oohhh spannend meid......!!!! Wens je heel veel succes.....!!! misschien dat ik straks (vannacht) nog ff kom kijken..... moet nu ffies weg.... (jammer genoeg...!!!).... zet hem op.......!!!! en ik denk aan je.... dikke knuffel....
Wow meiden het is een spannende nacht YEAH. En eh .. ik heb nog een aantal afspraken erbij gezet en je info over je kidje Ktje ZO, Zij gaat ook weer even, want ik moet nog in Mees zijn dagboek gaan 'schrijven'. En daarnaaaa even spieken hier natuurlijk en bietje bankihangen en dan lekker naar bed. YEAH
Wat leuk om allemaal te lezen, haha! Nog geen weeën, ben ook echt benieuwd wanneer die gaan beginnen en of ik nog een stuitbevalling kan doen of dat het een keizersnee wordt. Ik laat het jullie allemaal weten. Fijne avond!
Jee, wat veel pagina's, zal zo proberen wat terug te lezen... Heb ik nog baby's gemist? Karagoz had vals alarm... Natalie gebroken vliezen dat wordt hoe dan ook een beeb.... Jane haar meiden bijna thuis? Silbeeb update; Na onze "ruzie" gisteren, is er opnieuw bloed geprikt. Daaruit bleek dat de infectie nog steeds actief is. Daarnaast bleek dat ze uitgedroogd was(terwijl de dokter eerst het infuus nog naar beneden had gedaan). Ze hebben haar nu meer infuus gegeven met extra zout. Ze denken dat ze een darminfectie heeft. Sinds vanmiddag ziet ze er echt iets beter uit. Haar oogjes gingen voor het eerst in dagen weer open en ze reageerde weer als wij er waren.
heel veel succes meid!! Ik wist dat er iemand ging bevallen hahahaha...maar ja kan net zo goed nog even duren...af wachten ze niet bij jou?
He meid! Spannend! Succes ! Ik hoop dat het een vaginale bevalling voor je wordt ondanks de stuit! Ik denk aan je
Slaap lekker! Hier ook sinds vandaag weer wat ongi gevoelens .. ik herken het wel van mijn vorige zwangerschap maar lekker is anders inderdaad
Wat een gedoe Silkie, gelukkig doen ze nu wat ze moeten doen en ziet je kidje er beter uit en reageert je kidje ook beter. En blijf op je strepen staan he, maar dat zal je wel doen. Dit laat je geen tweede keer gebeuren. Sterkte meis
Slaap lekker meiden, Nathalie heel veel succes meid! Wellicht morgenvroeg al babynieuws.. Tot morgen!
@ dimple: balen voor jou en je man meid. hopleijk vindtie snel wat anders. @ mama van sepp: met papa gaat hetredelijk. hij is erg blij dat mama weer thuis is. ze krijgen ook onwijs veel hulp van een goede vriendin die aan de overkant woont. dat is zo'n vrouw die is er gewoon en dat heb je nauwelijks in de gaten. daar voel je je zo bij op je gemak! zij gaat ook ons hemeltje maken en onze gordijntjes. is zo'n schat van een mens @ pisum: malina? hoe komt ie daar nou bij? is toch geen veel voorkomende naam zou je zo zeggen.