SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ojeeeej. De buren ... een hoek naast ons houden weer eens een feestje. Er staat een party-tent en buiten staan kweet niet hoeveel fietsen en brommers. Meestal zijn dat heftige feestjes, waar veel gezopen en geblowd wordt. Tot diep in de nacht gegil, geroep, KUTmuziek en geschreeuw.

En dit precies aan de kant van Mees zijn kamer zeg maar.
    Boehoeeee ik hoop dat Mees rustig blijft slapen.
    Voor mijzelf wordt het in ieder geval een ... onrustig nachtje :p

Op de koop toe steken ze vuurwerk af :x

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ohhhhh Silkie wat een plaatje!!! Ze ziet er goed hoor! Fijn dat ze uit haar broeikasje is! Nu kan je nog meer gaan gnieten van haar!

3. Seth

Seth Niet meer actief

mooie buik hoor.....

hahahaha wat nou.. rond of naar voren dragend.....??
    tis bij jou... links of rechts dragend?? :D

4. Seth

Seth Niet meer actief

Super joh!!!!!

lekker ding!!!
    en wat een maatje....44.... :)

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @trishka Wauw meid! Wat ene fijn nieuws! Ben zooooo blij voor jullie!

@amigo wauw super mooie buik hoor en inderdaad een beetje scheef :D

6. Seth

Seth Niet meer actief

pffffff....... als het voor een keertje is.... maar pffff regelmatig...
    moet zeggen dat ik het hier soms heb, omdat er vaak opgeschoten jeugd net achter de achtertuin loopt... en dan ook zo hard moet schreeuwen...
    en dan alleen maar ziekten uitkraamt... K-dit K-dat....

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @seth Dus waarschijnlijk geen vruchtwater ! Nou dat zal wel ene beetje opluchten denk ik :)

@zij Wij zijn in februari vanuit het centrum (naast kreog en restaurant) naar en huis in een woonwijk verhuisd en ik moet zeggen dat ik die onrustige nachtjes totaal niet mis ;) Hier heb ik geen buren die wilde feestjes houden gelukkig ;) Hoop voor jullie dat jullie allemaal gewoon lekker kunnen slapen! Vy the wya gefeliciteerd met je 35 weken'

Oh ja amigo jij gefeliciteerd met je 37 weken!

8. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :x Kan er heel slecht tegen dat iedereen dat woord maar te pas en te onpas gebruikt :x je kwetst er zoveel mensen mee .. en verzin ene ander woord om te schelden denk ik dan .. ik bedoel ik kan ook wel schelden maar heb een hele vocabulaire aan andere woorden ;)

9. Seth

Seth Niet meer actief

o... Dat is wel netjes.....

en hopelijk gaan ze een beetje nadenken.... dat kindjes ook wel eens te vroeg geboren worden.... dus dat ze zich beter aan die levertijden moeten houden...!!!

10. Seth

Seth Niet meer actief

nouja... hier in Rotterdam is het echt "normaal".... vreselijk...
    en het wordt ook niet alleen negatief gebruikt tegenwoordig..... maar ook nog positief... :(:(:(

vb: het is K* lauw..... ;)

hoop niet dat mijn kindjes dat overnemen.... :(
    Anders gaan we eens een "daggie" in den Daniel den hoedt kliniek rondlopen...... ;)

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @zij Fijn dat HIJ geslaagd is voor zijn schoenen, leuk om te zien zeker dat hij zo trots is al een pauw :)
    Ook fijn dat jij goed geslaagd bent voor je trolbeads ! Hoe lang moet je wachten op de bestelde items?

Wij zijn vanochtend even naar amsterdam gereden omdat ik perse een spijkerbroek moest hebben. Had namelijk ene tijd geleden echt een ME spijkerbroek gezien maar die kosten €200 en nou ben ik normaal niet te zuining als het om mijn kleding of schoenen gaat maar ik vind €200 voor een spijkerbroek vrij prijzig en zeker omdat ik zwanger ben en dus niet kan passen. Nu had ik dus gisteren die winkel gebeld om te vragen of ze de broek nog hebben in mijn maat (tenminste mijn maat voor de zwangerschap ;)) en wat bleek nu de broek was nu in de aanbieding van €49 :$ en ze hadden er nog maar 1 in mijn maat . Nou dat laat ik me dus geen 2 keer vertellen :D dus die ligt nu te wachten tot de dag dat ik hem aan kan (hopelijk met een maand of 2)

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Tja in steden is het sowieso erger .. in Den haag is het ook niet normaal ..
    Maar positief bedoeld :( het moet niet gekker worden..

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoop ook dat het mee gaat vallen, maar meestal niet.
    De losse hulzen zijn alweer in onze tuin beland.
    En ze zijn zo aso lawaaierig en dit is natuurlijk nog maar het begin he. Moet je wachten tot het volk meer alcohol op heeft..... tsss.

Ja echt balen zulk volk vlak naast je. De laatste tijd viel het mee bij hun, maar als er dan een feestje wordt gehouden, dan is het big big big.
    Feestje vieren prima, maar als je de hele buurt de hele nacht wakker gaat houden ... dan vindt ik dit niet meer dan asociaal.

Het ergste vind ik het voor Mees.
    Kwam net al een klein geluidje, maar gelukkig slaap hij nog.
    Ben blij dat ik zijn raam niet open heb gedaan, toen ik hem naar bed bracht. Dan blijft er een klein beetje lawaai buiten.

Hij is net als ik een lichte slaper ... dus oei oei oei.

Hijvandehoek heeft vanavond een feestje in de stad, dus die is de deur uit. Ik heb er geen zin in. Een neefje van hem viert zijn 40e verjaardag en viert dit in een soort buurthuis.
    Echter is de kans ook groot dat de vader van HIJ daar rond zal hangen, die hangt graag op feestjes in de buurt (nodigt zichzelf uit).
    Geen behoefte aan.

Heb al gezegd, als je vader vraagt hoe het met mij gaat, dan zeg je maar dat dat hem niets aan gaat. Walgelijke vent.

14. Seth

Seth Niet meer actief

Als halve Rotterdammer zeg ik: daar wil je toch niet gezien worden... :D
    (geintje hoor....)

soooo scheelt wel een hoop geld.... hoop ik wel voor je dat je goed "gegokt" hebt.... ;)
    hihih nou heb je iig een "doel" om goed aan je figuur te werken.... niet voor jezelf of je vent, maar voor die broek... :D

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wow that sounds SUPER joh, wat een geluk. Lekker he! ;):D

Oja en de beads komen aankomend week dus eh .... zin in hoor :D

16. Seth

Seth Niet meer actief

zijvandehoek
    vindt hijvandehoek dat dan niet vreselijk....?
    bleehhh zou er al geen zin meer in hebben zeg.......
    en idd NU een beetje interesse gaan tonen... zucht....

normaal ben ik trouwens geen lichte slaper..... maar nu ben ik zo blij als ik al ff slaap.... en word ik wel met het minste en geringste wakker.... (als ik al niet wakker word van mn botten..)

Het valt me ook enorm op dat Sethman opeens heel veel praat in zn slaap....

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    De stad hier in de buurt vind ik werkelijk een stomme stad.
    Het trekt mij totaal niet en het volk ook niet.
    Laat staan het accent wat ze hier hebben :p :p :p

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hmm kan me voorstellen dat je daar dan geen zin in hebt! Maar zijn vader en moeder van HIJ nog samen als ik vragen mag? Anders is het helemaal lastig om hem te ontlopen. By the way ik heb op dit moment sowieso niet zo veel zin in feestes..ben echt alweer thuis aan het "nestelen" zeg maar ;)

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    #439 Zijvandehoek, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    Hijvandehoek luistert soms gewoon naar hem en het interesseert hem helemaal niets. Zijn vader betekent weinig tot niets voor hem.
    Uiteraard is zijn vader wel trots dat hij een kleinkind heeft.
    En wilt ook errrug graag Mees zien, maar het is zo'n ongelooflijke sukkel en simpele ziel, die erg geïnteresseerd is in hemzelf, dan ik er niet aan begin.
    Hij heeft mij verschillende keren echt beledigd en mij op mijn slechtste momenten gefilmd (terwijl ik aangegeven heb mij niet te filmen of fotograferen) en aan iedereen getoond (en iedereen ... hij is de grote roddelpaal van de stad he), dat ik niets met hem te maken wil hebben.

De zorg voor HIJ heeft hij totaal over gelaten aan zijn moeder en zijn moeder 'gebruikte' zonder dat zij dat door heeft, als haar schoot hondje zeg maar. Heel aanhankelijk maken en houden voor haarzelf en en en en BLEEEEH.

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D hier wel voor Feyenoord maar als ik moest kiezen uit die 2 steden dan toch maar amsterdam :D;) .. De broek is baggy maar wel strak bij de billen .. heb de broek wel even gepast thuis en hij gaat nog omhoog alleen nu natuurlijk absoluut niet dicht .. maar ik heb dus goede hoop dat het redelijk snel wel weer gaat .. de broek mag los ztten maar ook wel wat strak kan allebei dus ik kan niet wachten :D

Deel Deze Pagina