nogmaals de vraag . ben opzoek naar een nieuwe telefoon, maar zie dat de blackberry alleen maar vanaf 25 euro in de maand is en zoveel wil ik eigenlijk niet uit gaan geven, heb nu een abbo van 20 euro en dat is precies genoeg, wie heeft tips voor een leuk toestel?
Pfff ik ben niet zo thuis in de toestellen .. maar mijn vriendin heeft net een Nokia smart phone aangeschaft en dat vind ik wel een fijn toestel .. dat is er zo eentje die je op zijn kant uit kan schuiven tot toetsenbord maar dan niet te groot is .. ik durf alleen niet te zeggen welk nokianummer het is
ik ga eens kijken of ik mika een schone pamper aan getrokken krijg en of ik dan met mika naar de hema ga. Wil nog wat nieuwe ledikantdekens halen want weet niet waar ik die van mika heb gelaten. Zul je zien heb ik nieuwe gekocht kom ik ze tegen . Naja. We zien wel, heb ik in iedergeval reserve .
goedemorgen.... vannacht hazeslaapjes gehad... werd vaak wakker, plaspauses, 2 keer de wekker af gegaan, pijn bij het draaien... fijn zo´n nacht... hebben jullie ook pijn bij het draaien in bed? En mijn bekken bij mijn billen van binnen doet pijn... beetje moeilijk uit te leggen...
Goedemorgen, Jeetje alweer op pagina 21, wat een geklets zeg. Vannacht beter geslapen, maar beter dan dit zal het wel niet worden tot de bevalling. Sorry, helemaal niks gelezen, is me toch wat teveel.
heb ik ook meiden.. heel vervelend is dat.. ik kan men draai vinden tot ongeveer 3u en dan is het echt gedaan.. enorme pijn aan bekken en bovenbenen - zo fel dat ik echt niet weet op welke zij ik nog moet liggen.. en op de rug is ook niet zo goed zeggen ze toch.. (gewicht baby wat drukt op aorta) wat wel fijn is: laatste werkdag hiero!
heerlijk laatste werkdag...en dan lekker genieten... behalve dat het niet mag op je rug liggen, bij mij doet het pijn als ik op mijn rug lig en kan maar weinig adem halen...
Goedemorgen!! @Daantje: He, vervelend meid, die shitmuggen, heb er een hekel aan! Hoop dat je vanmiddag nog effe een tukkie kan doen @Wicjuh: Gefeliciteerd!! @Karagoz: Hier ook last bij het omdraaien, erg vervelend! @MamavanSepp: Bedankt! Hoe is het met jou? @Dimple: Het zal er idd niet beter op worden, hihi, de ongemakken komen er met de dag bij. @Lola: Fijne laatste werkdag meid! Ik droomde vannacht dat ik zwanger was een 5-ling! En ik was net zo ver als nu maar die andere baby's waren nooit eerder opgevallen.... Heb er echt lang mee in m'n hoofd gezeten, haha!
mama van sepp: ben je aan het werk? zo ja, heb je je baas al gesproken dat JE HET RUSTIG AAN MOET DOEN??? Lola YEAH laatste werkdag.... dames die slecht slapen, pffffff. Hier ook veel pijn met draaien, maar zodra ik me kussen weer "ruik" ben ik weer vertrokken. slaap wel met een kussentje(van ikea) tussen mijn benen en onder me buik. en ben vanaf het begin bij zulke bewegingen me navel "in aan het houden", zo span je je spieren aan die je bekken dan iets meer steun geven.... lees zo weer verder even met de hond lopen
ga er van door... ga mijn huis schoonmaken en de bedden verschonen... vanavond wasgoed wassen en de klossen onder het bed doen... xxx
Goedendag meiden!!! @Amigo meid maar als de gyn zo`n dingen zegt bedoel hij dan niet "het zou kunnen" mischien volgende keer eens goed bespreken en aangeven dat jullie bang zijn geworden. @Wendy meid probeer lekker te ontspannen en nog even te genieten van je zwschap meid.. @Seth hmm ja met kip maak ik ook wel eens!! Maar je verliest dus nog altijd vocht...ja goed je bent een grote meid dus als je het niet vertrouwt bellen!!! @Silkie hier was dochter ook een spugertje en wil je niet bang maken maar dat deed ze tot 1 jaar....ik heb op een gegeven moment johannesbroodpitmeel gebruikt hielp wel wat... Wel fijn dat het allemaal goedgaat!! @Slecht slapen oeeh die bandenpijn als je je omdraait aahhh..... Vannacht de eerste keer met zeil geslapen maar wat is dat ***ding warm!!