iemand nog iets van sann gehoord? ben wel erg benieuwd wat de vlos zegt. Het zit haar ook allemaal niet mee zeg
rust ze.... (hoef ik hier niet te doen... ook niet op het bed wat hier verhoogd staat... want dan blijven peuter en dreumes over me heen klimmen....) nouja 16.00 uur komt vent thuis...
proefkonijn voor griepprik. Ik zou het ook niet doen. Vorig jaar zelf de griepprik laten zetten en ik heb er erg lang een zeer pijnlijke arm van gehad. Dat doe ik m'n kinderen niet aan. 'n Griepje krijgen is trouwens goed voor hun immuun-systeem. Pampers gebruik ik hier voor baby de echte 'pampers' en dan als ze wat ouder zijn wissel ik af, naargelang wat goed is. Ik gebruik momenteel luiers uit de lidl en van pampers (volg de promoties). Mijn meisjes zijn er wle gevoeliger aan als mijn jongens. En jongste zoontje doet hier ook altijd zijn behoefte op de meest onmogelijke momenten. Als hij een verse luier aanheeft na het bad, of als hij net in bed ligt...
tja en als je dat leest zeg.... ze worden onderverdeeld in 2 groepen.... de ene krigjt de griepprik... de andere hepatitis A vaccin..... en dan 2x... en dan doen ze ook nog bloed afnemen..... en met een wattenstaafje slijm uit keel en neus.... en dan moet je de klachten bijhouden op een kaart.... (dus wellicht worden ze nog ziek ook!!!!) OK voor ons volwassenen misschien geen grote dingen.... maar pfffff dat doe je je kindje toch niet "vrijwillig" aan.....gewoon voor een proef.... zat toen al zo te dubben met de mex. griepprik.....
Fijn dat je het nog even vet gedrukt neer zet !! Maar thanks meid! Lief dat je aan me denkt terwijl je zelf helemaal niet lekker bent! Beterschap meid! Ik hoop dat je snel opknapt!
ff iets heel anders..... mn borsten lekken opeens als een gek.... nu kwam er al langer wat druppeltjes uit.....en korstjes opgedroogde melk op mn tepels, maar nu is het dus zonder zoogcompressen een nat shirt halen....
Ik vind het toch raar, weten dat ik 30 word. Maar allee, ik zal goed mijn best gedaan hebben, met 5 kinderen voor m'n dertigste
Mees heeft een tijdje geleden de 'rode' bal gekregen van een oude 'muis' van ons. Hij heeft er grote schik mee. Hij gooit 'm steeds harder weg. Uitgekeken geblazen dus. Het stuitert lekker hard en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak rolt ie onder de bank, kast of hij gooit m buiten en rolt ie buiten het hek Buk mij rot hierzo of op handen en knieën en een stokje ... ken je dat PUF PUF PUF