@hadassa...rust lekker uit meid... probeer anders vanmiddag even te slapen... je hebt alle energie nodig voor de bevalling straks... dikke knufff
ja hoor, heb best wel ok geslapen.. vriendlief en ik hebben er heel veel over gepraat gisteren, en vanmorgen bij het ontbijt ook nog.. we willen het zeker niet erger maken dan het op dit moment is.. we relativeren het gewoon.. OK, geen leuk nieuws.. extra onzekerheid tijdens/na de bevalling.. maar aangezien de kans op infectie zo klein is, en onze meid ook geen prematuurtje meer is ondertussen, is de kans dat ze echt (dood)ZIEK wordt (gegeven de lage infectiekans en het feit dat ik dus een preventieve baxter krijg tijdens bevalling-die de bacterie afzwakt) heel klein.. die extra alertheid die wij en de dokters nu hebben voor haar de eerste dagen na de bevalling, daar kunnen we enkel maar blij om zijn lijkt ons.. er gaat nu veel sneller een belletje gaan rinkelen en dus wat extra controles en aandacht is nooit slecht.. het nieuws is wat het is, maar ook niet meer dan dat! we gaan er gewoon voor, hopen op het beste (geen besmetting, kans op besmetting = 1 op 2 maar kans dat ze daadwerkelijk de infectie krijgt, na besmetting is 2 op 1000 dus heel klein) en proberen verder te genieten van alles wat nog komt.. zou jammer zijn dat we die eerste momenten vergeten te genieten van al dat moois, uit angst voor iets wat wellicht toch niet zal gebeuren.. dat is alvast hoe wij er VANDAAG over denken.. gisteren waren we erg geschrokken maar zoals ik al zei veel opgezocht en gepraat erover..
laatste ctg was hartje iets rustiger maar vanwege tekenen van zwangerschapsvergiftiging en de enorme hoogte van het hartje vannacht word ik vandaag ingeleid. Heb een half uur geleden een hormoonveter gekregen die de boel moet opwekken. Man probeert een vlucht te regelen maar lukt nog niet erg. Wel akelig zo helemaal alleen maar tis niet anders.
goeiemorgen ff snel verslagje..bij de gyn alles okee. 16 kilo aangekomen al. Ik schrok me wel een hoedje toen beebje gemeten werd en al op 40 + 1 stond. Gyn spreekt al van 4,5 kilo geboortegewicht Binnen twee weken terug voor groeiecho...
jeetje sann... kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om nu te bevallen... en dan nog zonder je man... hoop zo dat hij zo snel mogelijk bij je kan zijn... je ehbt het al zo moeilijk en dan ook nog zonder je man... kan je moeder of misschien een goede vriendin niet bij je zijn tot die tijd... heel veel sterkte meis... je kan het... dikke knuff
Ahh jeetje Sann, kippevel staat op me armen.. Ik ga zo ontzettend hard met je mee duimen dat je man er op tijd bij is.. Jasismijne wat een situatie.. Heb je wel iemand bij je nu?? Een hele dikke knuffel! En zet hem op straks! We denken aan je..
Hee meid wat klote.... Ik hoop echt zo dat je man er nog op tijd is. Heb je je moeder of iemand anders bij je? En waar is je dochtertje. Hou je rustig denk aan jezelf en toi toi toi! Dikke knuffel en succes lieverd!
pff sann niet leuk om te horen meid! hopelijk verloopt straks alles goed en kan je mannetje er toch nog op de valreep bij zijn! in het andere geval hoop ik dat er vrienden of familie zijn voor je, als jij ze er bij wil tenminste! sterkte en steun jouw kant op! you can do it!!!!!!!!!!!!!!
het hoofdje van 'die van ons' stond ook al op 40 weken is schrikken he! baby wordt nu geschat op 3090gram.. dus ik hoop dat daar de op 2 weken die rest niet AL te veel meer bijkomt.. ik zei tegen de gynae: het wordt toch geen 4kg zeker?? waarop hij zei: dan supporter ik gewoon toch wat harder! eeeueuh
@ lola: wat een rotnieuws zeg. en googlen snap ik heel goed, maar wordt je meestal idd alleen maar banger van. probeer er positief in te gaan. gelukkig zijn ze er op tijd achter. @ mahicary: ik ken je ook nog wel hoor. gefeliciteerd met je zoontje. fijn dat ie lekker thuis is
ik heb niet slecht geslapen maar ik ben moe!!!!! niet normaal kan amper mij ogen open houden. ff een beschuitje eten en dan weer gauw mijn bedje in hoor. heb trouwens wel al om 8 uur vanmorgen de boodschappen gedaan. sta er zelf nogal van te kijken eigenlijk hahaha
@ sann : jeetje ! Heftig hoor meis! Ik hoop dat je man het toch redt... heb je wel iemand anders om je heen? Je moeder ofzo? Sterkte !
O Sann, ik leef met je mee, hoop zoooo dat je man nog op tijd kan komen. Tot die tijd heb je hopelijk wel iemand bij je. Sterkte meis.
@Karagoz, wat een schatje zeg, vind die gesprekken met die kleine ook zo leuk. Zowaar vannacht eigenlijk wel goed geslapen, 2x wakker geworden om te plassen. Vanmorgen nog een stuk slijmprop verloren. Alleen nu moet beebje even wachten tot vanavond, dan kan gewoon het soll.gesprek van mannetje doorgaan om 4 uur. Als beebje wel wil komen, en ze begrijpen het niet bij dat bedrijf, dan kan zo'n bedrijf ook door de strond zakken. Zou wel heel onmenselijk zijn.