september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Hey Mejojo,

Ah wat leuk! de mijne was gewoon te lui hihihi :)

Hoe gaat het met praatjes maken?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dochterlief hier zegt niet veel, babbelt heel veel, en voor haar doen zegt ze misschien ook best wel wat, maar wij begrijpen er niets van,

behalve die ja nee papa mama bah en klaar

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    hahaha hier ook niet echt superveel hoor.

Opa oma mama papa hallo en de welbekende ja en nee en dan schudden met ie hoofdje hahaha eyyy en nog een paar woordjes in het turks hier spreken we 3 talen namelijk :)

4. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi mijn zoontje loopt sinds 11,5 mnd dus nu 5,5 mnd! rennen en klimmen zijn nu een pre voor hem...en ook op zn teentjes lopen, die gek :p Maar meer als papa, mama, eten, appel en hondje zegt ie nog niet :) Verder kletst ie wel heeeeel veel in zn eigen taaltje "mpahhh", "embehhh" "ntahhh" zijn bepaalde woorden hahahah

zwnagerschap gaat heel goed, mn vermoeiheid is eigenlijk wel over...heb het nog wel lang gehad moet ik zeggen..maar tis allemaal te doen..
    ik heb in elk geval geen behoefte meer in een dutje!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh lekker zeg een weekje weg en plopsaland en dat voor zo weinig geld. heerlijk!!!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    als ik vannacht niet lekker kan slapen dan ga ik morgen even naar de ha voor een kuurtje

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou ik heb dus een rode tiet;) en verder gaat het prima. denny loopt sinds gisteren kleine stukjes

8. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Hoi ladies,

@sjan, hoi weet niet of ik je ken.maar goed maakt niet uit. Ons dochtertje loopt nu net een paar dagen (morgen weekje). Kletsen, ze heb soms hele verhalen.wij snappen er niks van.Haha. de woorden die ze zegt zijn;
    Papa,mama,opa,oma,bah,ja,nee,heja(is van een liedje wat opa zingt vóór der), daag,hai, dank, klaar, en dat was het geloof ik. Laatst zei ze ook keer kira ( hond van mijn oma). Vóór de rest gaat het hier goed.ik ben 20+1wk zwanger van een tweeling. Ben veel futloos en moe en andere kwaaltjes zoals flinke bandenpijn en dizzy.maar de boys doen het goed dus zal ik niet snel klagen.al is het soms erg vervelend (vóór mezelf,manlief steunt me goed en zegt vaak dat ik pas terug moet doen).
    Hopelijk ben je ook snel zwanger van een 2e wonder.
    @fafje, zo loopt zoonlief alweer zo lang.pff goed hoor.hier begint het net.
    @mejojo, fijn dat je je nu beter voelt.op koud/warm hebbenna dan. Ow lkkr zeg vakantie "gewonnen" en plopsland. Altijd leuk zoiets winnen vóór leuk prijsje.
    @cindy,hoe gaat het nu met je dochtertje?
    @blinky, auwtsjjjj borstontsteking. Hopelijk ben je er gauw af.ging het beetje met voeden.

@all, manlief was vanochtend lkkr alleen met dochtertje.ze was hem veel aan uitproberen. Van alles pakken wat niet mocht. Manlief heeft een traphekje in de keuken gemaakt zodat ze niet bij me kan komen als ik aan het koken van.en zo kan ze me toch zien. Ook heeft manlief de pomp van de vijver eruit gehaald en.in de put gelegd. Vijver gaat nu definitief weg. Moest nu snel omdat ze begint met lopen. We gaan grote trampoline ( een 3.?? Of 4.??m doorsnede) in het gat maken. Kan hem bij me tante ophalen.die kids zijn al te groot. En vóór ons mooie oplossing,anders moeten we aan heel veel zand/grond komen.

Liefs

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny praat best goed al, best goed verstaanbaar ook. wel heel leuk om uit zo'n klein mannetje te horen

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

hahaha hoe je het ook zegt rode tiet dus een ontsteking?
    geen pretje iig al naar de huisarts geweest?

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Teddybeer weet ook niet of ik je nog ken hoor ben heel lang niet op het forum geweest ivm met een druk stressvollee leventje hahaha.

Ik werk man werkt 7 dagen dus na mijn werk doe ik ook alles helaas in mijn eentje.

Maar wat leuk joh! zwanger van een 2ling :) ja die verhalen snap ik ook niet van hem maar hij een sterke wil en door zijn gedrag weet ik wel wat hij bedoeld.....

Ow dus mijn kleine boy is niet de enige die laat is begonnen met lopen :D

12. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @sjan, zo dus lkkr druk bij jullie. Lizzie heeft ook enorm eigen wil. Soms als ze iets doet moet ik me lach flink inhouden Haha.maar goed.moet wel leven in zitten he.
    Op cb zeide ze dat normaal was dat ze vóór 1.5 jaar liepen.nou dat doen ze toch Haha.

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

zojuist contact gehad met de camping ( jaja het word weer kamperen haha )
    en we mogen voor het zelfde geld nog een extra week op vakantie haha, dus we gaan nu 2 weken voor 200 euro :D:D

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Hadassa ergens dit jaar denk ik...
    @Mejojo lekker weer vakantie hahahaha
    @Sjan dochter heeft oorontsteking dus gaat niet zo goed...ze eet al niet meer sinds dinsdag maar drinkt gelukkig wel!
    @Blinky aaaah ik voel met je mee....je kunt er weinig aan doen helaas.

NOu hier gaat het dus niet goed met de oudste! Vandaag naar de HA gegaan en je hoor een ontsteking...ik ben ook kwaad want ik had al gebeld in het begin van de week en toen werd ik afgescheept met neusspray en nu denk ik ******* was ik gewoon gegaan! Nieuw beleid zeker!

De jonste is zo stout hahahaha ze is echt zo ondernemend ik heb er mijn handen vol aan man! En dan een ziek en de ander luisterd niet....aaaahhhhhhhhhhhhhhh...

Ze zingt nu.."alle eendjes" zo lief hahahah dus het begin van het liedje en ze zingt een spaans liedje.."pio pio pio" en de rest nog niet dan natuurlijk....

15. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, zoooo goede deals meid, klinkt gezellig! leuk plopsaland...wil nog eventjes wachten en dan ook gaan!, nog voor ik bevallen ben, dat wel..tis alleen zo lang rijden voor ons!

blinky, jaa wat schattgi dat hij zo goed praat, ik hverheug me er zo erg op bij M! is je pijn al wat midner, helpen de compressen?

Cindy, beterschap met je meissie!

Sjan, ach ze gaan ehct wel lopen...is opzich leuk als je kindje snel loopt, maar aan de andere kant...hahah gaat ie ook sneller stout doen :p
    Mijn man werkt ook veel, 2 banen, 6 dgn in de week...doe ook gewoon alles zelf...maar ik werk gelukkgi niet :D

@hier, morgen ikea, nieuwe garderobekast voor ons zelf halen, eidelijk! en nog wta nieuwe spullen

Kleine sliep va 13 tot 1530! en ligt e rnu ook alweer een klein half uur in, voelde wel wat warmpjes, verhoging mss, zijn zoveel bobbels in zn mondje te zien...waarschijnlijk heeft dat er wel mee te maken,

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @ hadassa,sorry was jou vergeten.ja klopt we krijgen 2 boys.zo leuk! Voor jullie ook spannende tijd.suc6.hopelijk is het snel raak.
    @ mejojo, zo he helemaal goede deal.wanneer gaan jullie?
    @ fafje,shopse morgen bij IKEA.ik wil ook wel weer x.hihi ben er 1 x geweest en wel bevallen toen.
    @ cindy,ag gos.beterschap met de oudste.hopelijk is snel over.
    @ all, lig al op bed.manlief heeft lizzie gedoucht.ik heb flinke steken soms in me lies.niet lkkr! Dus effe rustigaan.

Fijne avond.

Liefs xxx

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cindy heel veel beterschap voor je oudste :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

dank je....

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee ik ga morgen even als hij nog steeds rood is

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo dan dat is luxe. voor wanneer is het?

Deel Deze Pagina