meiden fijne avond ik ga op de bank liggen en straks popstars kijken .. Fijne avond en.. VOOR WIE ER GAAT BEVALLEN HEEL VEEL SUCCES!!!
nouja..... beter dat voorwerk... als uren zwoegen op 1 of 2 cm toch... ..... We smokkelen gewoon een paar cm...... gaat het straks extra snel.... (werkte de vorige keer hier ook goed... 8))
Zo dames heb alle pagina's bijgelezen! Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg! @karagoz, Elif en Pisum Knap van jullie dta jullie ondanks jullie cultuur je toch aan je eigen ideeen houden wat betreft opvoeden! Maar ik wist helemaal niet dat het in jullie cultuur zo anders is weer wat geleerd Karagoz fijn dat de paracetamol goed geholpen heeft. Kan een hoop schelen een goede nacht slapen, @pisum Knpa van je dat jij je faalangst op die manier gaat overwinnen! Ik hoop dat jij je rijbewijs snel mag halen! @mejojo Faalnagst is a Bitch! Het kan je zo belemmeren! Misschien idd de tip van Pisum aannnemen! Het kan je wereld wel verbreden hoor een rijbewijs @Sann Hoe is het nu??? Blij te horen dta je mannetje bij je is! @Zij Ik had al zo'n vermoeden dat jij een hoop hebt meegemaakt! Je bent echt een super sterke vrouw!! @Blinky Mooie Buik en idd al laag @Karagoz Mooie buik en idd lekkere broek! @Cindy Hoop dat je snel wat opknapt! En wat naar dat je meisje zich niet lekker voelt! @Amigo Ja placenta, vruchtwater etc is ook allemaal bekeken en zag er super uit gelukkig!! Thanks for asking! @Daantje Joehoe where are you??? @wendy Hoe is het met je meid?? @seth Pfffff nesteldrang word er gek van hier!! Ik begrijp je wel maar helaas moet JIJ ervoor op de blaren zitten dus toch maar een stapje terug dame!! @nieuwe mama welkom hier!! Ben even je naam kwijt sorry @dimple wijze vrouw hoe staat het bij jou? Al meer rommels? Nog gestript vandaag? @Silkie Oh meid ik hoop zo dat ze snel opknapt!! het lijkt me verschrikkelijk!! Ik duim voor jullie!
Ja, zit net even bij te lezen, mijn ouders zijn er, dus wil niet al te ongezellig zijn. Maarben weer gestript, volgens mij is het weer hetzelfde als van de week. We zien wel. Alles doet op dit moment pijn. Even een kleine opmerking over de discussie mbt cultuurverschillen, hier tegenover een "zwarte school" waar zelfs de turkse en marrokaanse mensen hun kinderen afhalen, die bedtijden vloeien toch wel voort in de schoolresultaten. We zien hier bij de school ook vaak genoeg om 22 uur nog kleine kinderen lopen. Gelukkig zijn er nog wel genoeg die wel weten wat opvoeden is.
dimple Tja even afwachten dan maar..... heb trouwens vorige keer gelezen dat de onderzoeken uitwijzen dat strippen meestal alleen effect heeft tussen 40-41 weken..... omdat het anders eerder rommels geeft, dan werkelijk effect... hopelijk ben jij een uitzondering op die regel..... Tis iig niet je eerste kindje... en dat schijnt wel verschil te maken!!
misschien raar, maar ikzelf ben helemaal nog niet zo "happig" om te bevallen..... WEL om van de klachten af te komen..... maar heb nog steeds zoiets van: bevallen, moet dah echt weer......
Ja goed hoor lieverd! Wat lief dat je aan me denk Ik ben wel nog steeds heel veel moe. Vandaag ook maar weer 3 uurtjes bij mijn ouders geweest zodat ik dan wat hulp heb. De kleine meid is lekker druk dus dat is best vermoeiend wanneer je ff wil relaxen. Nu lig ik lekker op de bank en ga hollands got talent kijken. Hoe voel jij je?
Stom eigenlijk.... bedoel... zo'n heel groot drama vond ik het niet..... maar wellicht ben ik nu gewoon te moe om er aan te denken.... hahahaha en daar is idd maar weer één oplossing voor....... och... bij de andere twee.... had ik wel de rust toen het zover was.... zo van: ok komt u maar...
Hier gaat het eigenlijk wel redelijk Begin te wennen aan mijn verlof en aan het idee dat onze hond er niet meer is.. Wel blij dat mijn groeiecho van vandaag goed was Ik ga nu ook Hollands Got Talent kijken is eigenlijk de einige talentenshow die ik wil leuk vind samen met So you think you can dance
Ach we zien wel, ik ben immers aankomende woensdag 40 weken. Dinsdag heb ik weer een afspraak, dan zien we weer verder. (zal gelijk even een pb naar Zij sturen)
MamavanSepp: Zo zie je maar weer he. De artsen maken je soms gek om .... niets. Ik ben heel blij voor jullie dat de maten gewoon gemiddeld zijn, dat is al een hele zorg minder. Seth, Seth 'm op .. het is nog 'even' Knuffel van mij Dimple: hoop dat het nu gaat doorzetten hoor. Duim duim duim Wendy: is het nu wél een bietje gelukt het uitrusten nu het avond is? Allemaal een fijne avond en hoop een stuk rust. Op wat voor manier dan ook.
Mama van Sepp sorry ik had wel gelezen dat je echo goed was maar ik was je nog helemaal vergeten te feliciteren dus bij deze Jij moet dus zappen want die 2 shows komen nu tegelijk.