******************Buddie nieuws van pisum***************** Ik ben rond 16.55 uur bevallen van een mooie dochter. Ze heet Isra en het ging allemaal zo snel dat ik thuis ben bevallen. Alles gaat goed verder... Toen de vk kwam had ze al 10 cm en een half uur later is haar dochter geboren.. ************************************************** Meid ben zo blij voor je dat je nu bevallen bent vanwege de oppas van je zoontje... en je bent ook zo snel bevallen... alleen maar goed meid... geniet lekker van je gezin... neem lekker de tijd voor alles dan komt alles goed... dikke knuff en kus van je buddie...
Wauw Pisum daar is jullie mooie dochtertje dan! En dan zo'n prachtige naam Masha'Allah! Geniet heerlijk van jullie dochtertje en zusje xxxxxxx
WOW dat klinkt als een droombevalling!!!!! PROFICIAT LIEVE PISUM EN GEZIN MET DE GEBOORTE VAN ISRA! mooie naam trouwens!! geniet van de eerste momentjes!!!!!!!!
meid, wat een lieve gyn heb je en ze begrijpt je zo te lezen heel erg goed... en natuurlijk ben je dan emotioneel... het is voor jouw dan ook neit makkelijk om zwanger te zijn en dan straks te gaan bevallen... denk aan je meis en hoop heel erg voor je dat het allemaal heel erg mee gaat vallen voor je... dikke knuff
............................. jeetje nu al bevallen pisum!!!! gefeliciteerd hoor!! jezus wat bevalt iedereen hier snel
@Hadassa lekker even je ei kwijt te kunnen en vooral dat ze dan ook echt luisterd!! Hier ook een fijne gyn moet ik zeggen en dan is je zwschap al een stul leuker he? Het is al zo anders dan een vk hebben... Pfff ben even flabergasted hoor die psium!!
ja he... ging snel bij haar... net als bij mij... na het strippen 8 uur later was die kleine van me er...
misschien omdat ze overtijd is gegaan dat ze daarom al cm's opening had... dan gaat het wel vlot, toch? de eerste 3 cm duren het langste geloof ik..
ja en gestript he......hmmmmmm nu wil ik ook gestript worden hahahaha... Hier trouwens bij eerste bevalling helemaal niet lang gedaan over die eerste paar cm....binnen 2uur had ik 5 cm
Dat mag je nog een SNEL noemen zeg. Vanmiddag ineens flinke serieuze krampen. Probeert je vk nog te bereiken. Je maakte je hiervoor nog zorgen, dat je alleen zou bevallen en je geen opvang voor je zoon zou hebben. EN NU BEN JE AL BEVALLEN VAN EEN LIEVE DOCHTER. Dat heb je dan wel fantastisch gedaan Pisum. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
@Pisum: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Isra. Heerlijk zeg zo'n snelle bevalling. Lekker genieten nu van je gezinnetje
Dank je...! k merk gewoon dat ik echt moe ben... en die tegenstrijdige verhalen die ik deze week te horen heb gekregen (en eerder ook al) werken nu niet echt mee. De echoskopiste zei echt dat ons kindje heel erg gegroeid was en dat ze me niet meer verwacht te zien, en nu blijkt dat de gyn daar heel anders naar kijkt en het helemaal niet zo erg zou zijn als ik te horen heb gekregen. Zit je toch een kleine week met die gedachtes ervanuit gaande dat ik dus aanstaande week opgenomen zou worden. Daar leef je dan ook wel naar toe en nu ineens toch niet. Maar nogmaals hoor, voor het kindje is het beter, en daar doe ik het voor. Ik red het wel hoor de laatste dagen.... moet toch maar ff een zeiltje op mijn bed leggen voor het geval dat mijn vliezen wel breken, hoopte de gyn nl. zelf ook op. maar denk dat dat niet gaat gebeuren bij mij in deze 2 weken.... ach we zien het wel, het komt wel goed en ik grijp mezelf gewoon weer in mijn nekvel en ga door. Morgen weer een nieuwe dag en dan zal ik me ook al weer beter voelen. De kans dat ik nu een normale kraamtijd krijg, is wel veel groter... omdat kindje dan niet prematuur is en zelf beter in staat om de glucoses te regelen dan bij een geboorte van 36 of 37 weken zwangerschap. 2 weken lijken lang, maar is het natuurlijk echt niet! nou Zij... proberen we het gewoon samen over 2 weken ok!!!! Bij diabetespoli ben ik ook nog langs geweest en zitten ze in mijn boekje naar mijn waardes te kijken, vraagt ze, wat heb je gisteravond gegeten, lasagne antwoordde ik... ja zegt ze, laten we dat maar niet meer doen he.... gewoon alle dagen aardappels, groente en vlees dus. Jaaa echt niet zeg ik, wij eten vaak rijst gerechten of iets met pasta... en zo hoog waren mijn waardes nu ook niet na de lasagne... Wel wat hoger als de dag ervoor met toevallig aardappels, maar dat zegt niks, kan je geen peil op trekken... Ze waren echt heel verbaasd en zeiden, jij bent echt resistent voor de insuline he.... ja dat blijkt wel uit de hoeveelheden die ik spuit jahh.. Verder deed ik het heel goed zeiden ze.... dus gelukkig maar! Kan niet meer doen als ik doe natuurlijk. Dikke knuffel, Hadassa (die afleiding hier is ook wel erg fijn hoor....)