Ongelofelijk, weer zo'n snelle bevalling! Geweldig hoor! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Armin, bijzondere naam zeg, nooit van gehoord, erg leuk!! Lekker genieten nu... Hoe voel je je zelf? Wat mocht je al weer snel naar huis toe zeg! Super meid! Knuf, Hadassa
Haha, is ze vast niet... ik had het zelf gisteren ook al opgezocht hoor en was daar ook al achter gekomen! maar thxs meid! Knuf, hadassa
Ja dacht van de week al, dat ik dat moest doen. Dan kan ik mijn tas ook eens gereed maken Heb 'm gisteren via internet besteld. Succes met zoeken. Als je niets kunt vinden zitten er hier misschien wel wat tussen: babybutt.nl positie- en voedingspyjama. Succes
HAhaha vanaf het breken van de vliezen ben ik hier 16 uur bezig geweest !!! en de weeen kwamen pas om 10.00 uur goed op gang, om 17.39 bevallen dus ook nog aardig wat uurtjes
Oke het volgende. Ik zit te dubben of eigenlijk ik zat te dubben. Morgen heb ik een afspraak bij de gyn. En ook eigenlijk rond een rot tijd. Een rot tijd, omdat het midden in de middag valt en dus HIJvandehoek van zijn werk af moet en het eigenlijk SUPER DRUK heeft en eigenlijk NIET van zijn werk af kan. Ik vind dat super vervelend voor hem. Nu heb ik niet zo het idee, dat ik de gyn ONWIJS nodig heb (rommelen is vandaag en gisterenavond totaal niet ter sprake). De wachttijd is meestal erg lang daar en binnen 5 á 10 minuten sta ik alweer buiten. De eerst volgende afspraak is 13 september, dus over een 'kleine' twee weken, maar wel 2 weken dus. Wat zouden jullie doen? Ik zit te denken om mijn afspraak af te zeggen en mocht het ineens toch nodig zijn, dan is Hijvandehoek ALTIJD bereid direct te komen en naar het ziekenhuis te gaan. Voor Hijvandehoek hoek is het een half uurtje rijden. Mijn afspraak is 14.50u, dus hij zou even over 14u dan moeten vertrekken, want ik moet zelf ook nog een stukje met de auto rijden, dus kost iets tijd. Thuis werken gaat ook nog niet met Mees erbij en tja, vergaderen en bezoeken brengen gaat uiteraard ook niet. Voor hem kost het een hele middag, terwijl het voor mij om 10 bijna nutteloze minuten gaat. En ach, ik trek uiteindelijk toch wel mijn eigen plan, naar ben gewoon benieuwd wat jullie ervan denken.
hoi meid, ik ben dadelijk aan de beurt.. om 15u pas.. ik was aan het denken: is alleen gaan deze keer geen optie? en dan 13 september met HIJ erbij? of mis ik ergens een nuance? een bezoekje aan de gyn is altijd leuk toch? ik zou het althans niet afslaan
nee niet afslaan, is toch weeral een geruststelling dat alles ok, als jeje mss overmorgen over iets zorgen maakt of zo....
Ach ja, ... je weet natuurlijk niet dat ik 5 minuten rijden van het ziekenhuis vandaag woon. In de eerste maanden ging ik altijd lopen, maar dat lopen lukt mij nu al een aantal weken niet meer. Het is zeker een half uur lopen. Dus sowieso heb ik de auto nodig, wil ik daar komen.
ik woon ook op vijf minuten rijden van het ziekenhuis, lekker handig, kan ik verschillende keren op en neer rijden tijdens men weeen !
Hijvandehoek past dan meestal op Mees en ik ga zelf even heen en weer naar het ziekenhuis. En echt bijzonder is het bezoek dan niet. Meestal lange wachttijd voor half minuutje gluren. Het gaat mij gewoon om HIJ dat ik hem niet van de zaak wil halen. HIJ komt al tijd te kort zeg maar, om zijn ding te doen en dan dit telkens tussendoor. Ach ik zoek het wel uit meiden Kwestie van een keuze maken...
Heb net HIJ al even gemaild, dat ik het tot het laatst laat staan, dat ik morgen bel of het eventueel is uitgelopen en anders bel ik het nog af. Het zijn gewoon zukke rottijden. En idd toch weten dat alles oke is, terwijl ik mij geen zorgen maak, maar ik wil ook graag rekening houden met hem he. Die raakt door de vele bezoeken aan het ziekenhuis in tijdnood zeg maar. Had al gevraagd aan het ziekenhuis of ze geen tijden hebben, om als eerste of als laatste te kunnen komen. Ja een optie om 10uur, Tja, daar heeft HIJ dus ook geen boodschap aan, want dan is hij de ochtend i.p.v. zijn middag kwijt Hoe is het met jou Hitchke?
Zij, duik zo ff mijn bedje in, maar ff snel een reactie op jouw vraag. Ik begrijp je dillema... denk dat je gelijk hebt, als jij je goed voelt, en je er goed bij voelt, zou ik afbellen en even langs de huisarts gaan om je bloeddruk te meten. Meer gaan ze toch niet doen! Maar alleen als jij dat zelf ook ziet zitten. Ik denk dat ff een check van je bloeddruk wel ff nodig is, dat is het belangrijkste, verder doen ze toch idd niet zo veel tijdens die controles he! Overleg het anders gewoon ff met de poli gynaecologie joh... En idd. lopen is echt geen optie! Je mag mijn auto wel lenen hoor, maar tja... hahaha.... hoe kom je daaraan he, wil hem wel ff overflitsen naar je, maar weet niet of me dat nu lukt hahahaha...!! Dikke knuffel en succes he! Liefs, Hadassa
Now something completely different: Er vliegt hier een hele vieze gore dikke vlieg rond en die ga ik eens even achterna, Eens even kijken of ik hem braden kan op de vliegenracket met stroom Mees kent het woordje 'vlieg' ook. Het is duidelijk dat hij weet dat mama die vliegen heel vies vindt. Als hij een vlieg ziet, wijst hij ernaar en zeg "vlieg" ... "Bah"