SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @wendy...wat een plaatjes zeg...ze groeien goed aan de fotos te zien...

samia aka tessa is pisum... heb haar in mijn hyves...

even een vraag... het bed is verhoogt met de klossen, maar het bed is zo hoog... bij elkaar 80 cm... is dat niet te hoog? moet eigenlijk klimmen om er in te komen, vind het maar niets zo...

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog even ons geboortekaartje showen

Voorkant

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
  4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Mooi kaartje jane!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@jane, mooie foto's van je meisjes !! en wat zie jij er alweer goed uit zeg,

mooi geboortekaartje ook !!!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Jane: wat een prachtige meiden heb je en wat zie jij er al weer goed uit zeg. Mooi kaartje ook zeg

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dankjewel! Ben er ook blij mee

Dit is mijn buikje vandaag 10 dagen na bevalling, woog vanmorgen 54,5 dus afvallen hoeft niet meer

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pffffff ik heb zo'n pijn in mn onderbuik weer.:(

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vervelend zeg, heb je dat vaker

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Wendy: wow dat is nog eens netjes dat je 2 keer per week mag komen.
    @Blinky: pff kan me voorstellen dat je vader later de terugslag nog krijgt. Gaat het wel goed vooruit met je moeder?
    @Amigo: das niet verkeerd een wiegje voor 75 euro. Wat voor iets heb je?
    @Ktje: geneit van je bad meid. Wou dat ik ook een bad had

De rest weet ik ff niet meer, sorry.
    Het is boven een gruwelijke puinhoop. De hele wand tussen onze kamer en Ivy dr toekomstige kamer ligt er uit en morgen komt dan de nieuwe kastenwand er in. Zal lekker zijn als mn kleren weer uit de vuilniszakken kunnen.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, heb er erg vaak last van helaas. Alleen nu is mn meisje ook nog s erg druk en als die buik dan zo hard en pijnlijk is doet dat zo'n zeer.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow wat een prachtige platte buik alweer zeg.

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Das idd niet heel fijn, je moet haar nu toch wel ff goed toespreken hoor ;) Dat ze mama daarmee pijn doet

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Kom even mijn nieuwe aanwinst showen.. Ben er super blij mee en het staat ook mooi naast ons bed.. Kan nu echt niet meer wachten totdat daar ons kleintje in ligt..

Bekijk bijlage 93713

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha als dat nou toch zou helpen zou ik dr ook gelijk vragen om s neit zo op mn blaas te duwen:D
    poeh, gaat wel kriebelen hoor als ik die mooie ukkies van jou zie

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Wauw, je zou toch echt niet zeggen dat daar 2 kleine meiden in verstopt hebben gezeten.. Mooi hoor..

Ook een heel leuk en mooi geboortekaartje!

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Snap ik, maar het is beter dat ze nog ff blijft zitten waar ze zit. Ondanks alle vervelendheden die ik had, had ik stiekum toch gehoopt dat ze nu nog in mijn buik zaten....

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wow erg mooi zeg!

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ amigo: mooie wieg maar dat had ik al gezegd;)

@ jane: super mooi kaartje en wat super nu al zo'n platte buik.;)

@ moeder: er zijn net rontgenfoto's gemaakt, omdat ze zo'n pijn heeft in haar schouder. wat blijkt: ze heeft ook nog een breuk in haar schouder en 2 gebroken ribben:$:$:$. en dan hebben ze haar heup nog niet op de foto gezet:(. ik hoop maar dat er niet nog meer breuken aan het licht komen.morgen nog maar ff lekker naar haar toe, want het zal nog wel een hele tijd duren voor ze weer eens thuis is.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Had mijn bevallingsverhaal in het kort op de site gezet en heb nu even geen zin om hem aan te passen dus vandaar dat ik mijn blog van daar even kopieer voor degene die het willen lezen

Even snel een kort bericht want heb niet zoveel tijd om het hele bevallingsverhaal op te schrijven dus even in korte vorm. Afgelopen maandag werd ik opgenomen omdat 1 meisje niet goed gegroeid was, dus verplicht rusten 10 dagen in het ziekenhuis. Vond het niet leuk maar je doet het voor de meiden, zodat ze lekker goed groeien. Die avond om 24.00 uur had ik al harde buiken om de 5 minuten, misschien was dit het begin. Ik aan de CTG en idd ja baarmoederactiviteit, kreeg dus 2 paracetamol en een slaaptablet om te slapen. Heb ik ook gedaan van 3 tot half 7 in de ochtend.
    In de ochtend dacht ik, ja het is voorbij maar vanaf 09.30 uur begon het weer....ik even gedoucht maar het werd alleen maar erger. Hup weer aan de CTG en het werd echt erger en erger....deed echt pijn en wist niet hoe ik hier mee om moest gaan. Zijn dit nou harde buiken of weeen, uiteindelijk om 12.00 uur zei een verpleegkundige ik laat toch even een arts komen om te kijken of ik geen stiekeme ontsluiter was. Uiteindelijk kwam de arts pas om 12.15 uur en ja hoor 5/6 cm ontsluiting!!! Ik dacht wat!!! Ze houden het dan ook niet meer tegen en kon ik gelijk over naar een kraamsuite om te gaan bevallen, vriendlief gebeld en die was er ook met 20 minuten...... Uiteindelijk zijn de meisjes om 20.08 en 20.13 uur geboren, de tijd daartussen in vond ik echt verschrikkelijk!!! Wachten tot de 10 cm ontsluiting....niet leuk. Uiteindelijk hebben ze om 18.45 uur mijn vliezen gebroken en daarna kwamen gelukkig de persweeen. Daar kun je tenminste wat mee.

Na veel persen ben ik uiteindelijk toch ingeknipt en toen kwam Elize om 20.08 uur, maar tijdens de geboorte van Elize kwam de navelstreng van Naomi mee en dat was niet goed want de hartslag van Naomi zakte snel dus ze moest snel eruit. Met veel geduw op mijn buik en een helpende hand naar binnen van een gyneacoloog was Naomi er om 20.13 uur. Dat was minder leuk maar liever dit dan een doodgeboren meisje, uiteindelijk 20 hechtingen maar dat heb ik er graag voor over. Heb verder geen pijnbestrijding gehad omdat dit beter was voor de meisjes, omdat ze daar ook wat van meekrijgen.
    Dat was een beetje het bevallingsverhaal in het kort, nou ja kort heb het toch nog redelijk uitgebreid gedaan..

De volgende dag na de bevalling werd ik opeens vanaf 15.30 uur erg misselijk en had veel last onder mijn borsten ergens bij de maag. Was er echt ziek van, uiteindelijk na veel controles (urine,bloed) en een torenhoge bloeddruk bleek ik zwangerschapsvergiftiging te hebben. De arts zei dat ik van geluk mocht spreken dat de meisjes er waren en dat dit niet tijdens de zwangerschap is gebeurt. Uiteindelijk ben ik vandaag pas ontslagen omdat mijn bloedwaardes de rest van de week niet goed waren.

Maar het belangrijkste is dat de meiden het super doen en al van de couveuseafdeling af zijn, hebben ook geen infuus meer. Dus nu moeten ze lekker groeien en hopelijk mogen ze snel naar huis.
    Elize woog 1890 bij geboorte en was 45 cm en Naomi woog 1780 bij geboorte en was 44 cm, ze zijn nu wel wat afgevallen, wegen nu 1650 gram ongeveer maar ze doen het super op mama's melk. Ik ben lekker aan het kolven voor ze want aan de borst is wel vermoeiend voor ze. Ze hebben wel een paar keer aan de borst gezogen dus ze weten hoe het moet maar we doen nu af en toe de borstvoeding in een speciaal flesje waar ze echt moeten zuigen voor de voeding zoals de borst en af en toe door de sonde die ze in hun neusje hebben om ze wat minder te belasten. Ze moeten wel groeien natuurlijk.

Jeetje heb er toch nog wel een lang verhaal van gemaakt zeg....nu gaan we lekker naar onze meisjes toe om ze te voeden en te verzorgen. Jullie horen snel weer van me maar minder dan voorheen omdat we erg druk zijn uiteraard

Deel Deze Pagina