SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Welkom en succes met de laatste loodjes!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow jeetje Sann! Ik heb zo met je te doen meid. Hoe is het gesprek met de gyn gegaan? Hoe voel je je nu? Sterkt meid hopelijk kan j man snel bij je zijn! Dikke knuffel!

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Sann : och jee. Zal je dus net zien... ik hoop dat je man er toch bij kan zijn als de kleine komt!
    Hoe is het nu?

@ Rodayna : welkom hier!

...en gister of eergister nog een nieuw iemand ... :) vergeten wie ... ook welkom!

@ ego : 38 weken vandaag! (men wat gaat het hard ;)).

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeeej Wic 38 weken nog maximaal 4 te gaan!

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Raar he?
    Maar jij zit er maar een klein weekje vandaan ;)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat is ook zo haha...het is weer spannend vond je niet? Het zou nu zomaar ineens kunnen beginnen.

Ben benieuwd hoe het met Sann is!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen Lola ;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het is nog rustig deze ochtend....zit heerlijk tegen mezelf te lullen whaha :D

9. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Goeiemorgen wendy! ;) En de rest natuurlijk ook

@ sann: hoe is het nu met je meid? hopelijk wordt je goed begeleid en kan je mannetje snel bij je zijn, als het tot een bevalling zou komen.. alvast sterkte en succes!

@ mamavsepp/hadassa: succes met de controles meiden!

@ dimple: hoe zit het daar? Je bent toch die slijmprop niet verloren door te enthousiast met de nieuwe WII aan de slag te gaan? ;):D

@ zij: Als de teletubbies er zijn, heb ik meestal schrijf vrijheid – haha wat een grappige zin is het toch! :)

En wat een verhaal rond de keizersnee bij Mees… je verdient een pluim meid, moet een vreselijke tijd voor je geweest zijn! Gelukkig heb je er wel een prachtkereltje aan over gehouden die zijn humor (‘ook uit neusje?’ – ik ga er nu nog helemaal strike van) niet van vreemden heeft.. om trots op te zijn! Je bent een sterke vrouw!

@ dimple: hier ook waterachtige vijvertjes in de onderbroek… maar is gewoon afscheiding volgens mij!

@ patricia: meid hopelijk heb je een iets of wat goede nacht gehad.. en ben je stilletjes aan aan de betere hand.. want zo over de grond kruipen van pijn…de laaste weken van je zwangerschap.. kheb met je te doen! ik duim dat je je snel weer de oude voelt.. gelukkig is zoontje ondertss opgeknapt das alvast een zorg minder!

@ jane: wat leuk, lekker thuis met jullie viertjes.. maar eeeh een hele aanpassing denk ik he.. van 2 naar 4 ! ik moest er net aan denken hoe mooi ze wel niet in hun bedje zullen liggen jullie 2 prinsessen, ik herinner mij het kamertje nog van je foto.. zo mooi! Geniet er lekker van hoor! :D

@ silkie: wat goed dat de situatie met Ilya stabiel lijkt nu.. hoe valt het jullie mee in het nieuwe ziekenhuis? Ik hoop dat jullie meid snel opknapt van haar infectie! Wel goed dat de infectiehaard al gevonden is!

@ streptokokken-shit-van-gisteren: ja klopt, de kans op besmetting is klein.. die test staat zelfs onder vuur hier in belgie omdat de kosten/baten niet overeenkomen.. (kleine kans tov grote kost van testing, diagnose, behandeling) – daarom zal het in NL niet standaard gebeuren.. jullie zijn veel verder/beter in die kosten/baten dingen, merk ik op mijn werk (azm maastricht) iedere dag.. in belgie doen ze maar wat! Maar idd fijn dat ik het op voorhand ‘weet’ dan zijn we alerter zeg maar.. vandaag is het wat bezonken, gisteren hadden vriendlief en ik het er moeilijker mee.. ineens nog een extra ‘zorg’ bij tijdens/na bevalling maar ok.. relativeren die handel!

@ all: hier ganse dag maagzuur sinds een paar dagen.. ieeuw voorheen was het enkel savonds! Met de fles gaviscon in de hand door het ganse land… hoe is dat bij de anderen?

fijne dag meiden!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha ook goeie morgen ;)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen zij! Goed geslapen?

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee jij ook goede morgen :D

13. Popkoorn

jij nog maar max 5 meid ;)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jaaaa spannend!!!

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jeetje Sann, je maakt het zo spannend.
    Wel erg vervelend voor je dat je vriend er dus niet is.
    We denken aan je en duimen ;)

16. Popkoorn

:D:D:D:D:D zoonlief is tot half 8 blijven liggen :D:D:D:D

heeeeerlijk

dochterlief 6 uur de fles gehad, wou om half 7 niet in haar eigen bed liggen..... tja ben geen voorstander van kind bij je in bed nemen... maar toen dacht ik : ik wil zoonlief ook niet wakker hebben door het gehuil van dochterlief,

dus toch maar bij mij in bed, en hoelang zal ze bij me liggen..zoonlief kan ieder moment wakker worden.... (hij slaapt normaal maar tot 6 uur :pen zeker op vrijdag is hij altijd vroeg wakker omdat manlief er dan extra vroeg uit moet naar zijn werk.)

ligt hij gewoon tot half 8 te tukken.... echt lekker hoor dat ik ook nog even in bed heb kunnen liggen.

17. Popkoorn

ai, docherlief word wakker, en niet zo'n beetje ook niet ... ben er weer vandoor ;)

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mees was vanmorgen juist vroeg :p
    Was ik zelf ook, maar had toch graag nog een beetje willen liggen soezen.

Wicjuh YEAH alweer de 38 WEKEN bereikt YEAH :D :)

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zwaai even naar Silkie.
    Hoe is het vanmorgen?

20. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    net gebeld, volgens de nachtzuster had de bloedtransfusie haar goed gedaan en had ze vannacht haar oogjes weer open gedaan. Wij gaan zo die kant op en hopen op meer goed nieuws.
    Ben erg blij dat we hier nu zitten, in het streekziekenhuis had ze het wrsch niet gered

Deel Deze Pagina