nou indd... denk dat je man niet meer wil gaan werken daar... maar goed als de baby komt dan komt die...
wat ontzettend fijn voor jullie dat het daar beter lijkt te gaan, ik hoop dat ze stabiel blijft dikke knuffel voor jullie
Karagöz lig dubbel met de opmerkingen van T. Sann jeetje ik hoop toch echt dat hij nog op tijd hier zal zijn Dit is echt niet fijn Dimple ik ben benieuwd hoor
hee wat goed zeg !!! hoop dat ik ook ooit die stap ga zetten !!! ik zal dan indd naar zo'n speciale school moeten, hoop het binnen 3 jaar te gaan doen. eigenlijk zou ik ht nu moeten doen...dochterlief slaaptnu nnog veel.... maar dat ga ik maar niet doen :
eindelijk heb je een heerlijke nacht gehad, had je ookwel een keer verdiend !!! en fijn dat de ruzie vannacht geholpen heeft haha is iig de afwas al klaar
ooh meid, vind dit zo vervelend voor je !! ga heel hard duimen dat je man er bij kan zijn, meid,je kunt dit ...!! dikke knuf
hier worden ze alsmaar groter. Ben begonnen met 3,5 en de laatste was 4 kilo. Nu zou het nog meer zijn Maar goed dat er geen meer komen hier...
hahahahahaha...... zo herkenbaar... alleen was zoon hier de moeilijke slaper.... dus toen ben ik dus ook begonnen met zoont snachts in bed te nemen...... Zeker omdat je z'n gebroken nachten hebt... en ik dan toch nog ff wou tukken... plannen is een stuk moeilijker met 2 (of 3, denk ik )...
HEEEEL veel succes..... en je vent zal er wel op tijd zijn hoor....!!!!! dikke knuffel.... ennuhhh je bent nu bezig met ECHT de laatste loodjes..!!!
ben benieuwd.... hoeveel je beebje straks is.... wellicht komt het wat eerder als het zo groot is (?)
is niet gezegd hoor. Dochter was ook vier kilo en kwam gewoon op datum. Mjah, deze is binnen twee weken wel al vier kilo
tussen door het schoonmaken even fotos gemaakt... was al weer een tijd geleden... ga straks is vergelijken met de laatste foto... hij wel erg naar beneden gezakt, dinsdag was hij nog niet helemaal vast ingedaald maar wel ingedaald... wat vinden jullie... http://i33.tinypic.com/14tsnc8.jpg http://i36.tinypic.com/723q6a.jpg