SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Sann: ik hoop dat je bevalling niet al te lang meer op zich laat wachten meid. succes!!!

cultuurverschil: mijn man vond bedtijden voor kinderen etc ook maar apart, maar hij is er nu helemaal aan gewend en vindt het geweldig. in Marokko vonden ze het ook vreemd dat ons zoontje daar om 19 uur naar bed ging en ook nog alleen op de kamer sliep ('wat een schande' hihi :)) maar ik kwam erachter dat ze toch wel stikjaloers waren :D want die vrouwen zeulden met hun kind rond tot hij/zij in slaap viel, legden ze 'm in bed en dan werd-ie weer wakker, hup weer oppakken en je loopt er de rest van de avond mee rond. thanks, but no thanks! :D

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    de volgende: ik denk dat het iemand is die we niet verwachten. blinky ofzo :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Schijnt dus echt iets van de cultuur in al die landen te zijn:D ;)

Zo vroeg ik aan mijn schoonbroer, waarom leggen jullie Mustafa ( 1 jaar) niet in een campingbedje ipv dat hij op de benen in slaap gewiegd moet worden en dan gewoon op een dun matrasje ligt.
    Zo kan wakker worden etc.

Neeeeeeeee dat kan niet dat wil die niet:$.
    Dan breekt hij dat ding af hoor uit woede.
    Nou eens kijken wat hij dan op zijn kontje kreeg!!

Maar wel grappig dat onze mannen wel gewend raken aan onze manier.

Ook in tr iig altijd als het kindje huilt de borst erbij halen;).
    Uhm misschien heeft het dorst of krampjes?!?!?
    Must i go on hahaha:p

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gebruik anders de maagtabletten die ik gebruik... ik heb nergens last van, niet van de maagzuur of dat vieze smaak van de medicijnen...werkt als een trein...:D

5. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Hier gister bij de Verloskundige geweest. beebie is mooi ingedaald.
    Me buik hangt nu ook wel erg laag merk ik.
    Verder veel last van me knieen als ik lig, de enige positie om goed te slapen is momenteel op me linkerzij maar dan gaat me linkerknie pijn doen en moet ik alsnog gaan draaien.

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb dat ook... wil van die buik af en wil me kindje zien... maar vanmorgen na het douchen zat ik mijn buik te bekijken... toen dacht ik weer... over een paar weken is die weg en is het een slappe pudding, nu is die lekker strak en rond...:D

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nog steeds niet opgeknapt de kleine meid... zo zielig als kindjes ziek zijn... beterschap kleine meis...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als de bv bij mij goed op gang is en maanden kan vol houden ga ik die pads ook kopen... goed idee van je...

het zijn nu echt de laatste loodjes en dan gaat de energie sneller op... lekker vroeg naar bed...

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mooie buik... als ik hem vergelijk met die van mij is die van mij gigantisch...;)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zei ik toch, een kleine baarmoeder wilt niet zeggen een klein kindje... (dat was jij toch, ben het even vergeten...:))

een gemiddeld kindje zoals het hoort...

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik merk het nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus... als ik iets doe in de opvoeding van mijn zoontje dan krijg ik vaak opmerkingen dat het nergens voor nodig is, overdreven is en dat zij dat nooit doen toen hun kids klein waren...

ik zegt dan altijd... als julie dat zo doen moet je zelf weten maar ik voed mijn kinderen zo op...

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    op zich mag ik niet klagen over de zorg van mijn zoontje, hij is vier maar hij kan heel veel zelf... kleding uit trekken, kleding in de wasmand doen, tv aan doen, speelgoed opruimen, spullen voor me halen... etc. etc.. scheelt mij heel veel opstaan en heen en weer lopen... hij kan zelf netjes eten, was zijn handen en ruimt de borden en bestek op...

sommige meiden hebben kinderen met een jongere leeftijd en die hebben weer meer zorg nodig en dat is wel best pittig zoals seth met 2 kleine kids en sabbe met nog 4 kinderen... petje af hoor

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    bij mij idem... als ik vertel dat mijn zoontje van 19.00 tot 7.00 uur slaapt en alleen wakker wordt om te plassen vinden ze dat erg knap en heel apart... een luxe noemen ze dat... ik noem dat opvoeden, rust, reinheid en regelmaat... daar hield ik me erg aan...

krijg nog wel de opmerking als er bbezoek kom om bijv. 20.00 uur en ze vragen waarom me zoontje zo vroeg in bed ligt en hem nog hadden willen zien... nou omdat het een kind is, morgen naar school gaat en ook mijn rust nodig heb....;):D

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    :d:d:d

15. Seth

Seth Niet meer actief

kom ff snel spieken of er al babynieuws is......

verder moest ik perse TOCH wat doen hier....en heb nu zo'n pijn... dat ik er bijna agressief van word......
    zitten, liggen.... het maakt geen reet uit.....

maarja eigen schuld he....
    maarja houd die nesteldrang maar eens tegen..... :D

ff paracetamolletjes ingenomen.... straks nogmaals....en morgen weer een dag.... :)....

16. Seth

Seth Niet meer actief

Super...!!!!!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

Nog geen nieuws van sanne......spannend..
    @Karagoz ja opzich gaat het wel maar is zo zielig dat verstopte neusje...met eten enz...maar goed.
    @Seth ja ik ken het tja we zijn het zelf schuld he hahaha..
    @Blinky mooie buik...
    @Cultuurverschillen merk ik hier ook wel hoor...mijn schoonfamilie is van midden-amerika dus latino`s...nou daar zorgt de HELE familie voor elkaar zonder te vragen...echt superlief en superhecht heerlijk zo`n familie voor mijn dochters..vooral met zo`n ***familie als die van mij!!

@Ego ik heb al de hele dag een vieze smaak in mijn mond bah...ook geregeld harde buiken en toch nog steeds dat ongi zeurende gevoel...
    En die hoofdpijn is nog steeds niet weg ........

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Mamavansepp super meid dat alles goed was hoor!!
    @Amigo veel plezier en trouwens had het al eens eerder gevraagd maar was je nu gecontroleerd op ontsluiting of niet?

19. Seth

Seth Niet meer actief

hmm....... ben benieuwd of het gaat doorzetten bij je.....

20. Alita

Alita Niet meer actief

nee dat denk ik niet seth.....maar ik vindt dat voorwerk maar *** maar goed het hoort erbij blijkbaar...

Deel Deze Pagina