Neem het me maar niet kwalijk hé.. Tis allemaal te nieuw voor mij, en sommige woorden idd al vaker voorbij zien komen, maar geen idee wat het precies betekende.. Voordat ik straks wordt overrompeld in het zk met allemaal rare woorden waar ik niet van weet wat het inhoudt, kan ik beter maar even info aan de 'ervaren' vragen..
LET WEL, wat een vrouw al dan niet mee moet maken. Tis gewoon echt nog funny. Toen ik ingeleid werd in het ziekenhuis en ik een week lang getoucheerd en what ever ben. Je ieder dagdeel weer een ander hebt. Jezus, wat heb ik een slechte tijd daar gehad. En dan komt er ook nog iemand naast staan om te kijken, hoe en wat er gebeurt. Ik vind het echt so not leuk at all. Pffff. Daarom heb ik nu, laat het inleiden maar IK KOM, wanneer ik echt voel dat er wat te gebeuren staat.
Wij hebben geprobeerd wup uit te leggen dat wanneer de ooievaar komt, dat wij naar het zkh moeten en dat het ook kan zijn als hij slaapt, maar dat er ALTIJD iemand zal zijn bij hem. De avond erna begon hij er weer over, dus denk dat hij het wel een beetje door had. Ik hoop het.
o dat valt ook wel mee hoor...pijnlijk.... het onprettige is dat iemand vreemds, toch uhhh op een plaats zit te rommelen... waar je dat liever niet hebt.... het belangrijkste is ONTSPANNEN... en gewoon blijven ademen.... maarja dat is eigenlijk met alles zo..... ogen op het plaffond gericht... en ergens anders aan denken...
Is toch prima meis. Geen probleem. Wees beter op de hoogte, dan dat het je overvalt. Laat je niet overvallen. Wees op je 'toekomst' voorbereid
@Sann, hopelijk kan je nog een beetje rusten vannacht en dat je morgen fris aan het "werk" kan. @Ktje, je gezinnetje is nu het allebelangrijkste, ik denk dat we het hier allemaal een beetje verwaarlozen als de baby's er eenmaal zijn.
moet zeggen dat ik vroeguhhh ooit in inwendig blaasonderzoek heb gehad... in radbout... en toen kwam er een andere uroloog bijstaan... ook vent.... en toen die die andere opeens me ook "toucheren" omdat hij iets moest voelen... kreeg geen uitleg van te voren... hij zat er opeens met zn hand in.... voelde me toen echt raar daarna..... Gelukkig zegt deze vk heel goed, wat ze doet... en doet ze het met beleid.... tja idd wat vrouwen mee moeten maken.... en 1 knoopje laten leggen dan vergaat de wereld voor de vent...
nee, bij strippen gaan dezelfde vingers naarbinnnen, maar gaan ze de vliezen van de baarmoederwand afduwen... waardoor het kan zijn dat je lichaam, geprikkeld wordt... wat er uiteindelijk voor kan zorgen dat de weeen beginnen.... (nog meer wroetwerk dus...)
Ja, maar Mees is een stuk jonger en hij begrijpt nog niet dat er een kidje komt hoor. Hij weet net wat een "kokel" is ... een vogel dus, dus laat staan een ooievaar. Nee hoor ik ben hem al wel aan het vertellen, dat er wat gebeuren gaat, wat er gebeuren gaat, dat hij even niet bij papa en mama zal zijn, maar dat hij er van verzekerd kan zijn, dat hij zo snel mogelijk weer bij ons zal zijn en wij hem niet in de steek laten en blij zijn als hij weer terug is. Ook dat begrijpt hij nog niet, maar toch ... ik doe het maar op de Oglivie manier zeg maar. Ik merk dat ik het er zelf moeilijk mee heb. Nu moet ik ook zeggen, dat Mees nog nooit een nachtje bij ons weg is geweest. Dat zou morgen gaan gebeuren (etentje van Hijvandehoek en de zaak), maar de afspraak is verzet, dus ... De eerste keer wordt dus met de bevalling. We gaan het zien. Het zal toch een keer gaan gebeuren.
Ach.. je hoeft zelf ook niet te toucheren of te strippen... jouw taak is bevallen.... ff wat theorie opgezocht GezondVGZ - Strippen
Ja, als hij nooit eerder is wezen logeren ofzo, dan wordt het iets lastiger misschien, wup is toh al een paar keer weg geweest en kent het begrip logeren nu ook, maar als het nu snachts begint, dan komt er iemand hier in huis.
Meiden, ik ga proberen te slapen, wie weet dat er nog iets door gaat zetten, moet ik wel uitgerust zijn
Vraag me trouwens ook af hoe dochter hier gaat reageren.... Denk dat ik bij haar moet uitkijken dat ze de baby niet uit de box wil pakken ofzo.... Ze loopt de laatse weken opeens met babypoppen te slepen... (terwijl ze er eerst niets van moest weten..) ze sleept ze alle 4 overal naar toe... moeten mee slapen etc. etc... Gisteren heb ik de 4ling samen "in bad gedaan" en een schone luier gegeven... had een paar van die hele kleine luiers gehad, voor te vroeg geboren kindjes.... en heb er nu 2 voor haar poppen gegeven.... verder wil ze ook dr brood, drinken en chipies aan haar baby;s geven... dus dat wordt opletten straks....
ja inderdaad...!!! je weet het niet.... ik wens je iig een fijne nacht toe... en ben benieuwd of het rommelen echt gaat doorzetten....