@ buddy en de rest: hier nog steeds rommels maar geen flinke pijn ofzo.. we wachten verder af...Hitchke als er iets moest gebeuren hoor jij het via sms! @ ktje en gezin: hopelijk komt het goed met kleine Ryan! Effe schrikken zeg, wist niet dat er iets was met zijn gezondheid...
Volgens mij komt dit ook geheel onverwacht had verder niks vernomen over eeen slechte gezondheid .. ik hoop zo dat alles goed komt/is
nee ma mij lijkt het wel standaard aangezien die da direct deed toen em mijne monitor zag.. en ik ben nog geen 40 weken.. dus ALS dieje van u het al ni voorstelt, zou ik het zelf doen zenne!! op 40 weken zou het ook meer effect hebben... ni twijfelen ze! succces! hoelaat moet je?
Bevallen dames: super! van harte gefeliciteerd met de schitterende mannetjes! Ktj: jeetje meid; heel veel sterkte en ik duim voor jullie voor het beste!
dat snap ik heel veel sterkte, ik had geen sms ontvangen. hopen dat het mee valt. sterkte buddy met alles.
Jeetje meiden, kom voor hewt eerst weer even kijken en zie als eerste het nieuws van Ktje. Pfff, schrik me naar zeg, wat vreselijk. Heel veel sterkte Ktje
@Seth: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! @Karagoz: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!!! @Dinmple: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Armin!!! Sorry meiden, ben wat aan de late kant. Gisteren net thuis gekomen uit eht ziekenhuis. Ben nog erg moe en de bv loopt niet zo goed waardoor ik elke 2 uur aan leg en onze dame tot nu toe toch nog steeds erg afvalt. Ben dus druk druk druk. Morgen koopt mijn man wat kleertjes bij want maatje 50 verdrinkt ons poppetje in. Ik ga maar s gauw weer naar boven voor de volgende eetsessie en dan nog wat bijvoeding op advies van de vk en daarna hopelijk wat slapen. @iedereen bij wie het rommelt: sterkte!!!! Je krijgt zoiets moois voor die pijn terug.
sann, succes met de bv! je kunt altijd stoppen he! het is geen moeten! je moet jezelf niet voorbij lopen! Hoe gaat het nu met je bekken?
Nee, weet het hoor dat het geen moeten is. Maar wil het wel echt een kans geven. Mn bekken voelt wel wat beter maar nog niet om over naar huis te schrijven. heeft even wat tijd nodig.
Sann wat leuk om weer iets van je te horen! Hopelijk hoef je straks geen bijvoeding meer te geven en zit je volledig op bv. Super dat je doorzet! Ben trots op je!
@ktj... meid ik schrik er van... hoe komt dat zo in eens... weet niet wat ik moet zeggen... heel veel beterschap en hopelijk is het niets ernstigs... hier gaat alles goed... N drinkt gaat en heeft ook veel zuigbehoefte... vanavond heb ik meer dan een half uur bv gegeven want hij bleef zuigbehoefte houden en als ik hem er van afhaal ging hij huilen... op een gegeven moment heb ik hem een speen gegeven die je kan geven als je bv geeft tot dat hij slaapt... heb toen de speen uit zijn mond gehaald wnat ik wil niet dat hij aan de speen gewent raakt tot de de bv goed op gang is gekomen...