SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

hahaha... als de bevalling begint... heb je zeker je best gedaan...:D

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zijn jouw kids er ook zo mee bezig?

3. Seth

Seth Niet meer actief

Ja,

Zoontje vraagt het elke dag... hij weet nu dat hij vanmiddag met zus naar oma toe moet, dus ben bang dat hij een baby verwacht als we terug komen....;)

Dochter loopt constant met haar baby's...
    (een vierling!! :)) te slepen.....
    mee in bed, mee naar beneden.... knuffelen..., verschonen....

en ook mn buik wordt plat geknuffeld en gekust......
    (en moet zeggen dat ik dat nu erg vervelend vind....;) kan niet veel hebben aan mn buik nu..., maar ach.. ze bedoelen het lief..:))

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ah gossie... zo lief... ze zitten er ook op te wachten en je dochter verwerkt dat weer met haar poppen... en je zoontje is natuurlijk wat ouder dus die zit er echt op te wachten...:(

5. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... we hebben weeeeeeken/maaanden geleden een tekening gemaakt op de kalender bij D-day.....

nu nog 1 weekje omslaan... en ziet hij die tekening....;)..

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    eigenlijk niet echt een heel goed idee... nu verwacht hij zeker op die dag een baby en als dat niet gebeurd is dat een grote teleurstelling voor hem...

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    die baby vna mij is weer lekker actief bezig... die drukt de hele tijd zijn hoofd naar beneden... zo dat doet pijn...

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hey meiden,

nou ik ben weer wat opgeknapt..ben alleen nog heel erg verkouden nu helaas..... maar wat hebben jullie veel gekletst zeg.. heb heel eerlijk nog niet de puf om het allemaal terug te lezen..

vandaag is vriendlief jarig hij is vandaag 28 geworden .. we doen er niet veel aan ook omdat ik het weekend nog ziek was en hij had er niet zoveel zin in hij vind zich zelf te oud worden hahaha..

Zoonlief is gister gevallen over ze eigen speelgoed en hij heeft nu een schaafplek naast ze oog zo zielig maar hij heeft er geen last van denk ik ..

voor de rest gaat het allemaal wel redelijk goed hier ben wel nog wel moe maar ja..

ga
    even zoonlief onder de douche schoppen en dan proberen om wat boodschapjes te doen want er komt wel wat visite en het is zo lullig als ze niks krijgen he ..

nou meiden tot snel dat ga ik ook weer reageren en hoop ik er vaker te zijn.. helaas komen er nu heel veel drukke dagen aan
    bruiloft van schoonmoeder( vriendlief zijn moeder)
    Verjaardag van mijn moeder( wordt 50)
    verjaardag schoonmoeder ( vriendlief zijn stiefmoeder)
    verjaardag schoonzus ..
    en de bevalling..
    pff daar wordt ik nu al moe van als ik daar aan denk allemaal..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    rust lekker uit meid ondanks de komende drukke dagen... makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk... gefeliciteerd met al die verjaardagen en de bruiloft...;):D

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, bij ons ook een hoop in juli al voorgepiept hoor ;)

Nee, we moeten er nog 1..
    diegenen die meededen aan de lijst zijn allemaal bevallen. Joki meldde zich later bij ons.Die is nu een weekje overtijd, dus mag de beentjes ook wel uit elkaar doen inmiddels :D

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo ben weer terug.. Alles inorde.. Ctg blijft super, dus dat is helemaal toppie.. Er is gepeild geworden hoe ik lang ik nog 'wil' doorlopen.. Ze kunnen namelijk vanaf 40 weken beginnen met inleiden, maar het liefst laten ze alles rustig zitten tot 41 weken.. Heb aangegeven dat prima te vinden.. Komt de beeb eerder uit zichzelf, prima, maar wil het liefst zo lang mogelijk wachten totdat ze iets gaan ondernemen.. Hoop gewoon dat het kleintje uit zichzelf eruit wilt komen.. Donderdag weer.. Owja, de beeb 'hangt' tussen mijn benen, schijnt al heel diep te zijn ingedaald.. Wilt dit wat zeggen? Weet iemand dat?

Ennne ik had me toch een leuke stagiaire vandaag erbij:D;).. Mag ik voelen?? Tuuuurlijk:p..

Dus ik ga nog even verder met genieten van mijn buikje:)..

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hier ook weer terug van controle.
    Beebje nog totaal niet ingedaald, lekker eigenwijs. :D
    Verder alles oke.

13. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    wat goed amigo! at het beebje tussen de benen hangt kan alleen maar goed nieuws zijn... klaar met het snuitje naar voren om eruit te komen :D

khoop voor jou dat het natuurlijk op gang komt!! hoe voel je je? ben je er klaar voor?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Amigo wat fijn dat alles weer goed was!

Wic balen dat beeb nog niet is ingedaald. Zeker een eigenwijsje :D

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hier volgens mij ook nog niet hoor meid.. je zou dan steken voelen in je liezen als ze aan het indalen zijn... hier geen steekje te bespeuren

enkel af en toe een flinke vaginale steek - alsof ze met een mes in mijn muts steken (om een Seth-woord te gebruiken:)).. volgens de gynae is dit als baby over eigen as draait.. dus rugje van links naar rechts of omgekeerd!

16. Alita

Alita Niet meer actief

he meiden!

@Sanne zet m op meid!!
    @Amigo ja dat je baby is ingedaald maar dat zegt vrij weinig helaas, hier ligt ze al een paar weken ingedaald...grrr..En idd laat haar zich maar zelf melden, en daarbij zo kan ze ook nog lekker wat groeien toch?

Was vandaag ook in het zk gelukkig bij mijn eigen gyn...
    Gaf aan dat ik de baby minder voelde maar goed ze heeft ook minder plaats...vandaag heeft ze gelukkig genoeg bewogen alweer.
    Wel heb ik sinds gister een ongi-gevoel constant en ik voel me anders...hmm..ook verles ik veel slijm opeens..we zullen zien.
    Helaas had ik wel weer wat eiwitten in mijn urine en onze meid wordt blijkbaar geen kleintje als ze wordt geboren, ze is nu al namelijk 3000/3500 gram!!!
    Maar ach zal wel goedkomen!!
    Gyn zei wel dat het zich allemaal goed aanhoorde de klachtjes dus spannend!!

17. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    fijn dat alles goed was cindy! en wat een geluk dat je je eigen gyn had, altijd veel leuker en relax! hier ook bij momenten een rustig beebje, ze hebben echt niet veel plaats meer he.. voor mij moeten ze ook niet blijven zitten hoor ;) haha

wat een flinke 2e dochter heb jij dan al zeg... nu al zo geschat! het is en blijft natuurlijk een schatting.. maar goed, dan is ze lekker gezond!!

ben benieuwd hoe jouw klachten gaan evolueren.. op die manier zie ik jouw beebje toch niet wachten tot 40+ hoor!

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat is echtlastig he om ze aan het versdtand te brengen dat de kleine mss wel eens eerder zou kunnen komen. dat wil er niet echt in bij de kerels geloof ik

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja hij is echt een leuke vent gewoon en hij luistert tenminste naar je dat is heel erg belangrijk he?
    Nee ze hebben wat minder plaats idd het is heel normaal allemaal, maar omdat zij eigenlijk altijd zo druk is ben je sneller ongerust...maar mijn gevoel zegt gewoon altijd dat alles goed is en daar moet ik naar luisteren he;)

Ja eerste dochter was ook met 39,5weken 3550gram....en deze meid lag altijd al voor....
    Ik hoop dat ze op tijd komt stel je voor:$
    Ja mijn gevoel zegt dat het niet meer lang duurt, normaal heb ik altijd een goed instinct maar het kan net zo goed nog een paar weken zijn en daarom wil ik er niet teveel naar luisteren he;)

We zullen zien!!

@Blinky ja hij heeft het al zo druk de arme schat!!! Maar hij is er nu aan bezig gelukkig...hij maakt m ook helemaal zelf dat is al lief genoeg he...

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ amigo, hadassa, cindy, wicjuh & daantje: hoop dat jullie afspraken positief waren

ga zo weer f naar mijn moeder. ze belde dat ze iets voor me heeft. het is erg handig, maar ze wilde niet vertelde wat het was. leuk een verrassing

Deel Deze Pagina