SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :( worden jullie dan nu allemaal al op ontsluiting gecontroleerd? Hier doen ze dat helemaal niet ..

2. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahaha... ja begreep hem.... :D

tja hier zorgde en (straks zorgen??) de bevallingen achteraf altijd voor veel hilarische momenten.....

Denk als ik mee zou doen met : "de bevalling".... de stukjes terug te vinden zijn, bij de 25 meest grappige tvmomenten.....:D....

tja... nee.... dat is al 1 reden waarom ik mn bevalling niet gefilmd zou willen hebben..... :D

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik wel vorige week omdat mijn zoontje met 35 weken werd geboren, wilde ze het extra controleren, normaal niet volgens mij

4. Seth

Seth Niet meer actief

hier is nu 2x gechecked, maar dat is omdat ik zo loop te klooien......
    anders ook niet hoor....

5. Seth

Seth Niet meer actief

oja... ik heb nog een vraag over geboortezegels...

heeft iemand ze al gekocht?

heb er hier namelijk nog over van tweede...
    Zijn ze nog steeds 0,44 ct???

En moet je ze nog steeds kopen per vel, waar er 50 op zitten...???

Want heb ik dalijk weer een hoop over... zucht..

6. Alita

Alita Niet meer actief

@mamavansepp hier ook niet hoor..
    @Seth nou ik oop deze keer gewone zegels hoor....

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He meiden,

Ga zo porberen wat bij te lezen maar denk niet alle 16 pagina's hoor. Ben erg moe en neit helemaal lekker. Ik heb slechte nacht op slechte nacht dus begin erg moe te worden en mn buik is ook erg onrustig.
    Verder zijn we erg druk om boven de boel in de slaapkamer leeg te ruimen zodat mn man samen met onze buuv de nieuwe kastenwand kan gaan plaatsen. Als het allemaal een beetje mee zit kan ik dan zondag lekker gaan inruimen.
    De mri-scan van mijn man is trouwens geen hernia op te zien. Hij moet nu duis naar een cesartherapeut om te kijken of die wat kan betekenen.

8. Seth

Seth Niet meer actief

nou dat had ik dus ook....
    als ik weer een vel van 50 moet kopen.... zijn gewone zegels wellicht goedkoper....

ofja... wat gaat er eigenlijk op een gewone kaart???

9. Alita

Alita Niet meer actief

uhm weet niet...

Hier houden de krampen aan trouwens ik weet niet wat ik ervan moet denken...

10. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha.,.... nou je kunt een hoop pagina's overslaan.... want die gaan over slechte nachten... :D
    maar lees dat je daar alles al over weet...

Tja hernia is niet alles... maarja dat je nu niet weet wat het is.. ook niet... ;)

Schiet het mischien wat op voor je gevoel... dat je zondag dan bezig kunt...

11. Seth

Seth Niet meer actief

uhhhh was jij mij een tijdje geleden niet aan t uitlachen.... ofdat ik dacht dat het al begonnen was... :D:D:D

DAAROM ging ik het dus bijhouden.... omdat het hier ook een tijd aanhield.... (uhhh totaal uurtje of 6 ofzo...)....

dus ik zeg....
    hou het ff bij..... en neem een warme douche....

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nou idd het voelde wat dubbel. Super dat er geen hernia is natuurlijk, maar wel lastig dat er nu niks aantoonbaars is en dus waarschijnlijk de bedrijfsarts ook gelijk moeilijk gaat doen terwijl hij nog steeds met de pijn en bewegingsproblemen en gevoelloze voet zit.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier ook neit hoor. Al zou ik dat eigenlijk best fijn vinden met al dat gerommel al al die tijd.

14. Seth

Seth Niet meer actief

hebben ze dat niet gedaan bij je???
    Dacht dat ze dat gedaan hadden bij je.... toen met die andere dingen....

(of mix ik nu een paar mensen..., weet t soms ook niet...)

hier wordt het ook niet elke keer gecontroleerd..... geloof er niets van dat er van de week na gekeken gaat worden.... door die
    vervanger... (;)).....

(wellicht dat daarom mn vaste vk vorige keer wilde kijken... bedenk ik me nu.... omdat ze met vakantie ging... en zelf wilde weten hoe het ervoor stond.....)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Klinkt spannend meid;)

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Waaaah meiden jullie kletsen ineens veel zeg, de pagina’s vliegen erbij, hou dit niet bij :p

@ seth, ja dat klopt dat had je indd al gezegd ja haha, onze meid heeft een behoorlijke eigen wil :p

@ mama van sepp, hoe gaat het met je ? je werkt nog steeds ??

@cindy, last van voorweeen ?? vervelend zeg !! voel je je verder wel oke dan of ook nog veel andere kwaaltjes ?

@ ego, hier gaat alles goed, onze meid slaapt overdag veel, is savonds wel veel wakker tot een uur of half 2, das wel even wat minder.
    ze drinkt haar flesjes goed leeg,ze probeert het om de 4 uur maar het lukt haar nog niet altijd. Maar dat geeft niet,

ze heeft vandaag haar hielprikje gehad, zo zielig !! zie nu al op tegen haar eerste enting haha :p

Ze zit nu nog 60 gram onder haar geboortegewicht, dus nog eventjes en dan mogen we naar buiten,

denk dat we maandag wel naar buiten kunnen, dan gaan we lekker naar het dorp,zoonlief is dan toch op het kdv, en ik heb kleertjes nodig voor ons meisje, er is toch uitverkoop overal haha,
    noppies van maat 50 is het enige dat haar redelijk past,maar toch nog te groot is, de rest is echt veeels te groot,

Dus even 2 of 3 setjes voor de eerste paar weken erbij halen waar ze wel mooi inzit, jammer dan dat ze er zo weer uit is, vind het ook geen gezicht om veels te grote kleertjes aan te hebben.

Gister even flink last gehad van kraamtranen, daarna kwam schoonmoeder ook nog eens een keer bah, stom cadeautje gekregen… oja.. stom… een besteksetje maar dan gewoon zo 1 van de lidl die gewoon in karton zit verpakt, echt niet mooi,

voor zoonlief had ze een hele mooie van woezel en pip, helemaal met fluweel erom heen enzo, dan is zo verpakt in karton toch wel even een tegenvaller,
    Hoewel ik natuurlijk niet in haar portemonee kan kijken en het uiteraard heel lief bedoelt is ,

Van mijn schoonzus heb ik ook wat gekregen, gewoon echt voor mij, 2 bedeltjes voor aan mijn armband ,1 met de naam van zoonlief en de ander met de naam van dochterlief, hoe hekel ik ook aan haar heb, moet eerlijk toegeven dat dit erg lief van haar is, en ik het cadeautje ook erg mooi vind.

Straks komt manlief thuis, een daarna gaat hij met mijn zusje even ergens kijken voor een fietskar. Leek ons ook nog wel handig. Ik ga er gauw weer vandoor, dochterlief word wakker.

17. Seth

Seth Niet meer actief

mejojo
    Bijna naar buiten....!!!!
    hahahaha nee, mooi passende kleertjes zitten idd wel mooier.....

heb hier trouwens ook vanaf maatje 50..... maar als ik mn buik zie... denk ik dat dat ook "verzuipen" wordt....
    maar aan de andere kant... de andere kindjes waren 50 en 52cm... dus om nu kleine maatjes bij te gaan halen, omdat ik mn buik klein vind....

tja.. de bedoeling is goed, zullen we maar denken bij je schoonma....

kraamtranen.... blehhh... heb er trouwens bij de tweede geen last van gehad... bij de eerste wel... ofja.. kreeg toen op mn kraambed te horen dat ze mn oma gevonden hadden op de dag van de bevalling... dus tja...
    weet niet of het kraamtranen waren....

Vind het trouwens wel apart... wij zitten hier nog zo "uit te buiken'..... en jij (en nog meer) zijn al helemaal aan t moederen... :)

Geef dochter een knuffel van me (ons)

18. Seth

Seth Niet meer actief

Cindy
    alles goed daar??

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Alleen een aardige tijd geleden inmiddels met het bloedverlies hebben ze even gekeken maar daarna niet meer

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmm, heb hier alleen maar vanaf 56:(

Deel Deze Pagina