Mees woog 3300gr en was 48cm lang. Hij viel terug naar 3300gr, maar ook dat was snel weer bij. Ook hij was een FANTASTISCHE eter, hij luste er wel pap van Ook hij zit nu in een fase van minder eten, al is het nog steeds een goede eten. Het is ook meer een beetje baldadigheid.
Joh, wat waardeloos nou dat je zo overstuur bent. Ik denk dat je zorgen en stemming het beeld ook wat vertekenen want las maar 2 wat felle reacties en Ktje heeft inmiddels ook alweer gezegd dat eht goed is zo. Je laat je zo door jezelf wegjagen. niet doen hoor meid, veel te gezellig om je hier te hebben en iedereen begrijpt dat je je nu zorgen maakt. Dikke knuffel
Trouwens de kleine man even na 10.15 onder de douche gezet en hij sliep ongeveer rond 11 uur. Ook ik ben even gaan liggen. EVEN .... zei zij . Tussendoor12.15u even wakker geweest en ik was nog moe, dus heb ik mij omgedraaid. Om 14u waren wij wakker WOW, dat was even lekker ... en nodig dus
@Zij ja meer om je te pesten soms he hier dus ook...grrr... Sow jullie hebben lekker geslapen dan!! Dochter ligt nu even in bedje....
pfff dat evt alleen zijn daar ben ik ook zo bang voor. Mn man is week 37 tot 39 nog aan boord. Zal echt blij zijn als ie er weer is, k,rijg er nu al de zenuwen van zeg
Vanmorgen naar de vk geweest. Ben weer goedgekeurd hoor. Bloeddruk was dit keer prima. Op de echo zag ook alles er goed uit. Nog ruim voldoende vruchtwater en uk zat ook keurig op schema met de groei. Hij gokte dat ze zoals het er nu uit zag bij de geboorte rond de 8 pond zou zijn. dazs best wel veel dus. Zo zie je maar weer dat die weinige groei van mn buik geen moer zegt. Ben blij in ieder geval om te weten dat het goed is. weer een zorg minder. Ons meisje lag nog heerlijk te smakken, zo'n lief zicht!!! oja, deze dame heeft ook weer langer beentjes net als Ivy. Volgende week woensdag om 13.00 uur mag ik weer
zo de boodschappen zijn gedaan.. en ben nu helemaal kapot.. zoonlief zit dora te kijken en vriendlief ligt te slapen op de bank... ik ga straks pasta carbonara maken..hmm daar heb ik echt zo`n trek in.. ik eet de laatste paar dagen zoveel dat is echt niet goed meer voor mijn doen haha maar ja ik zal het wel nodig hebben.. en dan na het eten lekker chocoladevla... hmmmmmmmm misschien begin ik daar wel mee daar heb ik nu echt trek in... hahaha zo grappig zoonlief probeerd een vliegje te vangen.. super schattig.. nou meiden ik ga ook ff nog lekker op de bank hangen voordat ik aan het eten ga beginnen... xxxxxxxxxxxx
ik zou 1 pak maat 1 nemen want daar groeien ze snel uit... als je nog extra nodig zou hebben kan je altijd nog maat 1 kopen... we hadden het eigenlijk helemaal niet over pijnstilling...vergeten..
ik ook hoor meid...hoop zo dat ik snel mag bevallen... zondag 37 weken dus zondag is een mooie dag om te bevallen...
kwam effe snel kijken. maar ben veelste moe.,.... maar ja moet manlief maar even alles bijlezen. maar in ieder geval vosje gefeliciteerd met jullie zoontje. ivo is een mooie naam. geniet lekekr van hem met zijn allen. groetjes
ik hoop het ook voor je.. ik moet nog even tot de 37 weken maar ik kijk er erg naar uit hoor.. maar ja eerst maar afwachten wat de echo volgende week dinsdag laat zien.. hoop dat ze omgedraaid is .. xxx
@ cindy: gefeliciteerd met je 36 weken!!! @ ktje: gefeliciteerd met je 38 weken!!! @ hitchke: maak je niet te zenuwachtig meid, je kan het!!!!!!!!!