heb net de vk gebelt... ik moet nu even zonder inlegkruis gaan lopen en straks mijn temp opnemen... om 3 uur moet ik terug bellen...
Spannend kargoz! waarom nu zonder inlegkruisje en waarom tempen? Misschien een domme vraag hoor.....Haha
zodat we kunnen zien of het veel is of weinig is en of het uberhoubt (goed geschreven?) vruchtwater is... tempen...tja dat weet ik ook niet...
MamavanSEPP. GEFELICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG En meiden ... het wordt alweer een spannende dag he. Ik hoop dat het doorzet Karagoz. Dat je kidje nog even blijft zitten Sann en Dimple hoop dat je gestript wordt vandaag
OOOO het is hier weer spannend Proficiat nog aan de jarige!!! Ik wou ff lekker rusten, maar gaat niet echt door pijnlijke harde buiken waarbij er eentje precies hard onder m'n ribben zit. Heb ook krampen Dus PC maar weer aan...
Ik heb daarnet lekker geslapen net als Mees. Net voor het slapen moest ik niezen, dus dat deed ik. Zoooooooo dat deed een zeer aan mijn buik. Het leek wel alsof er iets scheurde zeg au au au. Dat deed een zeer.
had hier ff willen rusten, maar grrrrr peuter werkte niet mee.... Eerst speelde hij met het water in de badkamer.... toen ik net lag, zei hij dat hij moest poepen.... dus met grote moeite uit bed gekomen.. en trap af... "auw".... maar hij hoefde niet... (alweer niet, want vanmorgen was het hetzelfde verhaal) en vervolgens maakt hij zoveel herrie met de deuren dat dreumes alweer wakker werd..... Waarom altijd NET als het net ffies niet uitkomt...?
o heb trouwens net twee brieven gehad van de gemeente... dat ze een onderzoek gaan doen met griepprikken onder kinderen..... ofdat ik mn kinderen wil "opgeven" als "proefkonijn"..... uhhh nou denk het niet he??!! :x Denk dat er nog mensen zijn die het doen voor het geld... (vergoeding 20 euro per per bezoek x4)
altijd met kinderen... toen mijn zoontje nog klein was en nog luiers droeg had hij altdij gepoept als we de deur uit gingen... weer naar binnen en verschonen... ga anders lekker op de bank liggen...
Wat die Kruitvat luiers betreft, is dat de hele dag of is het nog een paar dagen??? Ik gebruik ze nl ook. (Nou jaaa ... ik niet, maar Mees wel ). Kan ik ff HIJ erop uitsturen! 15E voor 3 pak is niet veel!
nee dat zou ik ook niet doen hoor! ook al krijg je er geld voor (daar doen de meeste het voor ). Maar laat ze echt niet als proefkonijn fungeren.