september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen,

we zijn echt aan het stuntelen deze maand zeg,

manlief en ik hebben weer keel ontsteking, dochterlief loopt het snot uit de neus en zoonlief is de hele ochtend al aan het spugen !

bleghh kun je er wel bij hebben als je zelf niet lekker in orde bent !

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he jakkes wat balen zeg. beterschap voor jullie allemaal.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gistermiddag kwamen we thuis na het sleeen en was het in huis maar 17 graden. bleek de cv kapot. na veel gehannis toch weer aan de praat gekregen. goed warm opgestookt voor we gingen slapen voor het geval hij weer kapot ging. toen we gingen slapen was het boven 17.9 graden en toen we om 7.15 wakker werden was het maar 15.3. lefert weer naar beneden en ja hoor de cv was nu echt helemaal niet meer aan de praat te krijgen. hebben we bij onze ouders 2 zibro kacheltjes en een elektrisch kacheltje gehaald. en zo met moeite toch het huis lekker warm kunnen stoken. vanavond om 19.15 stond de loodgieter voor de deur. bleek de ventilator kapot en die heeft ie gelijk vervangen. aaaaahhhhhh kon ik eindelijk warm douchen. nu weer lekker een goed verwarmd huis

weltrusten voor straks

4. Alita

Alita Niet meer actief

aaaahhhh en dat met dit weer!!!!
    Gelukkig doet hij het weer blinky!

Ik moet straks naar de tandarts zo geen zin!!!!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he jakkes, hoe is het gegaan?

6. Alita

Alita Niet meer actief

goed!!!!
    Gelukkig.........die vieze dingen ook altijd waar ze mee in je mond proetelen he!!! Vooral dat haakje.....aaaaahhhh maar alles was goed! Zelfs een foto gemaakt en niks te zien! Voor het komende half jaar ben ik ervanaf....

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh gelukkig gefeliciteerd haha. ik moet 26 maart en 2 pril een vulling laten vervangen. zijn al oude vullingen. nu moet lefert donderdag eigenlijk, maar hij is vergeten vrij te vragen. ga ik misschien in zijn plaats. ergens blij mee, omdat ik er dan al van eentje af ben, maar ik zwet alweer peentjes;):)

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt de tandarts ook zo erg! Maar moet zeggen dat het nu iets minder is na mijn bevallingen hahahahaha...

Jeetje net even de oudste naar de spz gebracht, maar wat is het koud!!!! Ze moest gewoon huilen zo koud had ze het .... tja ik zet haar op het meerijplankje want lopen op de stoep is hier niet te doen want er zijn gewoon van die aso`s die geen sneeuw weghalen en nu is dat dus een schaatsbaan geworden! En om dan haar te laten lopen terijwl ze om de 5 meter valt...nee dank je!
    Denk dat ik straks maar met de fiets ga!

9. fafje

fafje Niet meer actief

blinky, oh gelukkig doet je kachel het al weer! succes bij de tandarts :D

mejojo, beterschap meid!

cindy, aahh zo zielig heh...ik heb voor m van die wantjes die gevoerd zijn..dus glad van buiten ...van dat skipak spul zegmaar...die zijn ehct warm!
    wel uitkijken met de fiets...ik twijfel eerlijk gzegd ook of ik met de fiets straks luiers ga kopen...ben zo bang dat het glad is..

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is hier niet zo glad denk ik...maar vindt het ook eng!

Ja het is zo koud gewoon het is niet normaal!

11. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, erg is dat heh die kou :p...opzich is het meetse gister wel ontdooit...en opzich die mamafiets is behorlijk zwaar...en tis dichtij....wel makkelijker hihi...ach ik ga toch pas straks!

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik pak de fiets hoor......duurt me te lang lopen hahahaha...zo ik ga ma al voorbereiden langzaam....aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh dat is wel heel zielig ja. niet erg handig idd als mensen de sneeuw niet even ruimen

14. fafje

fafje Niet meer actief

haha ik ben niet anders gewend hier in den haag...aso stadje heh :p:p

15. Alita

Alita Niet meer actief

whahah aso!!!

Ja ach en dan te denken aan die arme oudjes! Die kunnen de deur niet meer uit....

16. Alita

Alita Niet meer actief

zo even snel mijn bed opmaken en dan weer weg hier!!:D

17. fafje

fafje Niet meer actief

cindy, ja das wel zielig...iedereen moet ook gwoon snowboots hebben liggen :D:D

wat ga je doen dan??

18. Alita

Alita Niet meer actief

whaha van die hippe oudjes!!

Nou ik bedoelde weg van mijn slaapkamer hahahahaha

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hee meiden,

hier gaat het beter, J is lang ziek geweest maar voelt zich vandaag gelukkig weer een stuk beter,

verder slaapt N nog steeds zo slecht, grrrr
    zeker met deze kou vind ik het verschrikkelijk om uit mijn bedje te moeten :p

J is vandaag alweer 3 :D hij was zo blij met zijn cadeautjes, en vanmiddag visite en cadeautjes, hij heeft er erg zin in !

hij mag nu ook trakteren op het kdv, zelf een bloemen taart gemaakt voor de juffen en voor de kindjes thomas cupcakes, J had er dus erg zin haha :p

@ cindy, brr tandarts, ik heb er een bloedhekel aan !! ik ga dan ook echt alleen maar mee als mijn man mee kan :p

verschrikkelijk hé deze kou !

@blinky, gelukkig heb jij de ketel weer aan gekregen want het is echt verschrikkelijk koud ! vind het maar niks deze kou ! :p

20. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd met je zoontje Mejojo!!!
    Gelukkig voelde hij zich weer wat beter....

Ja vroeger moest er echt iemand mee maar tegenwoordig kan ik wat beter relativeren hahahaha.....

Ik vindt deze kou op zich ook niks maar ergens is het even fijn want ik had altijd van die opvliegers bah!
    Voor de rest niet veel te vertellen hier eigenlijk......

Deel Deze Pagina