Verzorg je lichaam goed schat! dan voel je je ook vaak sneller beter ....dus ga morgen echt heh! en doe rustig aan! fijn dat je je ei ff kwijt kon! lucht altijd op dan heh!
hihi erg heh, kon ook ff niet tegen die lucht hoor.... Wat goe dvan lizzie, zo leuk is dat heh! Jaaaa ik denk ookd at ik de babe heb gevoeld met 13 wkn!!!!! dus zou kunnen!
nou kut man...ik zat daar trouwens al over te dneken, hoop wel dat ze samen kunenn...lijtk me zo'n gedoe...nou is het cb hier wel dichtbij maar toch... hoe ging dat in het begin..als je vaker voor die jongste moet gaan? ging je dan alleen, of ging papa mee?
'ZOOOO ff bijgelezen...mygoshh haha...wat een geklets! heb niet op iedereen gereageerd maar heb alles gelezen! veel is al besproken, dus over sommige ingne heb ik niets meer toe te voegen! @HIER Alles helemaal goed, kleintje wa svanmorgen 0630 wakker! ik dahct uhhhhhhhh nou nee aub!hihi us naar hem toe gegaan, opgepakt, zei verder niks, deed alsof het nacht was...hahah en hij legde zn hoof dop mn schouder en wilde blijkbaar verder slapen... terug gelegd...en vervolgens werd ik wakke rom 0930!! sliep ie noggg hahaha vreemde dag dus,...ff langs mn oma geweest en wta tantes en nichtjes/neefje sgezien....ff met man naar de bank...ondertussne was kleine wel moe...bij thuiskomst 15u op bed gelegd, maar hij kon niet slapen.. heeft dus helemala niet geslapen vandaag...maar ligt er wel vanaf 1830 in! heb een lekker vroeg avondje...morgen foto's bekijken van de fotoshoot...zit btj krap bij kas...dus dnek niet dat ik heel veel kan bestelelen!
ja dan moet je man maar gaan de 9e toch? die kan dat vast ook wel hoor haha. oei dat zal een apart zicht geweest zijn zo kokhalzed boven die poepluier haha. niet leuk voor jou hee, maar wel een beetje grappig om zo in te beelden sorry. wat gaaf dat lizzie zelf ging staan. denny wil dat steeds, maar die durft nog niet goed. kan hoor dat je de kleintjes hebt gevoeld. ik voelde denny met 14 weken en jij hebt er 2 in je buik, dus meer beweging ook.
wij gingen altijd samen maar dat kon omdat hij op maandag altijd vrij had Maar bij ons cb kan het vanaf volgend jaar dan weer wel..alleen is het soms fijner om de tijd alleen voor het kind te kunnen hebben als ze zoals nu bv een ogentest gaan doen etc...
!@Fafje dat is idd weinig slaap....hier slaapt ze ook erg weinig...maar dat heeft ze altijd al gedaan.. Jammer he van die foto`s....het smerige van hun is (als je tenminset bij v&d bent geweest) dat ze de eerste gratis foto minder leuk hebben gemaakt en de rest wil je dan ook hebben want dei zijn veeel leuker....heb ik tenminste hier op het forum gelezen.. Wij hebben nog nooit een reportage gedaan ik maak graag zelf foto`s en ik heb een hoop leuke en die laat ik dan op canvas maken...de bedoeling is om straks een mooie wand hiermee te maken in de woonkamer.. Ben gek op foto`s!
@fafje,hopelijk is de eerste foto toch leuk!je was toch bij v&d geweest. Hier hebben we het ook al 2x gedaan.en moet zeggen....1e foto was leuk bij ons.beide keren.had ook gedacht dat ze minder zouden zijn uit de verhalen te horen.maar viel ons mee.eerste shoot hebben we alle foto's.maar dit in 2 gedeeltes.dit omdat we later gebeld werden of we nog fotos wilde,vóór helft vd prijs.en manlief heeft lopen afpingelen Haha.2e shoot was 1e alleen leuk en rest echt minder. Dus hebben toen alleen de 1e (gratis) foto genomen. @blinky,ja voelde echt zo of ik ze voelde. Zijn nog wel klein....maar zijn er wel 2. Ach ja.... wacht wel af.hihi. @cindy,raar hoor op cb. Maar is cb wel beetje in de buurt vóór jou? Leuk toch zelf foto s maken.doe ik hier ook wel eens.laatste tijd alleen niet veel meer.best wel jammer.gelijk weer idee hihi. @blinky,wel lachwekkend zeker dat je het van mij inbeelde.Haha.grapjas...hihi. Fijne avond meiden. Liefs
teddy,&cindy, ja daarom...ehct irritant...dus idd hopelijk is de gratis foto sowieso leuk...en eventueel neem ik nog 1tje..een kleine gewoon...whatever...de shoot was leuk Tja heb het nu gewoon niet dus jammer dan..en wat je zget, ik maak ehct vaaaak fots...alleen neem het me steeds voor om canvas te bestellen..marj dat doe ik dus nooit, dus dacht, dan maar een shoot...dan heb je het maar.... ik ben ehct heele moe, dus ga de bank op!
@Cindy: dan is ze wel netjes in verhouding dus qua gewicht en lengte. Aelinn was 74 cm met 11 maanden en toen 9050. Zelfde dus alleen wel wat eerder. Echt een klein poppetje heb je. @Teddy: ow jakkes, kan het me zo goed voorstellen dat je stond te kokhalzen. Had ik ook toen ik zwanger was van Aelinn. Kan best dat je je ukkies gevoeld hebt, ik voelde Ivy met 14 weken al @Blinky: precies, nu is het inderdaad nog vers. Ben benieuwd. @Fafje: jammer dat je nu niet veel geld hebt voor foto's. Hoop dat je er toch nog wat leuks van over houdt. Meer heb ik niet onthouden. Voel me aardig opgebrand zeg. Heb me de hele dag het leplazerus gehoest en heb er nu ook wat koorts bij. Gaat steeds beter, lang leve de antibiotica Ga morgen zeker naar de huisarts want zo kan het niet. Wil wel weer s wat meer lucht binnen krijgen. Aelinn is trouwens een kleine slimmerik. Mn sleutelbos lag op tafel en die pakte ze. Ze keek er s naar en liep vervolgens naar de achterdeur en probeerde een sleutel in het slot te krijgen
zo dan heeft ie het echt lang volgehouden. denny slaapt al 2 dagen 2 x overdag. heeft ie ineens weer nodig. hij is dan ook al 2 dagen vroeg wakker
ja hihi sorry meid, maar ik kan dat helemaal voor me zien. oh en ze kunnen ook zo stinken die poepbroeken nu ze alles mee-eten.
weer klaar met werken en blij dat ik thuis ben. werken schoot niet op machines veel storing en veel foute producten, veel sorteren en controleren. bah. morgen beter. gaan aantal collega's een tijdje eruit wegens einde contract en daarom hadden ze verzonnen om met zijn alleen oliebollen te gaan bestellen. en een collega heeft al traditie om zwarte pietenpetten mee te nemen en iedereen moet er 1 op. nou ja moeten is wel zo leuk. dus doe maar gewoon lekker gek mee. denk dat het ook wel nodig is voor dit werk wil je het een aantal jaren uit houden. maar goed. volgens mijn vriend ging het vandaag goed met liam. heb rick niet echt gesproken aangezien hij al op bed lag maar smsje gekregen om 9 uur en was ok en hij was in dromenland. kijken wat de dag ons morgen brengt. zul je zien komt er morgen een nieuwe mevrouw en is hij heel erg lief en rustig en dan kan hij met zijn lieve lach en blik alle meiden versieren. hoop dat ze ons dan nog serieus nemen. vorige keer bij die andere mevrouw stond hij in de box echt te schreeuwen en te huilen en was het ene drama we konden elkaar niet eens verstaan. we zullen zien morgen.. @sann: klinkt echt niet lekker dus. ab heeft dan echt niks geholpen misschien is er een sterkere en zet die wel goed door. morgen gelijk heen anders word het alleen maar erger. succes. ps slim zeg met de sleutels zelf al proberen de deur open te maken. nu is dat ook dus niet meer veilig. vind het toch wel knap hoe snel ze dingen oppakken. @fafje: zou wel leuk zijn als de gratis foto heel erg leuk is. vooral als er op het moment geen budget is voor meer foto's dan zou wel sneu zijn dan. CB: die bezuiniging was me bij het cb ook al opgevallen de afspraak bij 7,5 maand gaat er ook uit zeiden ze toen een moeder daar een nieuwe afspraak ging maken voor haar kindje. dus nu alleen bij 6 en 9 maand. wat het voor ons volgens jaar betekend weet ik zo even niet heeft ze in ieder geval niks over gezegd. liam gaat hier ook soms wel midden in de kamer staan maar dan kijkt hij ff om zich heen en denkt ojee en gaat snel zitten haaha. durft nog niet echt. in de box trekt hij ook erg vaak zijn boxkleed onder hem weg en dan gooit hij hem in een hoekje en gaat dan staan en zet dan al 2 stapjes los en als hij valt dan valt hij zacht op het boxkleed de slimmerik. zonder boxkleed doet hij dat niet.
goede morgen. zo wij zijn er klaar voor nog 6 min en dan zal ze zo ongeveer hier wel zijn van het cb. hoop dat we er iets mee kunnen.
goede morgen denise veel succes! @hier, hoord ehet mannetje voor 6en al brabblen, gelukkig werd ik ineens 9u pas wakker...en hij 5 min daarna! hopelijk pakt ie wl een dutje vandaag....zal wel pas rond 14u zijn!! straks naar de stad en dus die fotos checken...fijne dag allemaal!
morgen... Nou ik ga dus zo weer naar het cb met de oudste......en het is ongeveer 10 minuutjes rijden dus wel in de buurt...daarna nog even boodschapjes halen. En ach zo hebben we weer wat te doen ahhahaha.. @SAnn succes zometeen bij de HA!
@Fafje canvas kun je nu op dit moment ook weer goedkoper bestellen ivm festdagen enz...prijzen vallen best mee. En ik vindt zelf de spontane foto`s van thuis altijd wel wat leuker...die meiden van mij zijn veel te verlegen om naar zo`n shoot te gaan hahahha