Ik heb net een tijdje naar de lijst zitten staren, maar ik heb echt geen idee wie er na Sann gaat bevallen hoor. Heel moeilijk.
Wat fijn voor Sann dat haar man onderweg is, dan is ie hopelijk nog op tijd bij haar.. Jeetje wat een spanning.. Zal straks wel wat sneller gaan bij Sann denk ik, dan heeft ze rust als haar man bij haar is.. Kan me voorstellen dat ze nu niet echt prettig ligt.. Ik kom straks weer ff bijlezen.. Zet hem op Sann!
@ silkie: wat fijn dat het ietsje beter gaat met je meisje en dat je bij dit zh een goed gevoel hebt. @ rodayna: welkom @ wicjuh: gefeliciteerd met je 38 weken!!!
Tnx blinky! Grrrr... korte nacht gehad door wakker worden van dochterlief. Ik had als voornemen terug in bed te springen als ik haar had afgezet bij het KDV, maar helaas..de buren waren herrie aan het maken. Volgens mij wordt de buitenboel geverfd en daaraan voorafgaand dus alles geschuurd. Grrrr. Dus ... achter de naaimachine gekropen. Ben nu wel een tas rijker, maar heb niet meer genoeg tijd om alsnog bed in te duiken. Nu is het wel stil namelijk. Nou ja..dan maar wasje ophangen, eten voor vanavond al enigszins klaarmaken..... pfffff
Daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar. Weet niet of je dat zelf ziet, maar heeeeeeeel veel turkse kinderen zijn zoooooooooooo simarik ( verwend) Ik krijg er in TR altijd de kriebels van EN dat het kindje met 1 jaar al beslist ik wil niet in de buggy enz. Pffffffffffff Trouwens ik vind je buik goed gezakt hoor
man is dr over een half uur gelukkig. Verder nog weinig verandering. Wat onrustig en steken maar nog geen goeie weeën. Nieuwe ctg nog steeds niet gehad. Wachten maar dus. Lees dat het met ylja van silkie wat beter gaat. Erg fijn om te lezen zeg
laat het nog heel even rustig gaan met de weeen zodat haar man er gewoon bij kan zijn... groetjes terug
dat vind ik dus ook heel veel turkse kinderen ook de neven en nichten van mijn man zijn ook verwend... ons zoontje niet... ik en mijn man zijn de baas... heb toch nog een klein beetje de nederalndse opvoeding in me en ben ook best streng... daar is mijn man ook wel blij mee... hij bemoeid zich ook maar weinig met de opvoeding van de kids... als ik iets zeg dan is hij het er mee eens en zeg dat ook tegen ons zoontje... wil je niet in de kinderwagen...heb je vette pech... elke dag rond de zelfde tijd naar bed, eerst wat gezonds eten dan pas een snoepje, elke dag douchen en tandenpoesten, niet altijd merkkleding of schoenen, etc. etc... papa en mama zijn de baas de kinderen niet en zeker ook de rest van de familie niet...
super meid... ben zo blij voor je dat je man er is... en eindelijk mag je dan bevallen, had het nog niet verwacht maar de bab is er klaar voor dus laat haar maar komen...
Precies karagöz! Toen mijn man naar hier kwam had hij zoiets huh wat gaat dat hier anders! Maar hij vind het perfect en is er echt aan gewend. Deze week vroeg hij aan de dochter van zijn zus , en liggen je broertje al in bed ( het was daar 22 of 23 uur) Ik begon te lachen en het antwoord was juist! Nee hoor die zijn nog op! De kleinste is 1!! En de andere is dan 10. Maar ik lag toen nog om half 8 in bed hoor! Manlief helemaal geschokt hahahahah. Al helemaal gewend aan hier Hij heeft dus ook zoiets wij gaan het qua dat nederlands opvoeden. xxx
veel turkse mensen kijken niet echt naar goede voeding, op tijd naar bed, etc. etc... ik denk zelf dat ik geen aug. mama wordt maar een september mama... hoop alleen dat ik niet verder dan de 40 weken ga... denk zelf dat eerst een mama voor mij gaat bevallen die al veer verder zwanger is dan mij... pisum, dimple of seth...