september mama's 2010 deel 5 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hij is ook echt bang nu. het is een tumor die meestal bij ouderen voorkomt. daarbij groeit zo´n tumor dan zo traag dat ze meestal niet eens hoeven ingrijpen. 4 maanden geleden heeft hij een mri gehad, omdat hij steeds flauwviel. toen bleek het gezwel 1 mm gegroeid en was er geen reden voor paniek, maar ze gingen hem wel beter in de gaten houden, omdat ze die groei nog niet hadden verwacht. nu dus duidelijk een heel stuk meer gegroeid

2. fafje

fafje Niet meer actief

oh zo eng lijkt me dat en vreselijk die onzekerheid van het niet weten wanneer het weer is gegroeid enz.. :(

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Pff heftig hoor blinky !!! Weet niet wat ik moet zeggen behalve dan dat ik jullie allemaal heel veel sterkte wens !!

@hier onze dochter heeft een nieuwe kamer een 1 persoonsbed en nieuwe kast en de indeling anders ! Ze is er helemaal blij mee de gaat met veel plezier Naar bed en blijft ook weer liggen tot 7 uur haha

Onze zoon slaapt nu ook de nacht zonder luier en dat gaat super

Helemaal trots dus !!!

4. fafje

fafje Niet meer actief

mejojo, zooo wat goed!! en wat heerlijk dat dochter nu ook lekker wat uitslaapt :)

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat gaaf mejojo. gaat het goed in haar nieuwe bed? en je zoon al droog 's nachts? wat goed zeg. wat zul je trots zijn

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vinden jullie de kindjes ook zo snel veranderen? ik vind denny ineens zo wijs worden. ik lig echt helemaal met hem in een deuk. dan kan hij echt hele verhalen ophangen in zijn eigen taaltje en dan kan ie echt zo fronsen of ie wil zeggen: mama kom op zeg snap je dat nou echt niet? heerlijk! en hij heeft ook zo'n heerlijk gevoel voor humor onze clown

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gisteren voor het eerst met denny aan de hand naar mijn ouders gewandeld. normaal doe ik er op het gemak maar 3 minuten over, deze keer 15 minuten. ik stond er van te kijken hoe kort eigenlijk. ik had verwacht dat we wel een half uurtje nodig zouden hebben haha. hij heeft zo genoten. hij keek zijn ogen uit. de hele weg heeft hij naar alles gewezen en stond regelmatig een diepgaand gesprek te voeren met een struik. toen we bij mijn ouders aankwamen was hij een beetje boos dat we er al waren en dat we naar binnen gingen haha. hij heeft echt de hele weg achter zijn eigen wijsvinger aangelopen, zo grappig

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemiddag. om 2 uur een afspraak bij het CB. ik ben benieuwd of hij de afgelopen 4 weken nog is gegroeid. ik denk zelf van wel als ik zie hoe ver hij nu boven de rand van zijn bed uitkomt. vind ik altijd wel leuk om te meten en wegen

9. fafje

fafje Niet meer actief

ja echt super leuke fase nu heh!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

moet zeggen dat het hier ook veel beter ging als eerst, hij geeft nu vaak uit zichzelf een handje...eerste maandjes is hij toch een echte wegloper geweest!

11. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind dat ook altijd wel leuk, heb geen nare ervaring met het cb! ze ijn altijd erg enthousiast en positief! succes!

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja heerlijk. ik heb genoten van Denny als baby, maar dit vind ik zo geweldig. die wisselwerking met je kind is echt zo leuk.

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja hier gaat het ook best goed. alleen als hij iets te enthousiast wordt laat ie weleens los

14. fafje

fafje Niet meer actief

Ja vind het echt geweldig om het zo dichtbij elke dag mee te kunnen maken!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier ook alleen positieve berichten over het CB. dat hoor je tch vaak anders, dus ik prijs me wel gelukkig.
    vorige keer is hij niet goed gemeten, want anders zou hij nu gekrompen zijn haha. hij is nu 81 cm en weegt 11,6 kilo. lekkere stevige vent geworden, dat magere mannetje van ons. volgens het cb loopt denny nogal voor wat betreft woordherkenning en begrip van wat we van hem vragen. erg leuk om te horen natuurlijk. ze heeft nog een hele show gekregen toen denny zijn dansje begon te doen op dansen met nijntje. die vrouw lag helemaal in een deuk haha. in alles was ze erg positief over zijn ontwikkeling. ooohhhh dan groei je als mama wel een paar cm van trots hoor haha

16. fafje

fafje Niet meer actief

ahh wat goed van hem, leuk is dat!!!!

hier was het laatst 10,5 kg en 79,5 cm

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sinds vanmorgen heeft denny een nieuw woordje: baby. dat zei hij de hele dag door. bij alles wat hij deed: baby, baby, baby.
    hoe hij daar nu ineens aan komt??

18. fafje

fafje Niet meer actief

haha oh leukk, hier ook soms ineeeens een woord dat ikd enk, huh

hier kloppen de klanken totaal niet met de woorden ,maa hij bedoelt het wel echt...ster = kher, broccoli= bejeehh ofzoites, tekenen= tehteh, kiwi=tiwi, kin= tin, muur= uhmeeur, ballah=ballon, enz enz enz enz ahahahah

19. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meiden

Hoe is het nu met jullie?? En jullie kindjes?
    Hier gaat het redelijk. Heb sinds eind januari geen baan meer:( vind ik wel erg vervelend, maar bijkomend voordeel is dat ik nu meer van Jelle kan genieten.
    Al moet ik zeggen dat hetme nog een beetje zwaar valt dat fulltime moederen.maar misschien komt het ook wel omdat de boog nog steeds erg gespannen staat en ik me maar moeilijk kan ontspannen. Ik heb nu het gevoel dat ik alles moet inhalen, wat ik jaren heb laten liggen, ook jullie bijvoorbeeld. Het lukt me wel op de lounche berichtjes wat te reageren maar om het hier wat bij te houden lukt me maar niet:( vind ik wel erg jammer wat het is zo leukom telezen hoe het met jullie nu gaat en hoe jullie kindjeshet nu doen in hun ontwikkeling.
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik zo nu en dan weer eens binnenval:)

Hoe gaat het met alle zwangerschappen? Ik zag ook dat enkele ook voor een volgend kindje willen gaan, leuk! Hier heb ik die gevoelens nog niet, al denk ik er wel eens over hoe het zou zijn met een tweede. Eerst moeten we in wat rustiger vaarwater terecht komen denk ik.

Grts
    Jinne

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hey jinne wat leuk om je hier weer te zien. het is hier een stuk rustiger geworden. zal leuk zijn als je regelmatig eens komt kletsen. ja dat fulltime moederen wordt wel eens onderschat denk ik. balen dat je geen baan mer hebt, maar idd wel fijn dat je nu alles intensief kunt meemaken.
    bij ons kriebelt het wel voor een 2e, maar we doen rustig aan. mogelijk zeer binnenkort een verbouwing in huis, dus dat gesprek met de bank deze maand nog eerst maar even afwachten. hoe is het verder met jou en Jelle?

Deel Deze Pagina