Deze Pagina