huh is er nog niemand komen kijken naar jullie mooie meisje? Wat idioot zeg. ook de opa's en oma's niet? Schandalig meid, echt niet leuk
nee idd. slaat ook nergens op hoewel ons beebje ook een niet veel voorkomende naam zal krijgen hoe is het nu met je moeder?
En ik wilde nog even een dikke knuffel geven aan: mijn buddy'tje Karagoz. houd vol meid! Sann: ook niet leuk dat je mannetje nu weg is Silkie: ik duim voor Silbeeb! Nathalie: is er al nieuws? you go girl! zoooo nu ga ik even slapen... oh nee, eerst *zet ik een kwarktaart in de koelkast*
heb t al gevonden, gebroken vliezen. Ben benieuwd zeg. spannend weer. Ik ga mn meisje s uit bed halen en een boterham eten samen.
jahwel.. maar opa's en oma's (en mijn zusje ) is voor mij niet echt kraambezoek, maar verder "vrienden" en familie niet bij zoonlief hadden we het de eerste 6 weken super druk....en kregen we ruim 100 kaarten... nu hebben we 25 kaartjes ofzo achja... maakt ook niet uit... vind het w el lekker rustig, baal alleen wel dat mijn broers er zo weinig op uit doen,
jahwel... voor de opa's en oma's en voor mijn zusje absoluut. die vinden het prachtig, maar de aanloop voor onze dochter is een stuk minder als voor zoonlief destijds,
nu moet ik trouwens niet gaan liegen, de buren hier waar we goed contact mee hebben zijn bij mij in het ziekenhuis op bezoek geweest.
@ lola: ik moet nu ook steeds meer plassen 's nachts minstens 4 keer. en alles doet pijn in bed he. mijn onderrugen tegen de ochtend mijn bovenrug ook behoorlijk @ patricia: gefeliciteerd met je 35 weken!!! @ seth: je hebt nogal een heftige jeugd gehad lees ik. das niet mis. mooie buik heb je trouwens Ego: mensen niet te geloven ik zit hier in mij blote bovenlichaam aan de pc. Waarom???? ik ben continue aan het lekken. moet de hele tijd een handdoek langs mij borsten halen. echt niet normaal meer. ik zou er een weeshuis mee kunnen grootbrengen ongeloofelijk!!!
nou ja hier zouden ze dus wel komen in de kraamweek heeft niks met 2e kindje te maken meid...is gewoon grof vindt ik:x Ben eens beneiuwd hoe het hier zal gaan met mijn moeder straksvan mijn broer heb ik de hele zwschap nog niks gehoord...:x
haar vliezen zijn gebroken snds gister en ze is in het zk sinds, en nu was ze aan het wachten tot de gyn kwamen vertellen of ze werd ingeleid of een kz kreeg....dat was vanmorgen
Zo ik heb heerlijk een uurtje geslapen en ga nu Met Jesse bij een vriendin op bezoek! Tot latersss! XXX