september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ach arm meisje, beterschap.
    leuk dat je jongste al zelf zingt. wat moet dat schattig klinken

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee compressen werken nog niet echt en mijn borst is een beetje paars nu. doet nog erg veel pijn.
    aahhh hopelijk komen zijn kiezen er snel door dan heeft ie dat weer even gehad he

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goedzo lekker rust houden

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou meiden gisteren is Denny begonnen met steeds een paar stappen en vanavond liep hij al het hele huis door. apetrots was ie op zichzelf en dan met 2 handjes in de lucht en maar handjes draaien. net of hij wilde zeggen:kijk mama, helemaal los hahaha

wat heerlijk om zo'n stralend kind op je af te zien komen. wat straalde hij van trots. ik zie het steeds voor me

5. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, hahaha wat lieeeeeeef zelluf zingen..
    als ike en liedje ga zingen, dan doet ie ehct gelijk dat ene gebaar dat ie kent, end an mag ik weer stoppen hahahaha...

als ik vraag , kan je dansen..gaat ie zo van het een op het andere been heen en weer wiebelen en dan neurieen hahahaha

6. fafje

fafje Niet meer actief

gaaf is dat heh!! zo leuk goe dhoor!!!

en beterschap amder sff naar de HA joh!

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weltrusten

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@cindy, haha schattig hé dat zelf zingen :p

bij ons heeft vooral J nu last van het ik kan zingen virus, en probeert ook de hoge noten te halen :p echt heel grappig om te horen,

@ blinky, jeeej wat goed van denny, gaat opeens snel hé van stapjes naar alles lopen ;)

@ hier, beroerde nacht, manlief is aantal keer voor zijn werk eruit gebeld, zoonlief was 6 uur wakker, dochterlief al om half 6 !! dus was lekker vroeg dag vandaag Blehggg

9. Alita

Alita Niet meer actief

hello...

NOu net zegt de jongste...poepen....ik zeg "moet je poepen" ja zegt ze en ze loopt naar de wc:$ en ja hoor ik zet haar op de wc...met de luier aan want ze had al gepoept...en ze zit gewoon te drukken:$...hoezo slim hahahahahaha..

Met de oudste gaat het wel....vandaag heeft ze eindelijk eens wat gegeten en nu heeft ze natuurlijk last van buikpijn:( het linkeroortje doet nog pijn maar die was ook het ergst...ze heeft dus een ontsteking van de gehoorgang en niet het trommelvlies....

Maar ze is gewoon helemaal uitgelegen ... misschien dalijk wat gaan rijden ofzo...

@Fafje hahahah leuk he! Ik vindt het echt leu om te zien hoe ze slimmer worden nu en hun karajtertje echt ontwikkelen:D

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky wat goed!! Ja opeens gaat het snel dan he!
    @Mejojo waar werkte hij nu nog eens?

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja gaat nu ineens wel heel hard hoor. gisteravond was hij op de bank aan het klinmmen en hij was em een partij baldadig.
    he bah dat is veel te vroeg

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jeetje wat goed zeg. wat zijn die kinders van jullie toch allemaal vlot

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nog steeds rode borst. heb even opgezocht wat eraan te doen is, maar las op 2 sites al dat er zelden AB voor wordt gegeven, dus heeft het ook geen nut om mijn tiet aan de ha te showen denk ik dan. ik zie zelf ook wel dat ie rood is en dat ie dat niet hoort te zijn ;).

ik ga nog maar ff door met compressen. het voeden deed vanmorgen wel veel zeer, maar niet zo erg als eerder

14. Alita

Alita Niet meer actief

nee blinky je doet er niks aan idd.....ik had toen dat ik vaker onder de douche deed masseren! Ik had dan ook plekjes waar het gewoon verstopt zat! Het doet onwijs veel pijn als je kindje drinkt maar daar moet je even doorheen....

Op een gegeven moment voelde ik iets knappen in mijn borst onder het eten en ze spuugde toen ook bloed ... nou toen ging het langzaam beter de ontsteking was losgekomen!

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar ze heeft wel een zus;) en ziet een hoop van haar:)
    scheelt echt wel hoor...

16. Popkoorn

ooh wat stoer van je meisje zeg ! slim zijn ze al he :p

mijn man werkt in de thuiszorg, doet alleen verpleegkundige handelingen ( dus geen wassen en aankleden enzo )

17. Popkoorn

scheelt indd ! hier kijkt ze ook veel af van haar grote broer,

18. Popkoorn

hmm das wel balen, maar je zou het altijd kunnen proberen ? maarja aan de andere kant, liever niet natuurlijk

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo waarom nooit wassen dan? Als wat werkt hij nu dan.....
    Ja ik zie dat ze veel afkijkt van haar zus...en ze is gewoon bijdehand hahahaha

20. Alita

Alita Niet meer actief

Trouwens Blinky heb je verhoging?
    En als je echt een ontsteking had dan blijf je daar wel even mee sukkelen denk ik...en het doet gewoon te veel pijn!

Deel Deze Pagina