september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Nou meisje woog 9 kilo en de lengte ben ik weer vergeten hahahaha

Morgen mag ik weer maar dan met de oudste......ach ja,

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wauw, respect hoor dat je 100 pagina's door gaat lezen !!

nou dan weet je ook meteen de naam van mij mijn man en mijn kinderen :D;) we zitten er indd nog steeds midden in, het houd maar niet op en ik word er ongelovelijk moe van !

de das ( jurist) heeft ook gezegd misschien maar gewoon te moeten stoppen, wij betalen voor hun, we kunnen het niet verhalen op de tegenpartij, en een bekende die bij het kdv zegt dat meer dan de helft per 1 dec stopt, en ze heeft er nog maar max 15, dus ze houd niet veel over, dat zou betekenen dat ze bijna falliet is en dan ons ook niet meer uit hoeft te betalen wat betekend dat wij nog steeds de kosten van jurist moeten betalen , en dan staan we met lege handen,

de jurist denkt dat het beste is om hun onze kant op te laten komen, laat hun maar een eventuele rechtzaak beginnen voor het geld, wij hebben alles zwart op wit dus wij hebben dan bij een rechtzaak geen advocaat nodig alleen maar bewijs dat het onzin is wat ze zegt, alleen kunnen we dan niet het geld nog weer op haar verhalen wat wij teveel hebben betaald.

3. Popkoorn

aaaaah echt waar mijn complete schooltijd van groep 1 tot aan mijn mbo opleiding,

JO JANNE KE !!!

ik heb zoooo vaak gevraagd om die ke weg te laten,

jaa maar het staat zo schattig bij jou zeiden ze dan, en ophouden deden ze nooit !!

4. Alita

Alita Niet meer actief

hihhi...

Maar wat lees ik nu.....pff jeetje....dan heeft het idd niet zoveel zin om door te gaan he..jammer dat je dan niet je gelijk kunt halen he...grrr....

5. Popkoorn

waarom plan je die afspraken dan niet samen ? ik ga hier niet eens als er een maand tussen zit hahaha dan bel ik gewoon op ik wil een afspraak samen zodat ik maar 1 keer hoef :p

6. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    meer kindjes weten we nog niet. in ieder geval niet tot dat er meer zekerheid is rondom liam en daarna kijken we verder. er gaat nu zoveel tijd in zitten dat het nu zeker geen optie is.

het thuisblijven is wel pittig maar tot 9 maanden was ik thuis en toen was het nog een heel ander kindje als wie hij nu is. nu ik weer aan het werk ben merk ik wel dat het een soort van als ontvluchten voelt en ik denk o lekker zo kan ik weer aan het werk.
    mijn vriend vind het allemaal niet zo zwaar zegt hij en kan er een stuk beter mee omgaan

zo kan ik bijvoorbeeld niet zo makkelijk zijn luier verschonen want hij blijft echt niet liggen. ik lijd hem met van alles af en de ene keer gaat dan beter als de andere keer. maar vaak wordt het toch wel een beetje een strijd

7. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ja dan houd het op een gegeven moment ook op. en misschien is het dan ook wel beter om te denken laat ze die laatste rot centen opeten en dan gewoon glimlachen en met leedvermaak toekijken hoe die eigenaar failliet gaat en zichzelf de grond in boort. denk dat ze nu al problemen er mee heeft als er zoveel kinderen weg zijn aangezien ze een heel groot pand hebben en dat kost nou eenmaal heel veel geld.

het is niet voor niks dat ze hopeloos zielig in het buurtkrantje gaat staan waar ze vervolgens weer de bal terug gekaatst krijgt. dan komt de gdd ook nog eens. het begin van de ondergang heeft ze zelf veroorzaakt en als je dan alles zo hoort achteraf vraag ik me ook af hoeveel kinderen er voor jullie waren die problemen hadden en misschien zwijgplicht kregen of betalen moesten.
    maar weet je wat me wel opvalt aan de opvang ze hebben allemaal meiden in dienst onder de 23. dus vallen onder het jeugdloon en dat is een stuk goedkoper. is het ook voorgekomen dat als er iemand 23 werd of bijna werd het contract niet verlengt werd en ze er daarom uitgewerkt worden??

maar dat zooitje stinkt enorm daar. het is wel heel erg jammer voor die jonge meiden die er werken want de naam van dat bedrijf staat niet zo mooi op je cv. hopelijk krijgen ze dan allemaal een nieuwe kans bij een andere opvang.

8. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    nou ik ga me klaar maken voor mijn werk dus tot vanavond 10 uur zeker niet meer online

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Blinky: al wat van de psychologe gehoord? Anders even bellen met de receptie en een terugbelafspraak maken, daar moet ze zich dan wel aan houden. Anders ben je zo overgeleverd aan wanneer het haar s een keer uitkomt.
    @Cindy: klein poppetje. Dan zal ze ook niet zo gek lang geweest zijn of wel? Vervelend dat je nou morgen weer moet.
    @Mejojo: hmm dat klinkt wel verstandig wat die advocaat zegt. Niet de bedoeling natuurlijk dat jullie met de kosten blijven zitten. Maar als het via de rechtsbijstand gaat dan betaald je verzekering dat toch of niet? Doet me goed om te horen dat het mens op het randje van de afgrond staat. Kan niet anders zeggen dan dat het verdiend is.
    @Denise: kan het me wel voorstellen hoor dat het werken een welkome pauze kan zijn. Op dat vlak mis ik mn werk ook ontzettend. Ben nu altijd maar thuis en vind dat helemaal zwaar in de weken dat mn man weg is. Luier wisselen is hier ook elke keer een drama. Aelinn wil absoluut niet stil blijven liggen. Moet vaak mn ene onderarm over haar buik leggen om dr op dr plek te houden. soort worstelpartij.

Vanmorgen is de pit verpleegkundige weer geweest. Was blij om even mn ei kwijt te kunnen want dit ziek zijn is niet erg goed voor mn stemming. Moest haar wel beloven dat ik morgen naar de dokter ga want ze vond me echt vreselijk akelig hoesten. Ga ook wel want krijg steeds meer last. Ben als ik met Aelinn naar boven ga compleet kapot, benauwd en sta te wiebelen op mn benen. Morgen de laatste pil van mn kuur dus is wel duidelijk dat dat niks gedaan heeft.

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    effe kijken wat ik heb onthouden (zal overigens niet veel zijn). hahaha zijn behoorlijk wat pagina's bij gekletst.

@blinky, fijn dat exzeem redelijk goed gaat. hopelijk heelt zijn andere beentje ook snel. En lekker beertje heb je nu dan. Hij was eerst lichter dan lizzie. Wij mogen de 9e (of ik ga weet ik niet, want word die dag geopereerd. dus ws manlief die met lizzie gaat). hmmzz 22u nog fanfare?!?! weet je al waarom dat was?
    en hmzz heb niet alles gevolgt. maar wat een raar mens zeg! ach ja ze denken toch hoger te staan op dat moment.
    @denise, hier krijgt lizzie geen papfles, uberhaupt nooit gehad. Lizzie heeft een jaar lang bv gekregen. Het lijkt voor jezelf miss idd dat je alleen maar negatief bent. Maar tuurlijk is dat niet zo. Heeft dat gesprek nog wat geholpen vandaag? hopelijk wel. ow zag net dat je je dag vergist had. suc6 morgen dan maar!
    En lekker he efffe uitslapen. Hier ga ik ook nog veel liggen als lizzie erin ligt.
    Qua eten, ik geef lizzie alles zelf. zoewiezo warm eten. Brood mag ze van mij zelf wel proberen elke keer. maar elke keer gaat ze er mee smeren, fijn kneden en op de grond gooien. Dan neem ik het over. maar soms gaat het ook gewoon goed hoor! Als ze pap krijgt 's ochtends dan geef ik dat ook zelf. Ze mocht laatst wel een keer zelf der toetje eten met een lepel. Ging nog erdelijk goed. Ze krijgt het van mij nu ook wel eens uit een beker, dat mag ze zelf doen. En ik stuur af en toe bij.
    Hier zit lizzie nog wel eens in de box. Is wel effe lekker als ik in de keuken bezig ben of huis wil doen (niet dat ik dat laatste weken veel heb gedaan ivm misselijkheid, in ieder geval niet zoals ik normaal alles doe). Lizzie vind het ook totaal niet erg in de box. Is wel erg fijn! Ik heb het wel eens geprobeerd hoor los, terwijl ik in de keuken ben. maar toch kruipt ze elke keer de keuken in, en dat mag niet. En alleen in de woonkamer laten met deur dicht doe ik niet ivm honden. de honden mogen ook nooit in de keuken terwijl ik kook. dus ja. moet nog effe goede manier opzoeken. maar komt wel goed. hahahah. maar ze mag ook heel veel los spelen. Vind ze erg leuk. vandaag ging ze ineens vanaf de grond proberen op te staan zonder ergens vast te houden. zo lief!!!
    @cindy, fijn dat je kleine meisje weer is goedekeurd. maar konden de beide meiden niet achter elkaar aan! hmz raar. mag je morgen weer. hahah suc6.
    @sann, leuke foto zeg. maar doe jij wel rustig voor jezelf!!! balen dat de ab niet helpt. en fijn dat je je ei weer effe kwijt kon bij de pit verpleegkundige. hopelijk ben je snel er van af van die longontsteking!sterkte!
    @ mejojo, jee wat duurd dat verhaal lang zeg. hopelijk krijg je snel meer rust voor jezelf. is niet leuk zo allemaal. En hahah elke keer je naam verkleinen. Dat was me in uitzending niet opgevallen eigenlijk. maar niet leuk nee idd als je al zegt dat ze ermee op moeten houden. TOCH!!!!

@all, pfffff hoofdpijn, misselijk.....getver. wil er vanaf!maar goed.
    gisteravond ging ik lizzie naar bed brengen. ze had flinke volle poep luier.... en stinken....... stond kokhalzend boven der. manlief was boven, wou net gaan douchen. hem geroepen en hij moest lachen. hij heeft het overgenomen. Zo wat werd ik er beroerd van en scheelde niet veel of de wc was weer effe me vriendje geworden. Brrrr nog nooit gehad! hahaha.
    vandaag ging lizie proberen zelf te staan (midden in de woonkamer). zo leuk-lief gezicht.

En wie weet dat. Zou het kunnen dat ik zondag de kleintjes heb gevoeld? ? ? ? ben vandaag 13 weekjes! (en nog steeds beroerd!)

liefs xxx

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nee kan hier dus niet...vandaag nog erover gehad en nu doen ze het wel in 2012:x...maarrrrrr de olgende afspraak is voor de oudste weer met 3 jaar en 9 maanden en de jongste hoeft pas met 2 jaar....want ze gaan bezuinigen;)
    Normaal kom je dan nog eens tussen de 1 en 2 jaar maar nu dus niet meer als het niet nodig is...ach erg vindt ik het niet..

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Denise ja je vriend weet als geen ander hoe er mee om te gaan he....nee dat kan ik me wel voorstellen dat je nu even geen tweede ziet zitten zeg....

@Sann 74 cm is ze nu...ja het zijn kleintjes hier hahahaha..
    Fijn dat je weer even je ei kwijt kon! Nou dan heeft de kuur niks gedaan he...pfff kun je weer terug enz.....

@Teddy nee kon dus niet samen....
    Bah maar die luiers stinken ook nu zeg met dat eten hahahaha...
    ennug al gevoeld? Ja mij lijkt het niet kunnen ik bedoel hoe groot zijn ze nu?

13. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje eet wel altijd alles zelf maar doe ik dit vanaf 6 mnd...sommige dingen voer ik wel...of voer ik half...hij probeert sinds 2 mnd ook zelf te eten met lepel of vorkje,..ligt er aan hoeveel tijd ik heb, soms laat ik em kliederen..

de driftbuien herken ik ( nog) niet...maar ik denk dat je gewoon moet kijken naar de situatie..netals wat je zegt, met een potje is voeren geen probleem..nahja dan maar dat...
    Gekookte aardappels vind mn zoontje ook niet zo denderend hoor, liever in een stamppotje of gebakken aardappeltjes of uit de oven, dat is wel favoriet...die kan hij dus gewoon met de hand eten..

papfles heb ik hier heel wienig gegeven..idd wel voor ontbijt, maar heb deze vervangen sind shij brood zelf kon eten...en van de fles zijn we af sinds 1 jaar..meneer wilde niet meer..maar hij sliep ook al heel snel door, dus wederom niet ehct een tip...hooguit dat je mss de avondfles gewoon op normale melk kan doen, en eventueel dit afbouwen?...of mss lust ie wel thee of desnoods met een scheutje melk...

Als mn zoontje niet wilt eten...dan laat ik het zo, geef in principe niets vervangends...hij krigjt vaak wel na het eten fruit of wat zuivel, dus dan is dat het enige, gelukkgi komt het niet vaak voor...

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee hoor we hebben het alleen over 2 compleet andere onderwerpen

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo dan is ze ook licht. ik vind het wel grappig dat denny zo ineens zo hard is aangekomen

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat is een lastige afweging. kij idd wel uit dat je niet zelf voor alle kosten opdraait hoor

17. fafje

fafje Niet meer actief

te lieeef

18. fafje

fafje Niet meer actief

wat fijn dat het toch wat hielp en heeft opgelucht :)

19. fafje

fafje Niet meer actief

succes hopelijk klikt het, en kan je verder ermee....en het komt helemala niet oevr alsof je liam alleen maar negatief uitbeeld hoor, ik herken je zorgen van mijn eigen moeder van mn broertje...en ik herken ook het gedrag van jouw zoontje, maar dat wil niets zeggen natuurlijk...alleen wel op je eigen gevoel vertrouwen....mn zmoeder wist het vanaf het begin, en heeft gewoon op dr strepen gestaan bij die onderzoeken of als ze weer es van het kastje naar de muur werd gestuurd...maar uit eindelijk komt het allemaal goed....tis alleen wel heel fijn als je er lekekr op tijd bij bent...op zn minst om dingen uit te sluiten...buiten dat geeft het enorm veel rust als er eidnelijk uidelijkheid is!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    fijn dat je ff kon praten met de verpleegkundige. kan ook zo opluchten. ja zeker terug gaan hoor, want die kuur had allang is voor je moeten doen. ik ga morgen idd maar eens bellen, want er zijn 2 dagen verstreken en ik heb niets gehoord. nu is het allemaal nog vers, dus nu moet ik erachteraan.
    oh die verschoonpartijen zijn hier ook een ramp. de ene keer wil hij niet liggen en dan begint hij te krijsen en te draaien. de andere keer wil hij graag zijn mama pesten en dan gaat hij tegen me opklimmen. dan giert ie van het lachen. dan probeer ik maar zoveel mogelijk staand te doen, want anders is er geen beginnen aan. hij is al behoorlijk sterk.

Deel Deze Pagina