in bed is het ook zo pijnlijk, maar ik heb meer afleiding als ik zit dan kijk ik tv, xbox of zit op de laptop, maar dan wordt de baby wakker en gaat lekker zitten duwen in mijn buik...vervolg dus harde buiken en pijnlijke onderkantje... maar als ik loop dan heb ik ook wel harde buiken maar niet zo pijnlijk omdat de bay dan stil is... ik zit elke keer met de datum 8-9-10 in mijn hoofd... mooie datum om te bevallen maar liever eeder...
haha seth ja dat hoop ik ook deze keer....gewoon ormaal geboren worden!! Trouwens gsiter hebben we een goede film gezien echt een aanradar voor de daagjes door te komen `remember me` echt een superfilm die je gezien moet hebben...jonge wat een verhaal!!
Ik ga dan alleen hoor Hij blijft dan bij Mees Het gaat erom dat ik even de auto heb. Net weer terug trouwens. Even heel snel. Beebje weer gezien, maar geen foto helaas. Bij Mees kreeg ik er veel meer los. Boeddruk was 90/160. Aan de hoge kant dus, maar voor de zekerheid even bij de assistente nog een keer laten doen, maar dan met de brede band. Die meet nauwkeuriger. 2e Meting: 65/127 Wel even wat anders dus tsss, Hoezo een verschil
als je er vanuit gaat dat de baby voorlopig niet blijft zitten, ga je naar buiten en dan breken je vliezen... ook zo fijn... zit vaak te denken van, gaan we naar buiten en dan breken mijn vliezen en dan is mijn broek helemaal nat... en je bent niet snel thuis... dat is erg zeg...
"Zij dat is stom he die verschillen dan...had je mijn pb gekregen trouwens... Hier heb ik last van mevrouw die mijn bm aan het uitrekken is ofzo grrrrr... Ook heb ik last van mijn bordten, hetzelfde gevoel als je bv geeft dan voel je alsof je een soort van kramp-pijn hebt...
ook hoor ik vaak knak in mijn buik...de eerste keer schrok ik want zo braken ook mijn vliezen bij dochter hahahah
Dat mn broek nat wordt/is kan me weinig schelen eigenlijk..... maar dat direct gaan liggen...... nouja lijkt me sterk dat mn vliezen gaan breken, als ze 2x doorgeprikt zijn.... (al zegt dat misschien ook niets...) Wat ik trouwens zo vreemd vind, is dat ze zeggen dat maar 10% van de bevalling daarmee begint, maar als je dan leest en om je heen hoort, vraag ik me af of dit aantal wel klopt... (lijkt me veel meer...)
ga er vandoor meiden... pyama aantrekken en lekekr op de bank liggen... hopelij kwordt het dan wat rustiger... ben er wat later weer...
doe rustig aan.... en hopelijk wordt het kalm.... anders misschien 2 paracetamolletjes nemen, voor het liggen...
wat een verschil zeg. Gelukkig dat ie toch netjes was. Handig toch dat je man bij Mees blijft. ik liep gisteren met harde buiken en al met Ivy te zeulen
poeh dat zou ik neit handig vinden als buiten mn vliezen breken. moet gaan liggen aangezien uk neit ingedaald is
@Mahicary: gefeliciteerd met je zoontje. Kan me je nog vaag herinneren. Aparte naam zeg @Seth: anders vragen of ze gelijk ff voelen naar ontsluiting. Zo gepiept Net ff een kopje hot coldrex genomen. Hopen dat ik me zo ietsje beter ga voelen. Voel me zo ontzettend beroerd en drukke Ivy helpt ook niet mee. Heb dr maar voor de tv geparkeerd en dvd opgezet
Had rond het middaguur dus controle bij de VK. Mijn bloeddruk was aan de lage kant en ik gaf aan dat ik de beeb ook minder voelde. Eigenlijk alleen 's avonds. Manlief zei dan: slaapt vast de hele dag. Maar ik voelde me er toch niet gerust op. Dus de VK heeft me naar het zkh gestuurd waar ik bijna een uur aan de monitor gelegen heb. Gelukkig was alles in orde met de hartslag. En natuurlijk ging de baby net toen weer bewegen. Ze zag dat ik ook wat harde buiken had maar daar voelde ik niets van. Zegt die vrouw: dat is maar goed, dan ga je je nergens op verheugen, voor hetzelfde geld duurt het nog 2 weken. Jeeej Nou ja, belangrijkste was dat de beeb in orde is. Nu heb ik wel last van mijn bekken, het was een drukke dag en ik heb mijn middagslaapje gemist. Ga lekker mijn pyjama aandoen en op de bank hangen.
hoi meiden, terug van de gynae... goed nieuws en slecht nieuws.. goed nieuws: bloeddruk is goed, vruchtwater genoeg, placenta werkt nog op volle kracht, beebje's hartslag doet het goed verder geen of weinig weeenactiviteit dus mini-Lola zit nog goed daarbinnen slechte nieuws: blijkbaar heeft de vaginale/rectale wisser van vorige keer uitgewezen dat ik positief ben voor de GBS bacterie (Groep-B-streptokokken) volgens de gynae is 1 op 5 vrouwen drager ervan.. procedure: als mijn vliezen breken of als ik om de 5 minuten weeen krijg, onmiddellijk naar het ziekenhuis en aan het infuus met antibiotica (penicilline) --- de kans dat de baby dan geinfecteerd raakt tijdens de vaginale bevalling is dan kleiner ben er toch wel van geschrokken.. dergelijk nieuws krijg je toch liever niet.. als je dan effe googlet lees je weer vanalles van babys die de infectie oplopen, en dan hoge koorts krijgen na bevalling, vervolgens hersenvliesontsteking, en GBS flink aandeel van mortaliteit bij pasgeborenen pffff.. stomme google! baby zal ook onmiddellijk grondig onderzocht worden na bevalling door kinderarts.. dus vind ik ook wel niet leuk dat idee.. dat het onmiddellijk weggenomen wordt, in observatie etc zucht moet het toch allemaal even laten bezinken.......
@Lola: ow dat is geen leuk nieuws idd meid. Hoe raak je met die bacterie besmet dan of draag je dat altijd al bij je? Hier controleren ze daar helemaal niet op.
kan je blijkbaar al heel stom krijgen door een keelontsteking ofzo.. heb je zelf ook geen last van, de problemen beginnen pas als je je kindje besmet tijdens de bevalling