Gisteravond trouwens een mail gestuurd aan mn vk.... normaal beantwoorden ze die in het telefonisch spreekuur....(sóchtends) maar niets gehad.... grrr..... nog steeds niet.... Zit nu te dubben of ik hem nog een keer mail.....
neen, al was mijn dochter hier wel de grootste en de zwaarste. Maar ik hecht niet zoveel belang aan die groeidinges. Hier was knulletje telkens ruim twee weken op voorsprong en de laatste keer bijna op schema (ietsje kleiner) dus... Ben benieuwd wat de gyn morgen weer zal zeggen...
HUH, Sann moest om 13 uur . Maakt mij wel nieuwsgierig hoor. En eh zie dat ik zelf morgen moet voor controle. Jeej wat gaat de week snel zeg. maar er zal toch weinig nieuws zijn hoor.
hier was meisje ook een stuk kleiner dan mn zoontje..... en bleef dus ook een stuk langer zitten..... kreeg toen bij de 20 weken echo ook te horen: "deze is echt geen 20 weken...".... terwijl de afstand tussen de grote, kleine hersen etc. wel voor 20 weken was... en dit ook overeen kwam met berekening en termijn echo.... Achteraf vraag ik me af wat er nu van klopte... want dochter was niet "droog" met de geboorte... terwijl zoontje redelijk optijd was... kurkdroog en hele lange nagels....
hier was het met de pretecho dat ik een week voorliep op wat de vlos geconstateerd heeft. Dus dan zou ik nu 37 weken zijn en vrijdag 38 weken. Als ik daarzo overnadenk krijg ik wel de kriebels hoor!
hier ook. Oudste dochter was twee weken voor tijd en ook kurkdroog. Vroedvrouw vroeg toen ook hoeveel ze over tijd was...
hoe bedoel je droog (sorry snap hem niet helemaal). Bedoel ze komen toch nooit droog eruit (ja sorry blond he ).
me want!! maar ja beeb wil nog niet. ik beweeg me trouwens een ongeluk, wandel elke dag zo'n 30 min en soms wel een uur (als zoonlief zich verveelt gaan we een blokje om) maar het helpt nog niets wie wil hier wat krampen heensturen?
hahahahaha....... hij had een hele droge huid... en van die "wasvrouw" handjes... dus verrimpeld..... de nageltjes waren heel lang... Dti zijn normaal tekenen dat het kindjes ver overtijd is.... omdat dan de vernixlaag al lang is opgelost, en het kindje dus niet meer "beschermd" wordt tegen het water..... dus er echt uitziet of hij te lang in bad heeft gezeten...
is mijn fout... Zal volgende keer opletten dat ik mn reacties "BLOND/DAANTJE85-vriendelijk houd".....
omg dat klinkt heftig zeg! ik zou er ook nooit aan meewerken. pff ik weet nog dat R een keer moest bloedprikken, er moesten gewoon 3 volwassenen hem/zijn arm stilhouden, dat kind is megasterk het was echt een drama