SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lief dat je mee leeft. Js, tijd om te schrijven wordt een stuk beperkter he met een druk kleintje. Haha, berg je mar, ze worden steeds drukker en gaan zich bemoeien met de pc.
    Alvast een fijne verjaardag voor je meisje

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jammer joh. Nog even geduld dan maar he

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben vanmorgen strontberoerd en snipverkouden opgestaan. Voel me echt helmaal niet lekker. Verder nog steeds erg veel pijnlijke harde buiken gerommel en wat bloedverlies.
    Zometeen komt mn schoonmoeder om Ivy ff mee te nemen voor een stukje wandelen. Dan ga ik denk ik maar ff lekker onder de warme douche.

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Och meis, het wordt je niet makkelijk gemaakt he.
    En dan nog die aambei erbij. Zorg dat je niet te veel kracht zet, als je naar de wc gaat. En eh ... er is een creme voor toch.
    Sterkte ermee hoor ... brrr :)
    @sann, meid hoe gaat het bij jou en het rommelen ? ik hoop dat het wat minder is geworden

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij zijn terug van de vk.!!
    JEEEEEEJ alles was perfect. Niks te horen en goed gegroeid. Ze is nog wel op haar andere zij gaan liggen maar dat geeft niet. ZE ligt toch vast in mijn bekken met haar hoofdje naar beneden:D

Ik ga dus nu nog lekker ff genieten en geen zorgen hebben.

En ook ik ben vandaag

37 WEKEN!!!!

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Kan je zo'n buggy dan ook bevestigen aan de al bestaande buggy?
    Net als aan een fiets dus!

Zit ook wel te denken aan een goedkope duokar, maar ik vind het dan nog steeds zonde, omdat we al zo'n dure en goeie hebben snappie.

8. Seth

Seth Niet meer actief

Geen idee... eigenlijk....
    volgens mij zat er wat bij voor de bevestiging (?) maar heb het nooit gebruikt.....

tja ik zit hier met hetzelfde.... ben benieuwd hoe dochter het doet op het board...
    aan de andere kant... mocht het niet werken, is er altijd zo nog zo'n duokar gehaald....

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Cindy en Wendy YEAH 37 WEKEN ALWEER YEAH :D:D:D

Sann: met de pc bemoeien dat doet Mees al heeeeel lang.
    En wilt natuurlijk alle knopjes drukken.
    Hij haalt de gekste dingen naar voren.

Wij zetten wel eens op schoot en gaan dan vliegtuigen, die opstijgen en landen tonen. Gaat hij helemaal uit zijn dak.
    Hij houdt dat echter wel heeeeel lang vol :p

Draagzak/tas:
    wij hebben ook een draag'tas' en een draagzak, dat ga ik ook zeker gebruiken. Lang dragen vind ik best zwaar hoor,
    dus een buggy gaat er zeker komen.
    Ben er nog niet uit wat ik ga doen. Ben druk aan het uitzoeken.

Zieke kindjes en mama's:
    Jeetje, het zit velen ook niet mee he.
    Beterschap hoor!

Mees is absoluut niet verkouden. Hij wordt niet zo makkelijk ziekjes.
    Vannacht heeft hij trouwens weer fantastisch geslapen en ik ook.
    Helaas dat er zovelen van jullie zoooooo slecht slapen zeg.
    Het put je aardig uit zo. OEF

Dimple: het strippen heeft dus niet gewerkt. Helaas.
    Het wordt dus toch afwachten en wat je zelf al zegt, een september mama worden :)

10. Seth

Seth Niet meer actief

fijn he...??!!
    zucht.... herkenbaar... alleen dan hier van de wc...
    en dan het idee dat het stinkt.... ;)

nu maak ik tegenwoordig de vloer schoon met biotex....
    hahahaha ooit gelezen dat het goed helpt bij kattenpies.... maar ook bij peuterpies....

maarja... moet je het nog zelf doen.... ook hier geen kaboutertjes... ;)

11. Seth

Seth Niet meer actief

tjeetje... we hadden het er net over..... maar jij bent dus zo'n "geluksvogel" die al gelijk de verkoudheid heeft overgenomen.... ;)
    beterschap.... met je neus... en met je buik....

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tja, ik denk ook, als ik toch een buggy erbij halen moet, dan misschien toch zo'n duokar. Al had ik dit tevoren geweten, dan had ik de bugaboo niet genomen, hoe fijn ik de kar ook vindt.
    Ik vind ook de schokdempers er fijn onder en dat heb je bij de gewone buggy niet.

13. Seth

Seth Niet meer actief

Wendy
    gefeciteerd..... ook jij mag nu.. :)

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    dettol helpt ook goed ;)

Had m'n dochter het ondertussen verteld aan papa via gsm, was m'n ventje boos, want ik mag absoluut niks doen, want knulletje moet minstens tot 9 september blijven zitten ;)
    Ja, kan de vloer toch niet de hele dag vol plas laten liggen ;)

15. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... wij hadden de buggy al voordat dochter kwam.... en dus voor het kiddyboard....

Dit omdat wij toen niet zoveel ruimte hadden in de auto en een buggy veel makkelijker is om mee te nemen.... dan een hele kinderwagen inklappen..
    We gebruikte hem in eerste instantie dus alleen voor kleine stukjes.... idd omdat een kinderwagen toch beter "veert".....

nouja gewoon kijken hoe het loopt....

16. Seth

Seth Niet meer actief

Tja tegen die problemen liep ik dus ook aan....... ;)
    (nu niet meer... :D)
    ik kan iig niet "de deur dichttrekken" en doen ofdat er niets ligt.....

17. Seth

Seth Niet meer actief

Verloskundige heeft net terug gebeld.... en heeft volgens haar zeggen met pijn en moeite een afspraak kunnen regelen...
    het was nogal probleem omdat het kortdag is....

mag iig maandag om 15.20 uur...

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @zieken onder ons... heel veel beterschap.. rust lekker uit, neem lekker warme thee daar knap je weer lekker van op...
    @buggy... mij nzoontje gaat al lang meer in de buggy maar was altijd wel handig voor boodschappen... ik een buggy vorig jaar gekocht een nieuwe, de 3e al weer maar deze keer een wat duurdere... hij was 60 euro ofzo in de aanbieding normaal nog duurder van xadventure, hij kan helemaal plat... die gebruiken we dan als de baby goed kan zitten en dan alleen voor met de auto, tot die tijd de gewone wandelwagen, ik moet alleen nog een adapterset kopen want de ligbak kan niet in de auto met 2 kinderen en 2 volwassenen in onze auto... ik hoop alleen dat de onderstel van de wandelwagen in de autopast, zo super grote auto hebben we niet een nissan micra en de wandelwagen is van het merk xadventure crossover.... wat denken jullie, zou het passen...

de baby was net erg actief en dan vooral beneden, jeetje wat doet dat pijn...

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    waar gaan ze naar kijken bij de echo? Waarom je kindje nog niet is ingedaald? Of om een andere reden... hopelijk niets ernstigs...

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

JA! Laat maar komen zeg ik :D!!

Deel Deze Pagina