SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    helaas nog net niet genoeg ontsluiting om de vliezen te breken dus weer een nieuwe veter. Echt balen. Dagje wachten en hopen dus maar weer. Wat wel super is dat de laatste ctg prima was!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Patricia, vandaag weer wat beter? Hoop het wel voor je.

@Lola/vraag vd dag, pijn, tja het doet pijn, ik moet zeggen dat bij mij de lachgas erg goed heeft gewerkt en daardoor erg high was, ik weet nog dat het pijn heeft gedaan, maar kan de echte pijn me niet meer herinneren. Kan het je binnekort vertellen;)

@Sann, fijn dat je nog een beetje gerust hebt, kan je er vol tegenaan vandaag, hopelijk helpt die hormoonveter snel en kunnen jullie lekker genieten van je kleintje.

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Yeah! Gefeliciteerd met je 37 weken..:D

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Beterschap meis!

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Geniet nog maar even lekker van die buik meid! Hoop dat je vandaag resultaat gaat boeken!

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
  7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Balen dat je slecht hebt geslapen.. Hopelijk kun je vanmiddag nog even een rustmomentje inlassen..

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Tadaaaaaa

39 weken zwanger!!

Gisteravond met buikpijn na bed gegaan, heb me 2 paracetamols gepakt en ik heb me toch als een roosje geslapen vanacht! Ben er geen eens uit hoeven gaan om te plassen.. Gister zijn we nog heerlijk met zijn twee-tjes tapas gaan eten.. Was super lekker en waarschijnlijk ook één van de laatste keren dit jaar..

Vandaag niks bijzonders op de planning, vriendlief ligt nog lekker te slapen, die ga ik zo maar eens wakker maken.. Kom straks weer ff spieken..

Sann succes vandaag meid!

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hitchke, hoe is het met je??

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Goedemorgen!

Sann, succes vandaag!

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Yay! 39 weken!
    Lekker, nog even met zn 2tjes uit eten :) En goed uitgerust vannacht, lekker is dat he?

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Zij : gefeliciteerd met de 37 weken... enne..tis maar 1 week, dan ben je weer een week verder ;)

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

helaba amigo en buddy,

met mij nog alles rustig, nu gisterenmiddag ben ik in bed gaan liggen met volgens mij voorweeen, ben dan wel in slaap gevallen en toen ik wakker werd was alles weer rustig in de buik. voor de rest heb ik juist van men zus een skippybal gekregen waar ik me dan dit weekend mee ga bezig houden:)

ik zit echt tussen twee verschillende emoties momenteel,

1 heb het echt gehad en wil men zoon zien

2 ben bang voor wat komen gaat...

pffff dilemma ssss

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Amigo, gefeliciteerd met de 39 weken.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Yeah Amigo 39 weken en Zij 37 weken!!!! Gefeliciteerd ;)

Sann nogmaals succes vandaag!

Hitchke Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    We zijn net ff wezen winkelen met z'n drietjes. Jesse ligt nu ff in bed te slapen en daarna gaan we bij mijn schoonouders op bezoek. Vanaf daar gaan we Jesse naar mijn ouders brengen want hij gaat logeren bij mijn ouders. Wij gaan dan uit eten en kunnen morgen vroeg een keer uitslapen (als dat lukt).

Morgen begin van de middag Jesse weer ophalen En dan de verjaardag van de buurvrouw die wordt 60. Lekker druk dus :D

17. Seth

Seth Niet meer actief

En weer spieken of de ooievaar vannacht geweest is.....

Amigo..
    gefeliciteerd met je 39 weken......

Sann
    succes vandaag.......

en verders...uhhhhhh ik weet t niet meer.....
    nouja dan maar een knuffel voor de rest.. :)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel terug Seth! :D

19. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden...

@Sann arme schat nog niks....sterkte hoor!!
    @Amigo jeeeehh en nu maar hopen dat er niet nog een paar weken bijkomen he..
    @Patricia beterschap, gelukkig zit je niet op je einde stel je voor!!
    @Hitchke gelukkig weet je niet wat je te wachten staat...
    @Lola het is allemaal erg pijnlijk natuurlijk, en er komt een moment dat je denkt ik kan niet meer...maar dat is meestal als je eindelijk mag gaan persen...en als je je kindje hebt is dat zo bijzonder dat je alles weer vergeet!!
    Ondanks dat ik een heftige bevalling heb gehad ben ik niet bang nu dus datzegt genoeg, maar idd zoals jij zegt iedere vrouw is anders en heeft en andere pijngrens!!
    Ik denk dat het beste is om je gelijk te ontspannend en je over te geven aan de pijn want erdoorheen moet je toch en dan gaat het t makkelijkst en het snelst!!

Hier gister weer wat last gehad maar nu is alles rusitg...was gister heel erg moe en had veel hoofdpijn...heb goed geslapen en dat maakt een hoop goed weer....

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiedag allemaal. heb heerlijk geslapen vannacht, maar zooo vaak plassen. dus vanmorgen weer lekker terug gaan liggen en weer een paar uur geslapen. ik blijf maar moe zeg tjongejonge. maar ik klaag niet, want ik kan goed slapen gelukkig. moet ff een hoop bijlezen, maar ga zo eerst ff douchen en eten. straks komt manneke weer thuis en gaan we de pyama's en rompertjes kopen voor de vluchttas. gezellig!!!!!

Deel Deze Pagina