welkom hope, @sann...beterschap meis....rust lekker uit... @jane...super dat de meiden naar huis mogen...geniet van je gezin... @all...buik rommeld behoorlijk... doet ook best pijn... de baby duwt echt tegen mijn bmm (denk ik, in ieder geval beneden) en heb ook veel harde buiken... 4 keer op en neer om mijn zoontje van school te halen is best vermoeiend ookal is het maar 5 minuten lopen maar toch word ik er moe van... mijn linker voet doet al 1 week pijn, waarom weet ik niet, kan me niet herinneren dat ik mijn voet heb gestoten... ik kan gewoon niet op mijn voet staan... ben zo moe... straks lekker vroeg naar mijn bed en hopelijk kan ik beter slapen dan de vorige nachten...
toevallig van de week voor de eerste keer... MAAR dat is dus omdat ik dat klein rot stukje nu ook ECHT niet meer kan lopen...... hij moet dus vanaf nu wel mee.... (of iig iemand...)
Gefeliciteerd..... en ik kan me jou nog wel herinneren... maar dan meer dat ik aan mariah carey (schrijf je dat zo?) moest denken vanwege je nickname... Fijn dat jullie nu iig thuis zijn....en hopelijk van alle schrik bekomen!!!
ik heb in dit ziekenhuis waar ik maandag naar toe moet.... ook mn allereerste echo... (toen bij mn zoontje) ook gehad door een gyn.... Heb iig de afspraak bij een gyn.... dus neem aan dat deze ook de echo doet..... nouja zie het maandag wel.... kunnen ze trouwens ontsluiting ofzo ook zien op een echo??? (of is dat een rare vraag..?)
ze kunnen zien of je ontlsuiting heb maar dan wel inwendige echo... ik heb zo echo gehad en kon toen zien dat het nog pot dicht was...
vervelend die rommels.... kan niemand anders zolang je zoontje halen??? ik breng hier alleen zoontje naar psz.... vent heeft kunnen regelen dat hij iets eerder weg mag om hem te gaan halen... anders zou ik het ook niet kunnen... en zou ik hem thuis moeten houden.... (alvast weltruste)
nouja ik zie het maandag allemaal wel...... moet kleintje wel ff blijven zitten...... buikkie is al heel de dag aan t werken..... en weer de "harde bal" als vanouds.....
meer kunnen we niet dan volhouden en rusten maar zelf als ik de hele dag op de bank zit rommeld het erg... heb het meer dan dat ik loop of sta...
Ga ik ook niet vanuit..... hahahaha.... maar het zou ECHT wat zijn.... om nu dan nu opeens net VOOR die echo te moeten bevallen... Heb mn geld trouwens vanaf begin op 3-9 staan.... (gezien de historie in onze familie.. )
wellicht omdat je dan geen "afleiding" hebt (?) vind het in bed altijd zo erg..... wil je slapen/rusten..... en begint het geklooi.... typisch....
Seth ik hoop voor je dat het niet meer te lang duurt meid echt waar... Karagoz mischien ben je er te veel mee bezig...maar ja wie niet he...
Ach.... HEEEEEEEL lang zal het toch niet meer duren...... kleintje komt wanneer het er klaar voor is.... en moet ik me maar aanpassen.... Als het zich maar aan mn lichaam aanpast met naar buiten gaan, vind ik het prima...