SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    seth

wat goed dat je gerustgesteld bent meid! idd een voorgeschiedenis doet wat met een mens... alleszins heel goed dat je gegaan bent en dat je er nu helemaal klaar voor bent..

hopelijk is beebje ook van dat idee en komt hij/zij snel!!! :)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @seth... gelukkig is er nu duidelijkheid en hoef je je minder zorgen te gaan maken en heb je ook minder stress... hopelijk mag je kindje nu maar snel komen...

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sabbe: gefeliciteerd met je 37 weken!!!

@ seth: gefeliciteerd met je 39 weken!!!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    echt schattig ik heb zo'n zitje gekregen voor in het babybadje. echt superlief

5. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    wat leuk! fijne verrassing van je moeder! kon je dat al maar gebruiken he.. :) vrienden van ons namen afscheid eergisteren en zeiden 'tot in het ziekenhuis' .. ik zei: waren we al maar zover :) dan was de bevalling alvast achter de rug ;)

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    37 ÉN 39 WEKEN ZWANGER ALWEER WOW :$ YEAH YEAH :D

En Seth, fijn dat je weer gerust bent. Fijn dat je je goed geholpen voelt, dat doet het energie weer doen toevoegen.
    Goed gedaan!

En wat dat parkeren betreft, het moet ook niet gekker worden he.
    Stelletje aso's. Sta er niet van te kijken, dat niet.

Verder spreekt ZIJ niet zoveel.
    Zij zit er even doorheen. Niet lichamelijk, maar een beetje geestelijk zeg maar. Zorgen aan mijn hoofd. Dat heb ik eens in de zo veel tijd, om even uit te blazen, wat mij dwars heeft gezeten en er niet zo maar uit komt.

Zit nl met een mannetje thuis, die eigenlijk naar het psz zou moeten gaan, omdat ik hem niet kan geven wat hem toe komt.
    Mees heeft meer nodig. Mees is een slim mannetje.

HIJvandehoek verdiend goed, maar juist doordat hij goed verdiend, krijgen wij NIETS vergoed of GEEN subsidie.
    Ook betaald Hijvandehoek 52% belasting over zijn verdiende geld, dus er blijft best een stuk minder over dan we zouden willen.

Wij kunnen niet zomaar het psz betalen zeg maar.

SOmmige mensen denken "Ach, die verdienen genoeg, die moeten niet zeuren". Ondertussen zitten wij ook met ons handen in het haar hoor. Tsss. Men ziet niet wat wij moeten inleveren én waar wij allemaal geen recht op hebben.

KUTZOOI.

Daarnet even flink uitgeblazen en dat doet mij goed.
    Een uitlaat klep zeg maar.

Hoop dat het morgen weer een 'zonnige' dag is. :(:x

7. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0

Lieve zij, jammer te horen van je dipje meid... als ik je verhaal zo lees kan ik het wel begrijpen.. ik vind het trouwens een erg domme regeling -- mensen die veel verdienen moeten idd ook veel meer belastingen en drg betalen.. dus om daarmee rekening te houden om iemand wel of niet subsidie te geven voor psz en drg is gewoon oerdom! hier in belgie van hetzelfde liedje hoor..

vind het wel jammer voor jullie situatie... hoop dat jullie toch nog een oplossing vinden? geen idee hoe de regeling verder is in NL maar er moet vast wel iets uit de bus komen, toch?

morgen kijk je er wellicht al wat anders tegenaan.. het zit jammer genoeg niet altijd mee meid!

maar kop op! wondertje 2 is op komst.. elke dag een stapje dichter erbij! een brusje voor mees, dat zal hem vast ook wat extra intellectuele stimulatie geven! zo'n knappe vent!

dikke knuffel!

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @iedereen die weer een weekje verder is GEFELICITEERD!!!! :)

@sann Hoe is het ermee? Ik denk dat je ondertussen wel druk bezig bent ;)

@seth Fijn dat je nu weet hoe het zit!!! Super dat hij je goed begreep! Nou maar afwachten wanneer beebje komt!

@Zij pfff heel herkenbaar!! Tenmniste het verhaal dat je niks vergoed krijgt. Hier precies hetzelfde!! En dan wordt het toch een dure hobbu vandaar dat wij sepp vanaf deze week een dag minder naar het kdv doen aangezien ik natuurlijk geen werk meer en heb en het dan helemaal zonde van het geld vind. Kan me vooorstellen dat je vindt dat mees hbe nodig heeft en ik denk ook dat het zo is. Daarbij is het voor jou ook wel lekker om een dagje voor jezelf/en straks nieuwe beebje te hebben. Zou 2 ochtenden bv ook niet lukken?

Hoe waren de afspraken van iedereen? Las wel wat goede berichten behalve van Hadassa :( Meid ik hoop dat beebje gewoon bij jullie in het ziekenhuis geboren kan worden. Als ik het zo lees ben jij ook bevallen over een week of 2 :) en dan ben ik dus echt de hekkensluiter van het stel ;)

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Fijn Seth dat alles iig goed lijkt te wezen en je je nu een stukje geruster voelt! En wat een manier zeg om zo'n plek bezet te houden, sommige mensen lijken geen manieren te kennen!

En nu BEVALLEN he!

Knuf,

Hadassa

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja, ze zei, ik denk niet dat ze je nog laten lopen nu.... Het zou iig de week erop plaatsvinden hoor, dus binnen 2 weken als het goed is. We zien het wel.... Als alles maar goed gaat he!
    En ja, ik hoop ook gewoon in "mijn" eigen ziekenhuis!

Thxs!

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dank je Lola voor het begrip en ik waardeer dat zeer.
    En idd het is allemaal heel scheef geregeld.
    Veel mensen hebben echt geen idee, hoeveel wij wel niet moeten inleveren.

Maar goed, dat even daar gelaten. We gaan zeker een oplossing vinden hoor. Zo nu en dan moet ik ook even .... best uiten zeg maar.
    Even alles er uit, klaar om nieuwe positieve energie naar binnen te krijgen ook weer te kunnen geven.

Thanks

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ach meid, ik heb met je te doen lieverd! Ik begrijp je heel goed... hier net zo... lijkt leuk veel verdienen, totdat je kijkt wat er naar de belasting gaat en wat je uiteindelijk overhoudt. Niet leuk.. en idd "pis" je daarmee vaak net naast de pot met regelingen etc.

Doe maar rustig aan meid, ik geloof dat jij heel goed in staat bent Mees te geven wat hij nodig heeft, en anders komt er weer een tijd aan dat jij lichamelijk weer tot veel meer in staat bent. Ik vind jou een super goede mama, en denk dat mees echt geen klagen heeft bij jou! Wat ik tussen de regels steeds doorlees (van hetgeen jij schrijft) daar zou menig kind jaloers op kunnen zijn. Je doet het super goed, zelfs vaak best veel vind ik zelf. Mees is gelukkig meid, dat is het belangrijkste!!! Maak het jezelf niet te moeilijk, en voel je zeker niet schuldig!

Gisteravond lag ik ook op mijn bed met "kopzorgen". Echt niet leuk.... het kan je soms echt aanvliegen en die dagen heb je er ook tussen! Maar de volgende dag kan de zon weer heerlijk schijnen en je verwarmen met haar stralen. Geniet van de kleine dingetjes (doe je ook, weet ik) en alles wat je kan, doe je, maar voel je niet zo verplicht leg de lat niet te hoog voor jezelf meis, dat trek je niet!

You are a super mom!! (and wife)

Heeeeel dikke knuffel voor jou!!!!

Hadassa

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Klopt, ZIj heeft ook tijd voor haarzelf nodig én voor de nieuwe baby.
    Zoals ik al bij Lola (en mijn buddy via de PB) heb gezegd, dat het wel goed zal komen. Er zal wel een oplossing komen.
    Echter trek ik het soms ook even niet.

Er zijn idd best wat mensen, die denken dat wij alles zo krijgen of kunnen doen, omdat HIJ zo goed verdiend.
    De waarheid is echt anders helaas (al mag ik vergeleken met veel andere mensen ook weer niet klagen).

Jij en jullie bedankt voor de lieve woorden.
    Het doet mij goed én een brok in mijn keel.

Thanks

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ahhhh je weet het nooit meid!!! het kan zomaar eerder komen. Hoe snel kwam Sepp, met hoeveel weken bedoel ik?

Knuf,

Hadassa

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Super lief van je Hadassa, dat je zo reageert.
    Ik weet best dat ik goed ben voor Mees, maar het is toch ook fijn daar bevestiging van te krijgen op de momenten, dat ik het even zelf niet zie zitten.
    Ook ik ken de andere kant en ook de zware depressiekanten van het leven. Echter is dat niet waar ik in zit, al wordt het een mens soms best moeilijk gemaakt. En idd ik ben ook niet van steen (gelukkig) en heb het dan best even pittig moeilijk.

Morgen zal de zon weer meer in mij schijnen, omdát ik mij geuit heb al is dat in schrijven, maar net ook echt wel bij mijn lieve HIJvandehoek.

Meiden, heel heel heel ontzettend bedankt voor de lieve en begripvolle reacties.

Dikke kus en knuffel voor ieder van jullie

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Graag gedaan lieverd! Heerlijk dat je je zo lekker kunt uiten bij je mannetje he! Daarvoor ben je ook samen... ik heb ook zo'n kanjer gelukkig!

Ik heb ook heel zware depressies gehad in mijn leven en enorm veel meegemaakt aan heftige dingen. Daar leer je van en je waardeer de kleine dingen meer! Je gaat het leven anders bekijken en kom erachter wat werkelijk belangrijk voor je is. Dat is goud waard, dwars door alle ellende heen dat mogen leren zien! (met de jaren...)

En nu... heerlijk uitkijken naar de komst van jouw lieve kleintje! Lekker genieten van de laatste weekjes zover dat kan! Strakjes krijg jij (op mij na dan he;)) het mooiste kindje van de hele wereld...! Dat is echte rijkdom, vooral als alles goed en het kindje gezond mag wezen. Iets unieks van Zij en Hij samengesmolten tot 1 geheel! Iets waarin jij Hij en Zij gaat herkennen en Mees in terug ziet komen! Iets waarom je moet lachen en huilen, waarvoor je kan dansen en springen, waarvoor je moet rennen en vliegen.... iets waarvoor je moet zorgen en zorgen over gaat hebben... Iets wat je nooit meer wilt laten gaan omdat je er met elke cel in je lichaam van houdt!

Hadassa

17. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Mooi gezegd Hadassa.. ben het volledig met je eens.. hoewel ik dat gevoel nog niet ken van =onvoorwaardelijkhoudenvanjeeigenkind= ik kan er mij iets bij voorstellen en krijg het er heel warm van vanbinnen...

gauuuuw zal ik het ervaren, voelen etc :)

18. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje....!!!
    zo.... dus het gaat al bijna beginnen voor je......

Dat je dat trouwens kon zien zeg, dat meespelen....
    ik zag vanmiddag maar weinig...... ja... helemaal vol kind.... :D
    en wat voeten....

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve schat,

Ik denk dat jij je daarvan nu al bewust bent, alleen weet je het nog niet! Zou je dit kindje al kunnen missen denk je???

20. Seth

Seth Niet meer actief

Tja je weet niet hoe dingen gaan lopen he....???!!!
    ennuhhh we blijven hier toch kletsen... tot we allemaal bevallen zijn...:D

Deel Deze Pagina