ben weer terug van de vk. Had nog geen ontsluiting maar wel een verkorte en verweekte baarmoedermond. het rommelt dus wel. Ze zei ik verwacht niet dat je vandaag of morgen al bevalt, al kon ze dat nooit garanderen natuurlijk, maar of ik het nog 2 weken ging vol houden had ze ook zo haar twijfels over. Heerlijk geruststellend dus. Voor nu wel maar voor de rest van de weken wat minder. Oja, uk was de vorige keer deels ingedaald maar dei stiekemerd is er weer uit gegaan. Weer gaan liggen dus zodra mn vliezen breken.
Fijn dat je iig de "stand van zaken" weet nu.... en tja tis altijd maar een moment opname dat toucheren..... het hoeft niet zo veel te zeggen..... het kan snel gaan... of heel langzaam met wat centimeters rondlopen..... hopelijk zakt de kleine weer snel.... (wellicht heeft dit ook voor krampen gezorgd..?)
fijn om iets van je te horen, en dat je eerst nog niet bevalt. maar ja die 2 weken kan ik me voorstellen dat ze daar niets over kan zeggen. kleintje, blijf maar lekker binnen zitten tot je papa terug is hoor!! dimple, hoe is het met jou dan? en karagoz?
Toen men Mees uit mijn buik haalde, was de gyn zeer verbaasd. Hij had een groter kind verwacht dan de 3300g en 48cm. Nu verwachten ze een iets groter kindje, maar ik geloof pas wat als het kindje er is hoor. Zooooooo en ik was droog dat ik er uit kwam bij mijn mama. Had al een staart in, make-up op, nagels gelakt en lang net als Nina Hagen. Ik had nog net niet mijn hakken aan
dat vroeg ik ook ja, maar dan ahd het inmiddels wel op moeten houden. Bloedverlies komt waarschijnlijk wel van dat vwerkorten en verweken. Moet het in ieder geval goed in de gaten houden, zeker omdat eht wat erger werd met douchen en zodra ik meer last krijg of meer bloed ga verliezen gelijk bellen
Oef Sann is terug. Gelukkig Ga je je vriend wel inlichten dat het wel eens binnen deze twee weken kan gebeuren?! Wel erg spannend voor je meis
jouw baarmoedermond is al de hele zwangerschap gevoelig toch?? Raar eigenlijk zo'n lichaam he....? bedoel... ik heb met eerste niet gebloed... met tweede... echt een "veegje"..... en sommigen... net zoals jij.... bloeden echt... Tja... wellicht toch proberen "rustig aan te doen"... om dingen niet te "prikkelen".... maarja... doe dat maar eens met kind(eren)....
Over vieren volgens mij. Was toch een afspraak die vervroegd is. Vrijdag niet en vandaag dus wel ofzo?! Geen pb-tje gehad..
heb mn man al gebeld ja. Helaas moet i echt toch wel op punt van bevallen staan wil ie ineens naar huis mogen dus worden 2 spannende weken. @Seth: had idd in eht begin een overgevoelige baarmoedermond die meerdere keren gebloed heeft
Nee sorry, was zo kort dag, vrijdag gaat neem ik aan niet door, laat ik je vanavond weten....goed????
hahahahahaha......... zie het voor me....!!!!! tja mees is er ook zo-een..... net als dochter hier.... eentje die lang nodig had om af te bakken, en het niet in het gewicht zat.... (3360, 50cm) Toch dat karaktertje he??!!!