SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 6 YEAH!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Karagoz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

laat jij de sloffen maar zitten..... want volgens mij zien we die (en jijzelf) toch niet... ? :D

ben benieuwd!!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    prachtige buik meid!

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@Lola: Jeetje, wat een heftige therapie! Ik dacht in het begin van je verhaal dat je ging vertellen hoe goed het was meegevallen en dat het er maar 1 was ipv 8 behandelingen, maar dit klinkt wel heel heftig! Wees idd maar heel trots op je mama, dat ze dit allemaal aan kan! Beterschap voor haar!
    @Silkie: Dat is fijn om te horen meid. Vind sowieso dat je een bevalling, of het nu natuurlijk, stuit of ks is, niet moet onderschatten. Ik ben er ook niet bang voor, laat het gewoon allemaal over me heen komen.
    Wel vervelend dat de kleine zoveel was afgevallen! Hoop dat ze zich weer snel hersteld.
    @Vosje: GEFELICITEERD met je verjaardag! Nog geen baby? :)
    @Hadassa: Wat reageer je fel, denk niet dat het zo bedoelt was hoor meid.
    @Mejojo: Oh lekker dat je goed hebt geslapen!
    @Jane: Wat goed van je meisjes! duimen dat ze het zo blijven doen!
    @Daantje: Wat lief van je man!
    @Sann: Hoe is het met jou meid, weer een beetje opgeknapt? En een mooie foto hoor! Oh, lees net dat het nog niet zo lekker gaat. Vervelend dat je er volgende week weer alleen voor staat. Hoop dat je nog wat hulp kan krijgen uit onverwachte hoek
    @Karagoz: dat plassen, vraag ik me ook weleens af waar het vandaan, aangezien ik dan al een hele tijd niks gedronken heb... Succes bij de VK, ben benieuwd of ze een oplossing voor je hebt.
    @SETH: Gefeliciteerd met je vriendin! Ik heb vannnacht gedroomd dat ik op het forum las dat JIJ bevallen was.... Voel je al wat rommelen? :):)
    @Wendy: Mooie buik! Gefeliciteerd met je 36 weken! Enne, zijn dat nu de beroemde sloffen? :)
    @Cindy: Op zich wel goed toch, dat je er over droomt? Dan "verwerk" je het 's nachts en kan je overdag je zinnen op iets anders zetten. Harde buiken weet ik eigenlijk niet meer (vergeet echt alles van de eerste zwangerschap) dus kan ik je helaas niet mee helpen. Lekker dat je even tijd voor jezelf hebt, geniet ervan!
    @ZIJ: haha! Jullie merk? Of die van opa en oma? Wel goed!

Hier echt een goeie nacht gehad! Ben om 21.30 uur naar boven gegaan, om 22.30 ging ik slapen en manlief kwam om 05.10 uur naar bed en was maar 1 keer wakker geweest. Toen hij in bed kwam, nog effe liggen kletsen en toen kon ik natuurlijk niet meer slapen dus viel pas weer om 06.30 uur in slaap. Tygo werd pas om 08.30 uur wakker dus toch nog lekker geslapen.
    (Zit het net terug te lezen, wat een lul verhaal, hahaha)
    Oftwel, ik heb niks te melden :):):)

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    de laatste 2 weken heb ik dat dus heel erg, en meestal ook ´savonds en in de nacht... en het duurt ook best lang, zo keihard als een bowling bal...

5. Alita

Alita Niet meer actief

aah thanks....toch handig die info van jouw`n vk:D

6. Alita

Alita Niet meer actief

dank je;)

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja spannend hoor, moet zeggen, heb wel onrustig geslapen erdoor... dat zal wss wel van de spanning geweest zijn... op een gegeven moment dacht ik zelf vocht te voelen tussen mijn benen, maar jammer, was nog niet zo ver... haha

8. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... moet de rest nog typen voor hier.... :)

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik ben aan het bijlezen, maar is wat onhandig zo met mijn tel. Haha.... Ff reacties tot nu toe

KT'je, ik heb het niet zo bot bedoelt als jij opgevat hebt cik had mijn dag echt niet gisteren en vooral s'avonds niet. Was mega chago. Dus sorry daarvoor!

Wickjuh, ivmmijn diabetes wordt ik eerder ingeleid. Ik maak me best wel beetje zorgen over de groei, is oom een reden dat ik dan niet altijd lekker in mijn vel zit. Mede doordat mijn kindje moet gaan afkicken van de insuline, die ik in schrikbarende hoge hoeveelheden moet spuiten.

Seth, fijn dat je vriendin het achter de rug heeft allemaal. Gefeliciteerd!! Ben wel benieuwd naar de naam nu hoor, maar begrijp je punt. Leuk je zoontjes reactie op deze baby. Nog ff en dan mag jij!!

Mejojo, heerlijk hoor zo'n man en lekker dat je zo lekker hebt kunnen slapen.

Sann, ach meis, ik heb echt met je te doen. Wilde dat ik iets voor je kon betekenen deze tijd. Sterkte meid!!

Karagoz, idd de eerste mnd zal het er ff niet inzitten denk ik ja om htle nacht door te slapen. Hoewel ik denk dat als je kleintje er is, het slapen anders en beter zal worden, zonder pijn en ongemakken. Alleenn ff de nachtvoeding natuurlijk. Dat is toch minder erg als nu??Dikke knuf voor jou mammie!!

ZvdH niet te gek doen hè voor een paar trollbeads haha!! Heb je er een foto van? En hoe voelt jouw buik nu? Beetje lekker geslapen vannacht?

Jane, wow wat doen je meiden het goed zeg Zou fijn zijn als ze vlgde week mee naar huis mogen hè!!

Weet ff nix meer te herinneren van wat er geschreven is, ga nu ff verder lezen

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Nathalie: wow heerlijk zeg zo'n lange nacht. ook heel belangrijk om te melden hoor!
    @Karagoz: hihi, hier ook zo'n bowlingbuik.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja is ook zo maar erover dromen en wakker worden en er weer aan moeten denken;)

hahaha wat een lulverhaal lekker toch hahahaha:D

12. Alita

Alita Niet meer actief

kun je niet scannen?

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga de vaatwasser s ff leeg ruimen. De harde werkers daarna maar ff roepen voor een bak koffie.

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Nope, hoeft niet en ik trek ze ook niet aan, want ik zou er overheen struikelen.
    Ik heb trouwens ook van zuk soort pantoffels gehad.
    Havikspoten :D en nog zo wat. Vroeger een heel verzameling hihi

15. Seth

Seth Niet meer actief

nee... sinds de laptop... staat printer/scanner... hier in de kast....

nouja infeite is het zo gedaan....

Ga wel ff een begin maken, in Word.... kan ik elke keer opslaan...

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Hadassa ach hebben we allemaalwel eens zo`n dag....
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en schuldig voelt voor je baby maar het is nu eenmaal zo meid...komt goed hoor!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

weet niet wat er allemaal in staat maar het staat ook allemaal op internet...toch?:)

18. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    OH, we zijn alweer een paar pagina's verder...

@Hitchke: Gefeliciteerd met je 38 weken! Geloof er ook niet zo in maar toch fijn dat je er van genoten heb en het lekker ontspannen was.
    @Cindy: Gefeliciteerd met je 36 weken! Mooie buik!

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

dat is wel weer zo indd... ik hoop alleen dat ik dan geen spuugkind krijg zoals zijn broer... na elke voeding was het spugen, omkleden, eindelijk in slaap vallen en dan komt de volgende voeding al weer... in ieder geval normaal draaien in bed zonder banden pijn en een bowlingbal hahaha... hopelijk kan je snel weer normaal internetten...;)

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wel heel apart he. Ik sta al telkens te kijken, maar dit ..... :(
    Merk van geen van allen trouwens :D

Fijn dat je zo uitgerust wakker hebt kunnen wakker worden.
    En eh ... geen gelul hoor, denk dat menig vrouw jaloers is op je verhaal ;)

Deel Deze Pagina