SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ vosje : gefeliciteerd!!

@ hadassa : lief! :)

@ Seth : zoontje houdt je er aan, haha. :D

Gisteren hier eindelijk de kaartjes besteld. Vorige keer ook al zo moeilijk doen... volgens mij hebben wij een rare smaak ofzo.. vinden de collecties maar gaan; niet echt uitspringend. ;)
    Maar goed, toch een leuke gekozen. Tekst vorige week gefabriceerd dus binnenkort een proefdrukje.. ben benieuwd. :)

Na 3 dagen hoofdpijn lijkt t echt weg te trekken nu ..man o man, wat is dat slopend. En ik krijg er stress van ...bedenk dan wat ik allemaal nog moet doen en dat ik het dan dus echt niet voor elkaar krijg. Hoofdpijn was zo heftig dat ik alleen maar plat kon.

Nu eerst van de week druk met thuisbedrijfje-bestellingen, baby-wasjes en bekleding van de wieg en dan zijn we alweer een stukkie verder.

Regent het nou overal zo ? Bah ... die hitte vind ik nix, maar regen gaat me ook weer te ver. :x

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nee hij vindt het niet jammer, hij wil zelfs samen gaan inhalen zodat ik dat niet alleen hoef te doen :)

verder alles goed, zoonlief kan steeds meer dingen zelf en dat is wel fijn. en ik kan lekker uitrusten op de dagen dat hij naar kdv is.

en hoe is het met jou en T?

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    T gaat morgen naar school, eindelijk... hij verveelt zich thuis en ik kan hem niet vermaken, mijn man werkt en sport en is vaak moe om dan nog uren met hem te gaan spelen...maar verder wel goed...

met mij gaat het redelijk, ups en downs... de ene dag voel ik me goed de andere dag wat minder... ben alleen erg moe, komt door het slecht slapen...ben benieuwd hoe lang onze babys in onze buiken blijven...

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Yeah pisum! :D

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ seth: gaat wel weer hoor. ik kan wel goed voelen nu dat de kleine het krap krijgt. elk schopje en hobbeltje doet nu een beetje zeer. maar ik geniet er nog steeds van hoor. ik moet zeggen dat ik nu wel begin uit te kijken naar de geboorte hoor. begint nu goed te kriebelen. toch zeker met die voorweeën. dan komt het ineens voor je gevoel wel heel dichtbij.

@ controle: bloeddruk was goed 110/80. jippie!!! nog ff vluchtig op de echo gekeken en zag er volgens de gyn gewoon goed uit.. hij schat de kleine op een gemiddeld gewicht van zo'n 7 pond bij geboorte. nou daar doe ik het voor hoor. en ik moet pas over 2 weken weer terug.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patricia: gefeliciteerd met je 34 weken!!!
    @ pisum en vosje: gefeliciteerd met jullie 38 weken!!! mensen toch wat gaat dat hard.

zit er eentje helemaal van onder in mijn buik te drukken. wil volgens mij door de buikwand naar buiten. heeeeeeeeerlijk pfffff

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Pisum ook 38 weken (sorry, even gemist!) Gefeliciteerd!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    de kleine heeft alweer de hik. dat is echt dagelijks meerdere keren. is dat bij jullie kleintjes ook zo vaak?

9. Alita

Alita Niet meer actief

ben ik onzichtbaar:(,.........

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier inderdaad ook erg vaak.. vind het zelf maar irritant .. het is altijd zo ontzettend aanwezig ;)

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    he meid! Nee hoor heb je berichtje gelezen! Hier ook veel last van bandenpijn inderdaad! Doe rustig aan enne ik ga mijn buik totaal niet missen had ik de vorige keer ook niet!

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Fijn dat je hoofdpijn iets af begint te nemen! Echt super vervelend hoor hoofdpijn!

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pisum gefeliciteerd! En fijn dat alles weer goed was!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden! Vanmorgen bij de vk geweest en wat denk je......

Overslag ik het hartje is weg!!
    nu hopen dat het zo blijft! Wat ben ik blij joh!! :D

15. Alita

Alita Niet meer actief

@mamavansepp ja iedereen reageert zo leuk op elkaar ik schrif van alles voor sommige en niemand reageert, is dan altijd zo lullig he...

@Wendy...jeeehhhhhhhhhhh

16. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    joepie! wat een geluk! :D

@ hik: baby heeft dat hier ook meerdere malen per dag.. vind het zo zielig, lijkt me niet leuk zo met het hoofdje naar beneden :)

@ bandenpijn: hier vooral steken door de vagina enkele malen per dag en pijn bij het omdraaien.. verder valt het wel mee ;)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    JOEHOE!!!! Heerlijk meid!! Kan je weer een beetje ontspannen!

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    niet bewust denk ik :) maar ik had je gezien hoor ;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola hahaha vindt het wel grappig hoe je dat schrijft zo met het hoofdje naar beneden....

20. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe voel jij je nu Lola?

@Mamavansepp uhm ja je leest het toch:)en reageert niet?
    Maakt ook niks uit...schreef ook niks persoonlijks tegen jou ofzo..;)

Deel Deze Pagina