SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

beetje.....
    Tis niet constant.... en dus 2 verschillende "soorten"....
    wit (duidelijk afscheiding) en dat vage.....

nouja hou het maar ff in de gaten of het niet meer wordt.... dus ffies geen maandverband, anders zie je dus echt niets...

heb niet meer die "vuistblaas-test" gedaan trouwens.... denk kan beter niet provoceren...

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja seth doe het maar wel die vuisttest!!
    Je kunt op het einde waterige afscheiding hebben dat heb ik wel eens vaker gelezen hier...heb je het weer;) hier gelezen...

Als jouw`n gevoel zegt het is niet goed aan de bel trekken meid!! Echt waar....

3. Alita

Alita Niet meer actief

ben eten koken dames!!!
    Heb ik dat al gehad...vriend is weer werken en komt altijd heel erg laat thuis en ik maak tagiatelli hmmmmmm

4. Alita

Alita Niet meer actief

seth hou het in de gaten he!!!:)

5. Seth

Seth Niet meer actief

het stomme is, dat ik begrepen heb dat afscheiding wit opdroogt.... en dat gebeurt met een gedeelte hiervan dus niet....
    op het maandverband wat ik dus bij de vk inleverde, was ook geen "witte laag" te zien....

doe het straks nog wel.... op mn gemakkie.... want als ik nu naar het toilet ga... staan er een peuter en dreumes bij.....;)

6. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha... eten wij hetzelfde.... met die champignon roomsaus is dat toch?

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiedag allemaal. ik ben er net pas weer. heb lang geslapen en in eerste instantie deed mijn laptop het niet. heb een rust dag ingelst. gisteren zooo aan het huilen geweest. kwam er ineens ff met bakken tegelijk uit. was ook zo moe. en de emoties niet vergeten natuurlijk. vanavond lekker weer naar mijn moeder. manlief moet overwerken, dus komen schoonmoeder en een vriendin van haar mij ophalen. kan ik ze toch nog ff zien.

8. Alita

Alita Niet meer actief

haha nee niet echt fijn moment!!

Maar het hoort er niet uit te lopen alsof je een kraan hebt open staan he...
    Ik bedoel hier was het ook geen plons wel een heleboel hahaha...maar ruikt het zoetig?
    Ik heb je topic gezien met het "vruchtwater" nou het is wel veel voor wat afscheiding.
    Ik zou obellen naar je vk en zeggen dat je het niet vertrouwt en het wilt laten testen...kom op nu zit je in de stress!! Waarom? is niet nodig!!

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is zo`n pakje van de honig...eigenlijk hoort er ham bij maar dat vindt ik niet lekker..:D

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dank je blinky !

@ cindy ben jij benieuwd wanneer ik ga bevallen? ik ook hoor.. haha ik ga maandag aan gyn vragen of ze me ZEKER NIET overtijd wil laten gaan... ik loop rond als een opgeblazen ballon, slaap niet meer en ben echt oververmoeid dus zal voor mezelf wel pleiten bij gyn dat het voor mij echt genoeg is geweest....

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Hier net uit bed, we waren beiden kapot na ons bezoek aan het ziekenhuis.. Vriendlief heeft straks weer nachtdienst en is vanmorgen toch meegegaan na het ziekenhuis, ook al heeft ie alles bij elkaar maar 3 uurtjes kunnen slapen vanacht..

Ik heb niet zo'n heel goed nieuws.. Kleine loopt 2 weken achter met de groei.. Gyn was zacht gezegd niet tevreden.. Ben in een 10 minuten even met de grond gelijk gemaakt geworden, lekker zo'n gevoel hoor.. Vandaag is de echo niet doorgegaan, waren ze vergeten in te plannen:(.. Moet nu maandag terug voor de groeiecho en CTG en daarna weer op spreekuur bij de gyn.. Vanaf nu elke maandag en donderdag aan de CTG en daarna controle door gyn.. Gyn gaf wel aan dat ik niet teveel waarde moest hechten aan de groeiecho, dat was allemaal niet zo nauwkeurig:(.. Weet allemaal niet wat ik ervan moet denken.. Gyn bracht het ernstig waardoor vriendlief en ik behoorlijk geschrokken zijn.. Had het over complicaties tijdens de bevalling, ingrijpen, enz.. Zodra ik ook maar merk als ik de kleine een halve dag niet meer zoveel voel als normaal moet ik gelijk na het ziekenhuis komen.. Mag niet meer terug na de vlos, er kunnen beter geen 2 kapiteinen op 1 schip zijn, zei hij zo mooi;).. Bloeddruk was netjes en kwa gewicht sta ik nu op 17+..

Dusss, weten zelf ook even niet wat we ervan moeten denken.. 1 ding staat wel weer voorop, ik heb een pestpokkehekel aan het ziekenhuis gekregen, met die uit de hoogte doende artsen daar BLEH...

Kom straks nog wel ff kijken..

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ocharme amigo, niet zo een leuk nieuws om te horen, kunnen ze in zo een geval niet beslissen om kleine te laten komen ???

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik begrip dat het zwaar is meid....maar om je daarvoor te laten inleiden ik weet het niet hoor...
    Maar dat is jouw`n keuze natuurlijk

14. Alita

Alita Niet meer actief

HUH hoe weet jij dan dat je achterloopt?!!!!
    Rare vent of niet want je had dezelfe als mij meid...hij is niet zo positief ingesteld...
    Wat vreemd je kindje loopt achter maar je moest maar niet zovel waarde hechten aan de echo:(
    Meid ik hoop voor je dat het gewoon goed is hoor, ze maken veel fouten daar in het zk...;)
    Maar goed dat je nu in de gaten wordt gehouden en je moet dus nu altijd naar de gyn....mischien kom ik je nog eens tegen..
    Probeer het een beetje los te laten was het echt allemaal zo ernstig hadden ze je vandaag al ingeleid...snap je hoe ik het bedoel...
    Bij mijn vorige zwschap waren ze ook niet zo tactisch met je geruststellen;)

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja ik heb ook staan te kijken toen die man met zijn blote handen kon vaststellen dat ik 2 weken achter loop.. Ik zei nog, de vorige keer deden ze ook zo dramatisch in het ziekenhuis en toen viel de echo ook mee, kleine lag toen zelfs een klein beetje voor.. Maar aan de echo mocht ik volgens deze gyn niet teveel waarde hechten omdat het allemaal niet zo nauwkeurig gemeten kan worden.. Ik heb ook gevraagd of het niet kan zijn dat ik de kleine gewoon erg na binnen draag omdat ik een kleine uitzetting van de baarmoeder heb.. Kan best zijn zegt ie, maar de uitzetting is gewoon te klein en dat kan duiden op een verminderde werking van de placenta, waardoor eventueel bij de bevalling weer complicaties op kunnen treden..

We wachten maar weer af tot maandag, dan zullen we wel meer horen..

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Een cursus geruststellen zou daar in Heerlen geen overbodige luxe zijn! Zelfs vriendlief was er helemaal stil van..

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dan had hij toch gelijk een echo kunnen maken!!!:x
    Ik kan hier zo boos om worden he.....:x
    Hadden ze dan niet eerder iets moeten zien kom op nu.......

Ja dat er van alles KAN zijn moet je je maar niet te druk over maken dat kan altijd namelijk meid...maar nu heb je echt een echo opstaan? Ook zoiets echo vergeten alsof het niet belangrijk is allemaal.....

18. Alita

Alita Niet meer actief

nee die roumer is niet leuk!!! Ik vondt m erg bot!!
    Ik heb normaal Kampschoer die is super!!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

amigo komt goed meid......

Ben weer weg...dikke knuf!!!

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Dat denk ik dan ook weer, als het allemaal zo ernstig was zoals hij het schetste waarom dan niet meteen een echo, maar nee alle echokamers waren bezet, daar was geen plek op het moment.. Ik was ook loeiend hoor, heb zitten te schelden in de wachtkamer.. Wist ook niet hoe snel ik weg moest uit het ziekenhuis..

Maandag staat nu de echo gepland, heb 2 blaadjes vol met afspraken, dus heb het nu ook zwart op wit.. Het liefst zou ik zelf nog een echobureau bellen om te gaan meten.. Vind het zo raar dat we geen waarde mogen hechten aan de echo.. Die man kan toch niet inschatten of ik de kleine erg na binnen draag, dat ziet en voelt ie toch niet.. Heb er zelf de ballen verstand van, je moet maar vertrouwen op de artsen, en laat ik daar nou absoluut geen fijn gevoel bij hebben..

Deel Deze Pagina