september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

probeer het erin te houden, is fijn hoor! ;)

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ach zal hier voornamelijk toch rond 20.00 zijn anders ziet hij papa alleen in het weekend;). maar was idd wel eens een keer lekker.

och vannacht weer zo´n tandjespijn. dik verdriet de arme schat. vanmorgen is hij met oma meegegaan, omdat ik een hele zware migraine aanval had. is nu natuurlijk nog niet over, maar de pijnstillers doen nu even redelijk hun werk

4. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, ja hier is 19u tegenwooridg ook wel vroeg...maar onegveer voor 20u ligt ie in bed idd...

beterschap meis klinkt zo erg!

5. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi ladies, ben ik weer een keer.

@babyismyall, welkom!
    @ franka, en nog jurkje gescoord voor je meissie. ons dochtertje stapte net over naar 86. maar is per kindje verschillend.
    @anne, balen dat het met madelief nog niet lekker loopt qua verkoudheid. leuk zeg een nieuw dressior. altijd leuk toch!!!
    @fafje, leuk zeg tegelijk zwanger. veel plezier zaterdag. en nog wat leuks kunnen scoren gisteren?
    @blinky, balen zeg van je migraine. hopelijk is het snel over.
    fijn he als denny er vroeg in legt. ja dat snap ik dat denny wat later dan naar bed gaat, gelukkig is hier manlief niet altijd laat thuis. Want dan is het pech voor hem, maar dan gaat lizzie gewoon naar bed. En trouwens, lizzie is ook echt doodop om half7 a 7 uur. dus ga haar dan niet perse wakker houden.
    ahh zo sneu he tandjes pijn. op hoeveel staat de teller inmiddels bij denny. hier 8 tanden en 3 kiezen. en 4e komt er ook aan.
    @ all, zo had eerder willen komen, maar ben zelf weer effe niet zo fit. sorry. maar hier gaat eingelijk wel goed. op kwaaltjes na dan. maar goed. boys zijn elke dag lekker druk. lizzie had vannacht een mindere nacht. veel huilen. uiteindelijk om half 3 toch in slaap gevallen. was dus kort nachtje. dus nu ligt ze er effe in. want ze was doodop. was vandaag bij oma dus ja, lang leve de lol hahahha. dondersteen.

nou voor de rest weinig te melden eigenlijk.
    liefs
    xxx

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hello ladies,

hoe gaat het hier ?

ik heb beide kindjes snot verkouden en beide koorts, zoonlief reageerd er beter op dan dochterlief,

zelf ben ik veel misselijk en ook verhoging,

volgende week word onze zoon alweer 3 ! ga voor hem een thomas de trein taart maken, hij gaat het helemaal super vinden haha :p alleen al dat ik het probeer vind hij nu al leuk :p

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja als denny om 19.00 moe zou zijn legde ik hem ook op bed hoor, maar zijn ritme ligt gewoon meer rond 20.00. denny heeft nu boven 4 snijtanden en 2 hoektanden 1 kiesje is vannacht doorgebroken en eentje zit er tegenaan. van onder heeft hij 4 snijtanden en 1 kiesje en 1 kiesje zit er tegenaan. dus bij elkaar 10 tanden, 2 kiezen en 2 kiezen er tegenaan. rot dat Lizzie zo´n onrustige nacht heeft gehad. hopelijk gaat het vannacht beter. ja bij oma houden ze het meestal wat langer vol he, dan is het feest

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    beterschap voor je kindjes. gelukkig is het deze week, dan zijn op de verjaardag waarschijnlijk al een stuk beter. gaaf een thomas de trein taart. succes ermee

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Goedemorgen,

@mejojo,beterschap vóór daar! Leuk zeg zelf een thomas de trein taart maken. Wel foto showen he van het eindresultaat.
    @blinky, wat gaat ineens snel he met gebitjes.hihi.
    @hier, lizzie was vannacht weer wat aan spoken. Begon tegen 11a half 12 weer te huilen. Niet veel, maar toch. Ze was klaar wakker.heb haar paar x gewoon wat laten huilen.op gegeven moment echt zielig dus effe bij ons in bed samen geknuffeld en toen terug gelegd. Daarna is het goed gegaan. Ze is flink verkouden. Maar ja is ook niet vreemd he. Haha. Heb zulke leuke haarbanden gescoord vóór lizzie. Zulke met grote bloem Haha.helemaal geweldig.

@fafje, sneeuwt het bij jullie?wij gaan daar heen strax maar wil geen risico's nemen.
    Bij wie sneeuw het nog meer?

Liefs

11. Alita

Alita Niet meer actief

hallo...daar ben ik weer!

Even snel....het as erg leuk het leek wel een wintersport vakantie niet normaal hoe koud en de hoeveelhed sneeuw !! gelukkgi de slee meegenomen! Het park was veel leuker deze keer en alles op een verdieping is veel fijner zeg! Ook was het huisje schoon en dat doet ook een hoop he.....alleen erg gehorig! De buren hadden elke avond feest zullen we maar zeggen en de slaapkamer lag naast onze woonkamer. Iedere keer als ik ging slapen kon ik hele gesprekken meeluisteren van de buren maar dan ook echt alls hahahha..

Maar het belangrijkste is da de kids het leuk hebben gehad! Elke dag gezwommen, helaas hebben ze nu wel veel last van de hui hiervan, de oudste veel in het binnenspeeltuintje gespeeld! Veel gewandeld.....echt super! We gaan zeker nog eens terug maar wel in een vrijsstaand huisje dan hahahahaha....

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat leuk van die haarbanden.zal haar vast heel schattig staan. mss ook weer last van haar tandjes? denny was vannacht ook weer wakker van 2 tot 3. ook weer veel verdriet van zijn mondje. en zijn eczeem is nu echt heel extreem .zo zielig:(

hier heeft het van 13.00 tot 17.oo heel hard gesneeuwd. denny vindt het prachtig. lekker samen nog in de sneeuw gespeeld

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh is idd wel apart om alles van de buren mee te krijgen haha. wel fijn dat het jullie zo goed bevallen is en heerlijk zoveel sneeuw

14. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaaha ja een beetje meekrijgen is geen probleem kan gebeuren ;) maar dit was alsof je ernaast stond hahahahaha....
    Wij hebben ook heerlijk in de sneeuw gespeeld man! Wat een weertje!.....maar als het maar niet te lang blijft want met 2 kids naar school:$

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad :)

in een vrijstaand huisje is indd fijner... doen wij ook altijd want het is indd wel gehorig :p

hier valt de sneeuw gelukkig nog mee :D:D

oh enne even voor jullie allen...... het kdv houd op met ons irriteren !!! de rekening stoppen ze ook, boink heeft gebeld en daardoor stopt ze nu,

EIN-DE-LIJK weer een beetje rust van juristen en incasso's

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat is idd wat lastig als er veel sneeuw ligt of als het glad is. morgen maar eens de slee gaan gebruiken hier

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh heerlijk, het werd eens tijd zeg

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny was vanavond zo moe, dat hij zonder bv in slaap is gevallen. hij had natuurlijk lekker in de sneeuw gespeeld. en vanavond aten we bij mijn ouders. hij begon al lui te worden, dus zijn we na het eten meteen in de auto gestapt. 2 straten moesten we rijden, maar meneer sliep al. al slapend zijn skipak uitgedaan en zijn schoenen en ook zijn slaapzak aangedaan en we hebben hem maar lekker op bed gelegd. hij wordt toch op het moment iedere nacht wakker en dan krijgt hij ook bv, dus daar rekende ik sowieso al op

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen, wat een stralend weer. lefert is gaan werken. straks lekker met de kleine met de slee op pad en vanmiddag naar de verjaardag van een vriendin

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weltrusten

Deel Deze Pagina