@ Karogoz: sterkte meis!!! Hopelijk is de kleine er nu snel @ Seth: wat een prachtig manneke hebben jullie in elkaar geflanst zeg En wat leuk jullie 3 kids bij elkaar! Spannend allemaal hoor... De ene bevalling is voorbij en de andere kondigt zich al weer aan Vandaag bij de vk geweest, en alles was goed met de kleine. Ze schatte hem nu op zo'n 3300 gram. We gaan voor vrijdag, dan zit mijn favo vk Nu eens kijken of ons kereltje er ook zo over denkt Vannacht dacht ik dat het ging beginnen, maar na wat menstruatie achtige krampen stopte het weer Kom maar op kleine vent, we zijn er klaar voor!!! Liefs Michelle
@ karagoz... oehh spannend !!!! heel veel succes !! zet em op hopelijk heb je gauw je beebje in de armen @seth... aah wat een lekker ventje !!! en wat een leuke broer en zus foto
seth wat een heerlijk mannetje.... sann mooi meisje hoor... karagoz...... succes..... ben benieuwd of het nog een augustus beeb gaat worden....
Ach meid, echt heftig voor jullie hoor! Heel veel sterkte meid!!! Dikke knuffel van mij! Liefs, Hadassa
morgen om 10.40 uur maar ff een afspraak gemaakt bij de ha-assistente. als dan de bloeddruk goed is ben ik helemaal gerust. spannend hoor bij karagoz. wat komen de kindjes ineens snel achtereen he
Thxs laiverd!!! Lief dat je aan me denkt! Ik wil nog niet bevallen hoor, ja natuurlijk wel... hahah, lekker wazig he! Maar mijn kindje is nog niet helemaal rijp genoeg, dus elke dag dat het in mijn buik blijft zitten, is meegenomen! Hoewel het wel best zwaar is. Ik ben echt topzwaar en zitten op de meeste stoelen doet me erg pijn aan mijn achterwerk... en daar zit genoeg spek op van zichzelf... Over lopen hebben we het dan maar ff niet hahaha! Maar het is allemaal nog te doen en ik probeer rustig aan te doen. Mijn vent werkt veel thuis, dus dat is erg fijn en kan ik mijn rust pakken als ik het nodig heb en hij helpt de kinderen veel nu. Erg fijn! Zo heb ik weer een vergadering op school, echt geeeeen zin in. Wil dat het met een uurtje klaar is, ben te moe en kan me moeilijk concentreren dan. Moet ook de notulen maken, ach, komen we ook wel doorheen! Vaak "kleppen" die vrouwen nogal veel, net een kippenhok en daar heb ik echt geen zin in. Normaal al niet, maar nu helemaal niet! Hoe voel jij je vandaag? Heb je een beetje je rust kunnen nemen vandaag? En Mees weer nieuwe woordjes gezegd? Leuk he die leeftijd!!!! DIkke knuf, Hadassa
WOW het is ALWEER spannend en ... dat zal het de komende tijd wel blijven met nog zoveel meiden te gaan Karagoz, we blijven duimen en duimen. Succes
Spannend he..! Wij zijn buddy's haha, zul je zien, bevallen we tegelijk haha!!! Zou grappig zijn he! Dikke knuf meid! Neem je je rust wel op tijd en voldoende? Hadassa
Och meis, heb je ook zo'n *** dag. We komen er niet onderuit he. Lieve schat nog heel even, al begrijp ik dat het allemaal lang duurt en elk moment zwaarder lijkt te worden. Ik sla een arm om je heen en zeg: "Kom op meid, samen komen we er wel doorheen. Een dikke lieve en warme knuffel voor jou". Snap je helemaal.
Zij, ga je er wel akkoord mee als ze je tot 42 weken laten lopen? Of wil je dat ze eerder inleiden? Hoop zoooo enorm voor je dat je lekker op tijd en uit jezelf zonder geklooi ga bevallen!
Ja, ik wilde het net zeggen, dat is voor iedereen persoonlijk! Gelukkig mogen we daar onze eigen meningen over hebben. Soms trek je het gewoon niet meer, en is zoveel verschil in zwangerschappen en we kunnen onszelf niet met een ander vergelijken.
ik ben erg moe, maar dat is niet meer dan logisch. Geestelijk wel wat sterker, omdát ik het geuit heb, dus dat scheelt al de helft. Morgen zal beter zijn. Sorry dat ik zo kort reageer, hijvandehoek zet net het eten op tafel nl dikke knuffel voor jou kus
Spannend meid, echt ik hoop het voor je dat je lekker gaat bevallen! Beval jij misschien op dezelfde dag als Seth hihi! Sterkte, je kunt het he!! Knuf, Hadassa
Ahhhhhhhhh Seth, ik smelt helemaal zeg, wat een mooi ventje!!! Kan me niet indenken dat dat een paar uur geleden nog in jouw buik zat zeg!!! Echt een super schatje.... Nu wil ik mijn kind ooooook!!! hahaha... ik blijf daar maar om schreeuwen geloof ik... maar ja, als je zo'n mooi kindje ziet, wil je toch niet anders he!! Geniet maar lekker lieverd!! Hadassa
Achhh echt geweldig!! Zo lief! Ik liet de foto's net hier zien.... en hier smelten man en dochter ook hoor! Lieve kleertjes ook! En goed hoor dat de hond zo reageerd, oortjes wassen is niet erg, goed teken!